MuscleMeat

Wimmos --> Wimmonster

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jammer van die squat.. maar ik zou volgende week toch voor 3x3x130 proberen te gaan.
 
Bill starr - week 9 - training 2

Deadlift:
5x100
3x140
1x160
3x180 PR
2x180 (3f) (20s wachten, weer fail)
2x180 (3f) (20s wachten weer fail)

MP:
5x50
1x60
3x3x65 PR

Chins:
3x
3x +10
3x +15
2x +20 (3f)

Side raises:
10x14
8x16

Standing cable flyes:
3 sets

Comments:
-Heb clipjes van de deadlift en MP, zet ik er vanavond op. Het rare is dat mn sticky normaal bovenaan de knie zit, maar bij de fails kreeg ik hem gewoon niet meer van de grond ???.
-Toch teleurgesteld, is al de derde keer dat ik op iets fail deze week..
 
haha das toch in spartacus gym :D

als mijn abo op is in elite gym kom ik daar ook wel eens trainen
 
Straps? Kan je die 180 niet vasthouden met mixed grip?
 
haha das toch in spartacus gym :D

als mijn abo op is in elite gym kom ik daar ook wel eens trainen

Nee hoor das in First class, daar trainde jij toch vroeger? Waarom nu in elite?

Straps? Kan je die 180 niet vasthouden met mixed grip?

Nop, grip loopt achter en dan kies ik liever voor hoge deads met straps dan omgekeerd.

Derde clipje ook online nu.
 
Je eerst setje 3x180 gaat vrij vlot, dus ik had verwacht dat die andere 2 setjes geen probleem zouden zijn. Misschien niet genoeg rust genomen of jezelf niet genoeg kunnen motiveren?
 
Wordt het dan niet eens tijd om je grip serieus te gaan trainen?
 
Nee hoor das in First class, daar trainde jij toch vroeger? Waarom nu in elite?



Nop, grip loopt achter en dan kies ik liever voor hoge deads met straps dan omgekeerd.

Derde clipje ook online nu.

ach ja die benamingen ..., geen idee waarom elite gym, is dichterbij :D (ook al scheelt het maar een paar honderd meter)

maar msschn dat ik daarna terug met calibre ga trainen in die olympic gym.
 
Je eerst setje 3x180 gaat vrij vlot, dus ik had verwacht dat die andere 2 setjes geen probleem zouden zijn. Misschien niet genoeg rust genomen of jezelf niet genoeg kunnen motiveren?

Ik geef pas van die kreuntjes als het echt zwaar voelt :). Bij set 1 voelde de derde rep al vreselijk aan, al valt dat precies nog mee op video.. Bij die laatste set dan kostte de tweede rep al zoveel energie.. was gewoon op denk ik. Toch een dikke 5 minuten rust tussen elke set.

Wordt het dan niet eens tijd om je grip serieus te gaan trainen?

Ach ik doe geen wedstrijden, mijn motivatie om grip te trainen is dus beperkt. Magnesium zou helpen maar dat mag hier niet.. Doel is wel om zonder straps te gaan deadliften, vooral aangezien het niet mijn straps zijn :D.
 
Laatst bewerkt:
Bij gebrek aan magnesium wc papier gebruiken. Werkt goed. Nice deadlift verder!
 
Het rare is dat mn sticky normaal bovenaan de knie zit, maar bij de fails kreeg ik hem gewoon niet meer van de grond ???.

Had ik ook gister, beetje het gevoel dat je gewoon uberhaupt geen kracht meer hebt om 'm van de grond te trekken.

Je gaat nu wel goed vooruit hoor, zou niet teleurgesteld zijn, paar maandjes terug failde je nog een 5de rep op 150 oid gays?
 
Bij gebrek aan magnesium wc papier gebruiken. Werkt goed.

Copyright © Luuc Duijm 2006-2010. Alle rechten voorbehouden.

Het is ten strengste verboden om zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Luuc Duijm, materiaal dat door Luuc Duijm is gepost, te kopiëren, opnieuw te verspreiden, te publiceren of te wijzigen.


Ontopic: Afgezien van die fails toch een nette training, en over die grip; het kost maar weinig moeite wat holds te doen na/voor een training. ;)
 
Nette deadlifts, verfrissend om eens geen assup round backed lifts te zien op dbb.

Mooi gewicht ook. Alleen jammer van de straps natuurlijk.
 
good deads indeed
 
Thx voor de comments. Heb in Bill starr idd goede vooruitgang gemaakt, maar ik zou het liever niet in mineur eindigen met allemaal fails deze week. Hopelijk haal ik alsnog binnenkort de 1x200 DL.

Denk dat ik volgende week, week 9 opnieuw ga doen, hopelijk zonder fails. Lijkt me een mooi doel :o

Nette deadlifts, verfrissend om eens geen assup round backed lifts te zien op dbb.

Mooi gewicht ook. Alleen jammer van de straps natuurlijk.

Haha i know. Rug is hier in vergelijking met lagere gewichten vrij bol, maar zit hier natuurlijk wel op mn max :).
 
Haha i know. Rug is hier in vergelijking met lagere gewichten vrij bol, maar zit hier natuurlijk wel op mn max :).

Just to be sure:
Het was een compliment naar jou en een rip naar andere deadlifters:eek:
 
Komt wel goed ik deed zelf met 3x3x170 nog 200 dus! Ook in starr, het enige wat ik waarschijnlijk anders deed was "te"veel bier drinken ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven