MuscleMeat

hallo ! ik ben nieuw (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hallo ik ben ook nieuw hoe vindt je mijn fysiek dan groetjes x man

jezus man internet rukker....bumped die welkom topic van een maand terug om aandacht te vragen. Stuur haar gewoon een PM anders....
 
:janken::treuren:hoezo kan je het niet hebben:splat::grumble:
 
jezus man internet rukker....bumped die welkom topic van een maand terug om aandacht te vragen. Stuur haar gewoon een PM anders....

JEALOOUUUSS!!

zo doen die echte PlA4YErrrs dat :D
 
Die x man is echt f*cking irritant!!
 
echt he wat een k*tventje is dat, neem ik het voor m op omdat ik denk dat ie een player is gaat ie DBB nog verder vervuilen..

dude jij hoort niet bij ons players dat je dat nu ff weet:mad::slap:
 
echt he wat een k*tventje is dat, neem ik het voor m op omdat ik denk dat ie een player is gaat ie DBB nog verder vervuilen..

dude jij hoort niet bij ons players dat je dat nu ff weet:mad::slap:

Ik meeeeeeeeen het!
 
echt he wat een k*tventje is dat, neem ik het voor m op omdat ik denk dat ie een player is gaat ie DBB nog verder vervuilen..

dude jij hoort niet bij ons players dat je dat nu ff weet:mad::slap:
:aai:je hoeft het niet voor me op te nemen sukkeltje en kwa bodybuilding kan je noch veel van mij leren.ik ben hart en nieren bodybuilder met je vervuilen player:meal:
 
:aai:je hoeft het niet voor me op te nemen sukkeltje en kwa bodybuilding kan je noch veel van mij leren.ik ben hart en nieren bodybuilder met je vervuilen player:meal:

Zoek eens in een woordenboek wat noch betekent.
En kwa= qua door mensen zoals jou ( lettende op je spelling ) zorg je ervoor dat wij als dombo's te boek komen staan.
Trouwens even een vraag hoeveel hoeken heeft een vierkant?
 
is het goed meneer de geleerde
 
Back
Naar boven