Fitness Seller

Dbb toch een date forum?

Bezoekers in dit topic

jeffreyl gebanned? Jammer! Eindelijk een waardevolle toevoeging aan het board. Niet zoals al die karma schooiers van tegenwoordig.
 
Zo dacht ik er ook al over! Gezien zijn reacties leek het mij een hele lieve jongen met humor wat je zelf toch echt niet kan bedenken. Trouwens, niet alles wat hij zegt is grappig, maar dom:P
 
Dat maakt niet uit. Hij onderscheidt zich wel. De constante ":roflol:" reacties en karma schooier posts zijn nuttelozer imo.
 
Zolang je de humor er maar van kan inzien toch? Daarnaast moet je omwille iemand zijn humor niet gaan beoordelen op de persoon zelf. Foute humor is imo niks meer dan een stukje "verkeerde" presentatie van jezelf.

idd als twaalfjarige kon ik er wel om giechelen, nu veracht ik het gewoon.
 
Doei Jeffrey.
 
Nu moet ik een ander slachtoffer zoeken voor in mijn signature:eyebrow:
 
hmmm jeffrey geband ach ik kon meer als de helft van wat ie postte toch niet volgen
 
Heb ik iets gemist weer? :(

Sorry, maar was eens een zaterdag onder de mensen en niet achter de pc. (Concert van Golden Earring in de Heineken Music Hall, en ze waren TOP!)
 
He wat jammer jongens... naja viva la vie zullen we maar zeggen.

Op zich best handig om het net voor kerst uit te maken, scheelt weer kado's :D
 
Perm-ban of week-ban? Ik mis 'em nu al..xD
 
Helaas een Perm-ban Tjokkie:( Ach, nu kan ik me weer beter gaan richten op school en sport. Ik wil hierbij vermelden dat ik EricR een slappe aanhangsel van een dood varken vindt???

Maar je twijfelt nog? Of vanwaar de vraagtekens?
 
Maar dan kom ik mensen als jou tegen en wordt het kristal helder...
 
Nu ff niet.... Kerstperiode...weet je.
Druk met inkopen enz...

ed: :wave:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven