MuscleMeat

Snoob: Road to Strongman! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hehe, 42min clean & press..hardcore! :p

Leuk idee zo'n repout. Ook maar eens proberen. Eerst maar deftig leren cleanen:P
 
Toch behoorlijk netjes, hoe was je indeling? Steeds singles of meerdere reps maken?

Succes trouwens voor je squat attempt maandag! :thumbup:

Soms 3-5 reps met 1 min pauze ertussen, soms singles om de 30sec-1min. Te zien hoeveel adem ik had :p
 
hehe, hardcore! :p

Leuk idee zo'n repout. Ook maar eens proberen. Eerst maar deftig leren cleanen:P

Het is ****ing lastig :eek:
En ik ben maar net halfweg geraakt :roflol:
 
leuke clean and press marathon! Nice!
 
1km gezwommen voorafgegaan door 15m stoombad :)
 
leuk zon clean and press sessie :D zwemmen + stoombad = relax :cool:
 
Ieder zijn smaak, ik persoonlijk vind de 100rep marathon één van de leukste zottigheden om zo af en toe eens te doen.

Ja tis es iets anders, maar het moment dat ik stond te draaien en op men bek ging vond ik het iets minder haha :D
Twas zodanig raar, ik weet niet meer of ik de bar aant cleanen was, of ik ze op men schouders had of ze boven men hoofd zat. Heel vaag moment
 
vet man die clean & press shizzle... tis wel iets wat je het beste alleen kan doen anders ben je helemaal gruwelijk lang bezig denk ik zo... misschien zo iets verzinnen voor morgen... wel tof
 
Snoob I accept your challenge :D (300 dl)
 
vet man die clean & press shizzle... tis wel iets wat je het beste alleen kan doen anders ben je helemaal gruwelijk lang bezig denk ik zo... misschien zo iets verzinnen voor morgen... wel tof
doen, tis zeker uitdagend :)
Snoob I accept your challenge :D (300 dl)
maak u borst maar al nat :p
 
27/12/07

clean & press/jerk
54*70 ( 42 min )

wide grip lateral pulldown
10*30, 10*35, 10*40, 10*45, 10*50, 10*55, 10*60

machine benchpress
15*10, 3*6*25

70kg was blijkbaar veel te zwaar, bij rep 43 begon ik te duizelen, heb ik me ff moeten neerzetten. Bij rep 50 ging het licht uit, ik zat op men gat bar lag 2 meter verder, 1 bumperplate lag er bijna af. Bij rep 54 begon ik weer te draaien en ben ik maar gestopt héhé :)

volgende keer eens kijken waar je uitkomt met 50 of 60 kilo!!
 
volgende keer eens kijken waar je uitkomt met 50 of 60 kilo!!

Nah als ik het nog es doe doe ik het weer met 70kg en altijd meer en meer proberen halen. Tot ik 100 reps haal daarna verhoog ik het gewicht wel.
 
Vandaag nieuwe weegschaal, oude kapot. BW 125.6kg :banana:
 
whaha heavy dude !! wat zijn je plannen? Nog wat vet kwijtraken of doorbulken tot 150 kg? :D
 
whaha heavy dude !! wat zijn je plannen? Nog wat vet kwijtraken of doorbulken tot 150 kg? :D

Ik zou graag op 15% raken, of dat op 110kg of op 130kg boeit me niet. 15% en gvd sterk :)
 
29/12/07

benchpress
15*20, 10*40, 10*50, 10*60, 6*70, 4*1*100, 2*1*110, 2*1*120

bent-over-row
10*20, 10*50, 6*70, 5*90

dumbbell curl
10*12, 4*8*16

dumbbell shrug
3*10*40

Op bench na een vrij k*t training maar had geen fut + was stijf + weer stuk eelt uitgescheurd
 
Sterke bench hoor kerel, je bent hard vooruitgegaan! Wanneer gaan we voor de BW bench? ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven