MuscleMeat

Snoob: Road to Strongman! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Idd je gaat hard op alles jij :D. Binnen het half jaar de 140-150 benchen zit er wel in zeker?
 
Sterke bench hoor kerel, je bent hard vooruitgegaan! Wanneer gaan we voor de BW bench? ;)
awel ja ik dacht dak BW bench had ma kzen verzwaard haha
Idd je gaat hard op alles jij :D. Binnen het half jaar de 140-150 benchen zit er wel in zeker?
Das de bedoeling ja, minstens 140kg benchen. Kheb gisteren ook 1/3 ROM gedaan met 140kg alleen maar als dieper ging zou ik de bar niet meer hebben kunnen houden, retezwaar haha
 

Thx, ik heb vandaag nog es men deadlift filmpjes bekeken en ik merk dat ik met men schouders een serieus stuk over de bar kom. Es corrigeren !!!!
 
Vandaag 600m gezwommen + 15min stoombad. Teveel kleuters int zwembad om deftig te zwemmen ben er maar mee gestopt.
 
net 45 minuten cardio op een stepper met lange broek + fleecetrue @ chauffage maximum :)
 
cardioman :)

zwemmen in openbare zwembaden suckt kont ! Ik heb ook een tijdje 1x in de week 60 min gezwommen, alleen werd op een gegeven moment gek van die vieze oude huisvrouwen die zo stonken en waterhappend/tuffend na 1 baantje aan de kant hingen om te kletsen :mad:
 
net 45 minuten cardio op een stepper met lange broek + fleecetrue @ chauffage maximum :)

Het nut ontgaat me een beetje, want zweten van de warmte is niet gelijk aan calorieverlies he.

Hoeveel kcal eet je eigelijk per dag? Moet toch een shitload zijn op 125kg!
 
cardioman :)

zwemmen in openbare zwembaden suckt kont ! Ik heb ook een tijdje 1x in de week 60 min gezwommen, alleen werd op een gegeven moment gek van die vieze oude huisvrouwen die zo stonken en waterhappend/tuffend na 1 baantje aan de kant hingen om te kletsen :mad:
echt irritant hé :kots:
Het nut ontgaat me een beetje, want zweten van de warmte is niet gelijk aan calorieverlies he.

Hoeveel kcal eet je eigelijk per dag? Moet toch een shitload zijn op 125kg!

naja was gewoon om es goed te zweten :D Ik eet vrij veel Kcal op een dag ja héhé. Maarja na nieuwjaar ist riem toe en vooral gezond eten rond de 4000kcal. ( verbruik ligt rond de 3600 )
 
Wat laag, het mijne zal rond de 4000 kcal liggen en ik ben 50kg lichter haha :D. (Tenzij je basaal metabolisme bedoelde natuurlijk)
 
Thx, ik heb vandaag nog es men deadlift filmpjes bekeken en ik merk dat ik met men schouders een serieus stuk over de bar kom. Es corrigeren !!!!

Is het slecht als je teveel met je schouders over de bar gaat, bij deadlift dan?
 
Is het slecht als je teveel met je schouders over de bar gaat, bij deadlift dan?

Nja is niet echt goed, blijkbaar moet je veel meer kracht gebruiken met je schouders over de bar in tegenstelling als je achter de bar blijft. Denk dat het ook iets moeilijker is om een rechte rug te houden. Zou paar van men deadlift problemen verklaren
 
vandaag 2,5km gelopen in 11 minuten, vreselijke pomp in men onderrug en pijnlijke enkels, zal wel te wijten zijn aan de weinige rust laatste weken en het toenemende lichaamsgewicht. 300 meter moeten stappen maar toch op totaaltijd even snel als vroeger men beste tijd was. Zonder de pijntjes waarschijnlijk snelste keer gelopen.
 
Die pomp in je onderrug komt door je toegenomen gewicht. Ik kan het weten want ik heb het al na 50-100m wandelen :D

Is een kwestie van tijd want je lichaam past zich wel weer aan (als je tenminste niet te snel in gewicht blijft stijgen).
 
31/12/07

benchpress
20*30, 10*60, 5*80 5*100, 2*120 bij laatste rep klein beetje hulp

squat
10*70, 5*120, 2*150, 1*170, 2*F*200

incline dumbbell press
10*15, 2*8*20

ez-bar curl
15*20, 12*30, 8*40, 6*50, 6*60

dumbbell curl
5*8*15, 2*6*20

ab machine
10*30, 10*60, 10*90, 10*105 ( full stack )

overhead tricep extention
3*10*30

dumbbell snatch
4*5*20

cardio
15minuten fiets op niveau 3

Jammer van de squat, 's ochtends trainen is zowiezo men ding niet maar de gym is niet meer open deze namiddag. Binnen paar weken pak ik die 200kg wel, benchpress ging vlot. Denk dat ik totaal wel 8 reps kan doen met 100kg, volgende week es testen.
 
Nette training hoor. We staan nu gelijk kwa bench. Ik denk dat je op 110 inmiddels ook wel een rep of 4,5 kan maken en 8x100 moet zeker geen probleem zijn;)

200 squat is natuurlijk wel een mijlpaal om naar uit te kijken:D
 
nette training hoor.....
goed zwaar in ieder geval....:)
 
02/01/07

squat
5*70, 5*100, 3*120, 1*150, 1*170, F*190

benchpress
15*20, 5*50, 5*70, 1*100, 1*120, F*125

incline benchpress
3*10*50

one arm dumbbell row
3*8*36

leg extentions
1*10*100, 2*10*120

peck deck
3*10*90

wide grip cable row
10*80, 2*10*60

190kg squat ging echt niet, viel naar voren. 125kg bench had ik 2 vingers hulp nodig bij sticking point.
 
Beetje jammer. volgende x beter pik
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven