AndroidHealthClinic

Zijn er nog goede wedstrijden in het najaar?

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
20.483
Waardering
4.093
Ik was vorig jaar met mijn voorbereiding op ramkoers voor Delfzijl. Maar er kwam een kink in de kabel. Later is de hele wedstrijd ook niet door gegaan maar ok.

Nu ben ik weer lekker aan de gang om wat vlees op het frame te plakken en zat te denken om in het najaar een wedstrijd te draaien. Wat is er dan zoal te doen?

René
 
In deze sectie staan nog wel wat wedstrijdjes vermeld in sommige topics. Hoe sta je er nu voor (niet geheel onbelangrijk :D Ik bedoel; ik zie je niet op een classics staan ofzo :D )
 
In deze sectie staan nog wel wat wedstrijdjes vermeld in sommige topics. Hoe sta je er nu voor (niet geheel onbelangrijk :D Ik bedoel; ik zie je niet op een classics staan ofzo :D )

:rolleyes: ee jaa begint weer wat te komen.. maar moet zeker nog even 4 maanden opbollen nu ... :D .. ergens een classic zat ik wel aan te denken ja :p
 
Je weet dat je maar een paar kilo meer mag wegen dan je lengte he? Dus 1.70m is max 72-73kg op het podium (correct me if i'm wrong).
 
Je weet dat je maar een paar kilo meer mag wegen dan je lengte he? Dus 1.70m is max 72-73kg op het podium (correct me if i'm wrong).

ooo ik wil met min 100kg komen bij 1,78... dus dat gaat niet door dan :D
 
This tread is worthless without pics :D
 
YBF is weer in november ofzo.... :D
 
Komt vast helemaal goed. Daar twijfel ik niet aan. ;)
 
Wist niet dat Hardgainers XXL Nutrition was. Weer wat geleerd :D
 
Yep 19 oktober is de NK YBF in Beverwijk!!
Succes met voorbereiden!!
 
atlas cup is geloof ik 27 oktober
 
ooo ik wil met min 100kg komen bij 1,78... dus dat gaat niet door dan :D

**** als ik maar niet in dezelfde klasse kom:p
November komt er misschien weer een Night of the Champions.
En ditmaal zal er ook B en C wedstrijden plaatsvinden.
 
**** als ik maar niet in dezelfde klasse kom:p
November komt er misschien weer een Night of the Champions.
En ditmaal zal er ook B en C wedstrijden plaatsvinden.

Dat zou echt super zijn!! Ik heb er meteen weer zin in! :wl:

Even met mijn begeleider gaan praten van de week...

René
 
Dat zou echt super zijn!! Ik heb er meteen weer zin in! :wl:

Even met mijn begeleider gaan praten van de week...

René

Cool ga ik je zeker zien, alleen onstage is het natuurlijk iets minder vriendelijker he:D
 
Ik kom er ook wel bijstaan! :cool:


:p
 
Ben ook van plan na de zomer een wedstrijd te draaien...hoop dat ik op een wedstrijdgewicht van net iets onder de 100 uitkom bij 1,80.

Welke wedstrijden zijn er na de zomer? Moet wel een beetje een wedstrijd zijn zoals de Mr Holland! Dus geen shit zoals open limburgse....

@Jamesss: +1 :D
 
Back
Naar boven