XXL Nutrition

Precision Engineered (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De pure whey is echt smerig en klontert. De kwaliteit is goed en is te vergelijken met de pure Whey van Prolab. Er zitten zelfs meer voedingsstoffen in dan in Prolab. Maar de smaak, daar kan ik echt niet aan wennen. Echt niet lekker en ik zie er elke keer tegenop om het te drinken. De creatine was ook niet goed. Ik werd echt misselijk van de creatine. Ik ga gewoon weer wat anders proberen. Ik wil trouwens de pure whey van Prolab proberen. Weet iemand of deze lekker smaakt?
 
het valt me op dat veel mensen dit mengen met zuivel producten, het kan maar beter is om dit gewoon in water te mengen.
Ik heb dit merk ook genomen en dus ook bij de tuinen gekocht. De weipoeder is prima goed te doen
Creatine vond ik zelf niet zo lekker maar ik ben slim genoeg om er dan limonade aan toe te voegen.
Wat ik wel vaak zie is dat de doseringen die op de verpakking staan teveel zijn.
 
ik heb de ultra whey protein isolate vanille smaak van de tuinen.
Voor degene die het willen weten dit zijn de voedingswaarde per 100g:
energy:1522kJ en 358 kcal
protein:57.9g
carbohydrate:30.5g-of which sugars:1.8g
fat:0.52g
-of which saturates:0.19g
fibre0.8g
sodium:0.24g

:scratch: rare naam voor zo'n product.. :dunno:
 
ben overgestapt naar XXL :D
 
heb vandaag ook 90 tabs zma en 150 amino 1500 tabs gehaald voor samen precies € 20,-

koopje dacht ik zo.
 
idd een koopje! heb ze zelf ook gehaald :D
 
Vandaag toch ff een gokje genomen en bij de De Tuinen, geven wordt genieten. een pot Whey eiwit gekocht (Precision engineerd) en van het zelfde merk de creatine. Was het eigenlijk niet van plan maar het was in de aanbieding 50% korting.

Iemand ervaring met dit merk?
 
Vandaag toch ff een gokje genomen en bij de De Tuinen, geven wordt genieten. een pot Whey eiwit gekocht (Precision engineerd) en van het zelfde merk de creatine. Was het eigenlijk niet van plan maar het was in de aanbieding 50% korting.

Iemand ervaring met dit merk?
wat denk je: even posten in notabene het topic over het merk wat ze bij de tuinen al een tijdje in de aanbieding hebben. LEES DIT TOPIC DOOR! alvorens je gaat vragen:coffeepc:
 
wat denk je: even posten in notabene het topic over het merk wat ze bij de tuinen al een tijdje in de aanbieding hebben. LEES DIT TOPIC DOOR! alvorens je gaat vragen:coffeepc:


Jij heb het helemaal goed..

De aanbiedingen zijn tot 22 januari 2008.

En vooralsnog wil ik alleen maar weten wat de medeforum gebruiker van Precision Engineered vind, dit omdat de meningen nogal uiteen lopen.

Bedankt in iedergeval voor je reactie dat is er in ieder geval 1.
 
like doh... braindamage? je zegt het zelf al, de meningen lopen dus uiteen...
leer etiketten lezen en trek uw eigen conclusie... of waag gewoon een gokje.. het is niet alsof die shizzle nu zo vreselijk duur is.
 
Jij heb het helemaal goed..

De aanbiedingen zijn tot 22 januari 2008.

En vooralsnog wil ik alleen maar weten wat de medeforum gebruiker van Precision Engineered vind, dit omdat de meningen nogal uiteen lopen.

Bedankt in iedergeval voor je reactie dat is er in ieder geval 1.

Maar ik zal toch dan mijn mening geven over dit merk, helaas heb ik geen andere merken geprobeerd omdat ik nog maar net iets meer dan een half jaar train.
Weipoeder is wel ok smaken zijn goed en het lost vrij matig op in vloeistof
creatine vind ik de smaak niet echt lekker (dit loste ik op door er limonade er bij tedoen) en de werking, welke werking?
Weightgainer smaak is tedoen maar minder als de wei, of het werkt weet ik niet wel krijg ik een opgeblazen gevoel in mijn buik en laat ik van die scheten dat een heel forum van 't stokkie gaat. Dit ga ik dus niet meer voor de training gebruiken. Je snapt wel als er lekkere dames zijn meer hoef ik niet te zeggen.YouTube - Winden Camouflage Tips gelukkig kan ik mijn maat de schuld geven:p
 
Heb de Muscle & Weight Gainer en de 90 % Proteïne powder van de Tuinen (Precision Engineered) gehad, beide vanillesmaak.
De 90 % Proteïne powder was erg papperig, smaakte naar brinta. De Muscle & Wieght Gainer is erg zoet maar ik hou daar wel van, smaakt net als een milkshake van de Mac.

Qua resultaten vind ik ze redelijk. Ik ben flink wat aangekomen maar vermoed dat dat vooral komt doordat ik het laaste half jaar veel meer ben gaan eten.
Ik vond de proteïn powder dezelfde resultaten geven als die van de Perry Sport, geen verschil gemerkt eigenlijk; redelijk.
 
Ik heb geld bespaard door als huis-tuin-en-keuken-whey die van de tuinen te nemen en een hydrosilaat (EHF) direct na de traininen. De super whey, die ultra bevat weer veel koolhydraten. Ik gooi er zelf wel goedkope Brinta bij.
 
heb ook vandaag de precision engineered ultra whey protein isolate gekocht in de uitverkoop..kan ik dit het beste smorgens en na de training innemen? 3scheppen 86g per shake.?
 
Ik heb ervaring met de Presicon creatine in capsulevorm en de Muscle en Weight Gainer.

Over de creantine ben ik best tevreden--> kost niet extreem veel en helpt best goed. Ik krijg er echter wel puisten van maar dat ligt denk ik aan de persoon.

verer heb ik dus ervaring met de muscle en weigt gainer en daar kan ik kort over zijn-->gatverdamme! ik had de aardbeiensmaak en die is extreem zoet. zelfs als ik de lucht al ruik moet ik haast kotsen. ben er gewoon zowat allergisch voor want begin al weer te reillen als ik de pot zie hadden meer mensen dit probleem.

dan had ik nog een vraagje en weet niet of dit er helemaal het goede topic voor is maar maakt het heel veel verschil of je creatine puur of in capsulevorm hebt?
 
ik heb normaal gesproken altijd true mass als gainer en syntha 6 voor me eiwit en dat smaakt en werkt perfect!!
maar verleden maand zat ik een beetje krab dus ik vroeg me pa of hij wat kon meenemen en hij had precision engeneered gehaald voor me...
WEIGHT GAINER SMAAKT NAAR PARACETAMOL EN IS F&CKING RANZIG NIET KOPEN!!!!
 
dan had ik nog een vraagje en weet niet of dit er helemaal het goede topic voor is maar maakt het heel veel verschil of je creatine puur of in capsulevorm hebt?
in capsule is ook pure creatine, je kan die capsule los maken en de poeder in water oplossen als je doorslikken van zo een ding niet fijn vind.

Ik snap trouwens dat gezeur over de smaak van Precision Engineered niet zo, het gaat immers niet om de smaak maar de werking ervan.‏
 
Precision Engineered Ultra Whey vond ik smerig en slechte voedingswaarde, voor die prijs kan je VEEL betere producten krijgen.
 
Ik heb de Muscle & Weight Gainer van Precision Engineered gehad, aardbei smaak.

Vond um nogal chemisch smaken, maar de resultaten waren goed.

De 90 % Protein Powder valt idd niet naar binnen te krijgen.
Heb um gemixt met WHEY eiwitten, dan is het redelijk te doen, verhouding 80 % whey 20 % Protein Powder.
 
Back
Naar boven