XXL Nutrition

Kane's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mja neem 's morgens een shake en 40 gr brinta, totaal van +500 ml melk en 250 ml fruitsap . Deed ik vroeger in totaal half u over ofzo nu alles weg op een kwartiertje lekker snel :meal: :D
 
Njah swel chill natuurlijk, maar ik denk dat ik op mijn dak gaan krijgen hier thuis als ik niets "vast" opeet 's ochtends :) Mijn brinta shake drink ik meestal om half 11 als ik thuis ben... Als het school is eet ik 1 boterham dan :)
 
Ouders keken in het begin ook raar alsik voor de zoveelste keer in de keuken bezig was. Maar nu zijn ze het gewoon en ik leer trouwens ook nog koken dus ... :D
 
komt wel goed met dat eten :)
 
Benen

Squat
12*40
8*60
5*70
5*80
3*100

Leg press
8*175
6*190 PR
6*200 PR

Leg extension
8*30
2*8*35 PR op reps

Lying leg curl
8*30
2*8*35 PR

standind leg curl...

Calf raises
10*200
2*8*240

seated calf raises
3*8*40

Rackpulls
1e keer

8*60
5*80
5*100
5*120
5*140
5*160 vanaf hier met straps :gay: :D
2*180

Immens lekkere oefening :eek:


Ik dacht dat ook benen effe terug moesten inkomen maar niets was minder (z)waar :D
 
Flinke benen training:eek:
Ook weer een paar PR's, goed zo!
 
Damn die legpress zit ook wel hoog :D Graaaaf! :)
 
Thx was eigenlijk van plan om 3*8*175 te doen maar benen zaten goed en ik en men trainingspartner vonden het wel is cool om zo 8 schijven van 25kg er eens aan te zien hangen :D
Ik ontdek ook net dat mijn quads erniet uitzien :eek: schaafwonden+rode plekken,... van rackpulls volgens mij :D
 
Laatst bewerkt:
Schouders en traps

MP
12*30
5*40
5*45
5*50
1*55 PR
5*40
schouders waren hier al gesloopt :p

Side raises
8*8
8*10
6*10

Reverse flys in superset met MP seated achtig toestel
RF:
10*45
2*8*50

MP seated:
8*50
5*60
4*60

DB shrugs
10*28
8*32
8*34

BB shrugs
3*8*80

:wl: :cool:
 
PR!, goed zo
Hoe bevalt het je nu wee rom split te doen? Vond je bill leuker of split?
 
Na exaams (binne 3 weken ongeveer) terug Bill star. Het ene vult het andere zo'n beetje aan vind ik en afwisseling is leuk, ook 3 maal in de week squat is voor mij een rede om er terug mee te beginne :D
 
Dat squaten vind ik juist wat minder:P
Ik merk dat mijn benen moe zijn op vrijdag, had je daar geen last van?
 
Nee viel goed mee bij mij. Had ik ook wat schrik voor omdat ik telkens de dag erna minitrampoline moest doen, maar ze herstelden snel genoeg
 
Die Leg Presses van je vorige training zijn echt heel goed!! Van je laatste training vind ik die shrugs erg goed. Vergeleken met wat ik gewend ben, doe jij redelijk veel setjes om op te warmen. In tegenstelling tot wat jij doet, doe ik meestal 1 tot 2 setjes om op te warmen. Ik weet dat je spieren op het moment dat ze nog koud zijn het meest gevoelig zijn, maar als je veel setjes doet, ben je al moe wanneer je bij je max komt.:p Wat 't eten betreft, ik ontbijt met 4 boterhammen, een appel en een beker melk.
 
Laatst bewerkt:
ik zou borst met triceps doen en rug met biceps zal je beter voelen
 
Bedankt voor de reacties allen en bij benen bevoorbeeld doe ik telkens maar 1 setje om op te warmen als ik aan kuiten,hams,quads begin. Met uitzondering op squat omdat dit de eerste oefening is en zorgt ervoor dat men hartslag en testosteron omhoog gaat :D om te knallen. En Jokke9 ik train momenteel wel borst+triceps en rug+biceps ;)
 
mooi logje succes ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven