MuscleMeat

Bascross weet niet wat hij wil.

Bezoekers in dit topic

Nee nog niet gaan trainen, ben wasted, morgen ga ik 5x60 benchen:D
 
Nee nog niet gaan trainen, ben wasted, morgen ga ik 5x60 benchen:D

Ik hoop dat je haalt...of toch maar niet? :D

Check wel eens de bench waarop ik train ( zie mijn signature -> link: my gym)
Als je me verslaat in de race kan ik het steeds daar op steken :roflol:
 
Ik hoop dat je haalt...of toch maar niet? :D

Check wel eens de bench waarop ik train ( zie mijn signature -> link: my gym)
Als je me verslaat in de race kan ik het steeds daar op steken :roflol:
Is dat niet klote? Dat rack zo dicht bij elkaar?
 
11-01

cock
3xt (rechts en links)
6x1 (rechts)
1x1+5 met hulp (links)
6x1 (rechts)
1x1+5 met hulp (links)
3x1 (rechts)
1x1+2 met hulp (links)
10xt (rechts en links)
 
14-01

bench
10x20
3x40
1x50
3x55
2x55

chinnen
10xbw
10xbw
8xbw
6xbw
6xbw

skullcrusher
10x20
8x25
6x25
 
Nette chins toch :thumbs: succes verder ;)
 
Waar is die 5x60 bench?:P
Wel lekker chins
 
jij gaat echt goed kerel! doorzetten heh:D wie weet volgend jaar wel richting de 70!!!
 
:roflol: Shut up.
 
Hoe bevallen die coc's je. Wil ze zelf ook aanschaffen om wat grip te trainen, nog nooit gedaan dus neem ik dan best de trainer+nr1?
 
14-01

bench
10x20
3x40
1x50
3x55
2x55

chinnen
10xbw
10xbw
8xbw
6xbw
6xbw

skullcrusher
10x20
8x25
6x25

nette chins!

ik zou met bench toch wat meer reps maken, bv;
10-8-6-4 (of 2 of 1) reps.

Die lage reps zetten imo geen zoden aan de dijk, dat is meer voor powerlifters.
maargoed ieder z"n ding.
 
Hoe bevallen die coc's je. Wil ze zelf ook aanschaffen om wat grip te trainen, nog nooit gedaan dus neem ik dan best de trainer+nr1?
Cocks bevallen goed, trainer, 1 en 2 heb ik. Ik als pussy ecto krijg 1 al 7x dicht, dus ik zou 2 er ook bij bestellen.

nette chins!

ik zou met bench toch wat meer reps maken, bv;
10-8-6-4 (of 2 of 1) reps.

Die lage reps zetten imo geen zoden aan de dijk, dat is meer voor powerlifters.
maargoed ieder z"n ding.
Thx!

Ik ben een powerlifter, ofja, bench wil ik ooit nog eens omhoog hebben, dus ik train voor bench op kracht.
 
Cocks bevallen goed, trainer, 1 en 2 heb ik. Ik als pussy ecto krijg 1 al 7x dicht, dus ik zou 2 er ook bij bestellen.


Thx!

Ik ben een powerlifter, ofja, bench wil ik ooit nog eens omhoog hebben, dus ik train voor bench op kracht.

Toch op methode van Loo ga je denk ik meer vooruit gaan, gezien het gewicht dat je nu bencht.
 
Wat je nu doet werkt inderdaad niet echt vriend...
 
nette chins!

ik zou met bench toch wat meer reps maken, bv;
10-8-6-4 (of 2 of 1) reps.

Die lage reps zetten imo geen zoden aan de dijk, dat is meer voor powerlifters.
maargoed ieder z"n ding.

Haha OMG. Lees zijn log nou eens? Hij wil zijn bench omhoog hebben, dus meer kracht. Jij komt dan met het monsterargument dat die lage reps niet werken want dat is meer voor powerlifters. Als je je bench omhoog wilt hebben waar moet je je kennis vandaan halen denk je? Bij Jay Cutler of bij Dave Tate? :roflol:

Je pakt alleen een veel te laag volume op je bench Bas en aangezien je al zo'n tijd loopt te k*tten met die bench zou ik eens serieus naar je techniek kijken.
 
Haha OMG. Lees zijn log nou eens? Hij wil zijn bench omhoog hebben, dus meer kracht. Jij komt dan met het monsterargument dat die lage reps niet werken want dat is meer voor powerlifters. Als je je bench omhoog wilt hebben waar moet je je kennis vandaan halen denk je? Bij Jay Cutler of bij Dave Tate? :roflol:

Je pakt alleen een veel te laag volume op je bench Bas en aangezien je al zo'n tijd loopt te k*tten met die bench zou ik eens serieus naar je techniek kijken.

1) Zijn totaal volume is al te laag
2) Als je 70kg of zo bencht, mis je volgens mij gewoon nog wat basismassa op op verder te bouwen, dus reps tussen 10 en 4 oid
 
Back
Naar boven