Fitness Seller

als veertiger nog goed kansen naturel te groeien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wat bedoel je eigenlijk 3xl, ik was graatmager toen ik op 1 augustus begon, 62kg voor 1m80, nu na 5 maanden 75/76kg, ik weet dat gewicht niet zal blijven zo snel omhoog gaan, maar de echte spiermassa moet nog beginnene toenemen toch als ik blijf zeer goed op voeding en eventueel sups letten, je traint toch alsmaar beter hoe langer je bezig bent.
mijn doel ligt ook niet zodanig hoog, maar wil toch een beetje een BB-figuur verkrijgen
 
Ben zelf 45 en groei nog wel (erg langzaam)
Wil niet al te veel eten want vet krijg je er volgens mij wel moeilijker af.
Heb net 4 maanden clean bulk gedaan maar dat is voor mij iets meer brood met kip en extra wey. (ben wel weer gegroeid in die 4 maanden)
Probeer nu weer wat droger te worden.
weeg nu 72 kg met een lengte van 1.72 cm (vet% rond de 15 denk ik)
Woog vroeger rond de 55/60 kg
doe ca 10 jaar aan deze sport maar pas de laatste jaren wat fanatieker
Train nu (vanaf september) 2x per week full body + 1x apart een cardioles van 1.5 uur (soort van kickbox training)
Heb in die 4 maanden duidelijk aan kracht gewonnen.
Zal nooit een BB worden maar ik (en mijn vrouw ook-hahaha ) ben hier tevreden mee.
 
wat bedoel je eigenlijk 3xl, ik was graatmager toen ik op 1 augustus begon, 62kg voor 1m80, nu na 5 maanden 75/76kg, ik weet dat gewicht niet zal blijven zo snel omhoog gaan, maar de echte spiermassa moet nog beginnene toenemen toch als ik blijf zeer goed op voeding en eventueel sups letten, je traint toch alsmaar beter hoe langer je bezig bent.
mijn doel ligt ook niet zodanig hoog, maar wil toch een beetje een BB-figuur verkrijgen

Hoe bedoel je " wat bedoel je eigenlijk" (no phun)
 
Ben zelf 45 en groei nog wel (erg langzaam)
Wil niet al te veel eten want vet krijg je er volgens mij wel moeilijker af.
Heb net 4 maanden clean bulk gedaan maar dat is voor mij iets meer brood met kip en extra wey. (ben wel weer gegroeid in die 4 maanden)
Probeer nu weer wat droger te worden.
weeg nu 72 kg met een lengte van 1.72 cm (vet% rond de 15 denk ik)
Woog vroeger rond de 55/60 kg
doe ca 10 jaar aan deze sport maar pas de laatste jaren wat fanatieker
Train nu (vanaf september) 2x per week full body + 1x apart een cardioles van 1.5 uur (soort van kickbox training)
Heb in die 4 maanden duidelijk aan kracht gewonnen.
Zal nooit een BB worden maar ik (en mijn vrouw ook-hahaha ) ben hier tevreden mee.


net wat ik bedoel

sommige zullen nooit groot worden qua spiermassa

:cool: net als ik:D
 
pff ik ben 44 en ik train al 14 jaar dus wat let je
het gaat niet om je leeftijd maar hoeveel je van je sport houdt
ik train iedere dag kracht en conditie traning
je bent zo oud als je je voelt
 
maar het is wel waar als je jong bent dat je dan harder kan groeien dan als je wat ouder bent
 
maar het is wel waar als je jong bent dat je dan harder kan groeien dan als je wat ouder bent

"kan" is het juiste woord ;).
"ouderen" hebben een regelmatiger leven (meestal) en kunnen eerder jaar-in en jaar-uit hard trainen.
Veel jonkies hebben daar geen tijd voor over, hebben andere interessen zoals girls, drugs rock and Roll etc etc etc achh een beetje zuipen en een xtctje in het weekend kan geen kwaad enzo...
"vergeten" juist te eten...
 
ik ben nu 6 en een halve maand bezig, van 62kg voor 1m80 tpt tegen de 76kg al gegaan nu.
de gast die me begeleidt, doordat ik thuis train, helpt ook nog paar jonge gasten een beetje, hij zegt dat ik zeker niet moet onderdoen in progressie voor die jonge gasten.
nu ja, ik sla gen enkele training over, ik hou me aan voedingsschema.
Ben er eindelijk op 42j toe gekomen eraan te beginnen, en wil echt eens zien later, hoe ver ik kan geraken
 
wens je veel succes
ik ben 50 en train nog driemaal per week en groei nog;)
 
ja en die voeding is heel belangrijk ik heb jaren een slecht voedingspatroon gehad
ben nu pas in gaan zien dat je niet groeit als je niet goed eet wat voor deze sport belangrijk is
 
juist - karma waardig aub;)
 
Precies twee jaar aan het trainen. Twee jaar teug ca 80 kg, nu 95 voeding totaal aangepast en ca 4 a 5 trainingen per week ....Tja je moet er wel wat voor doen...
gotza, zojuist 46 jaar geworden.
 
Precies twee jaar aan het trainen. Twee jaar teug ca 80 kg, nu 95 voeding totaal aangepast en ca 4 a 5 trainingen per week ....Tja je moet er wel wat voor doen...
gotza, zojuist 46 jaar geworden.

4 à 5 trainingen per week is dat niet veel ?
dient toch ten minste 1 dag rust tussen 2 trainingen niet ?
wat heb je aan je voeding aangepast ?
ik ben bijna 51 jaar en train 3x per week
 
ben nieuw op dit forum ! blij te zien dat dat er nog meerdere jonge ouderen verzot zijn aan b.b. .ben zelf 54 en ga nog zowat 5 a 6 dagen per week trainen...weeg 75 en meet 1.77m. eet 3000 calor. in 6 maaltijden .bf is 12%. ik kom nu nog zeer moeilijk bij...
te veel trainen?
 
zou wel kunnen voor mij is het beste dat ik elke spiergroep een keer per week doe wel verdeeld over 5 trainingen...
 
dank u . hoeveel oefeningen per spier en wat met het aantal refs.
 
momenteel train 1k 2 weken zwaar, 1 week licht zwaar 4 sets bv Borst 6, 6 , 8, 10 en dan drie buik, licht 4 sets 10 10 12 12 .Het gaat me goed af ..mijn trainingen zijn nooit langer als ca 55 minuten
Voeding ca 36oo cal per dag, en uiteraard de nodige suplementen.
Gotza
lengt 1,86 cm
Gew 95 kg
Vet % ca 15,5
 
wat ben jij groot man - ik meet slechts 1m70:(
 
Back
Naar boven