MuscleMeat

Snoob: Road to Strongman! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
1 topsetje op de frontsquat :p? Qua kracht zou je zeker al >140 moeten halen, dus balansproblemen oid?

Nette PC, maar wat is je plexus?
 
sleutelbeen zeker? als je hem al daar krijgt zou ik zeggen dat je goed bezig zijt met de 110 :p
 
Hij zal wel gewoon zijn middenrif bedoelen.
 
sleutelbeen zeker? als je hem al daar krijgt zou ik zeggen dat je goed bezig zijt met de 110 :p

Een sleutelbeen = clavicula. Een plexus is naar mijn weten een verzameling samenkomende zenuwen, daarom mijn bedenkingen :D
 
Euh foutje :p niet plexus maar sternum ( borstbeen ). Als ik wat door men benen zou gaan zou ik em wel op men schouders krijgen. Volgende keer betere techniek !

Nja en frontsquat is echt onwennig qua balans ( met allstars ) en het gewicht drukt op men keel.
 
1 km gezwommen deze avond + 15m stoombad :)
 
met of zonder nijlpaarden in het bad?
 
25/01/08

ez-bar curls
10*20, 8*30, 6*40, 4*50

skullcrushers
2*8*30, 6*40, 4*50

hammer curls
10*14, 8*16, 6*18, 4*20

tricep pulldown
12*20, 10*25, 8*30, 6*35

reverse barbell curl
10*20, 10*25, 10*30

behind the back wrist curl
3*10*40

calve raise
3*15*100 ( full stack )

seated calve raise
3*10*30

Gisteren bij training ook nog front raises etc gedaan maar vergeten noteren, boeiend :p
 
Netjes snoob, die skullcrusher wordt ook al stevig!
 
vind je die trainingen leuk om te doen? ik zou me serieus zo nutteloos voelen als ik daarvoor naar de gym ga... vroeger deed ik ook 'arm' dagen, echt geen zak aan
 
vind je die trainingen leuk om te doen? ik zou me serieus zo nutteloos voelen als ik daarvoor naar de gym ga... vroeger deed ik ook 'arm' dagen, echt geen zak aan

Idd vraag ik mij ook af. Ik vond dat kwartier per week 3x8 op biceps en triceps al erg bij bill starr :D
 
Netjes snoob, die skullcrusher wordt ook al stevig!
Ja volgende keer met 60kg doen ofzo :)
vind je die trainingen leuk om te doen? ik zou me serieus zo nutteloos voelen als ik daarvoor naar de gym ga... vroeger deed ik ook 'arm' dagen, echt geen zak aan
bwa valt goed mee, kheb deze week al 4 keer vrij zwaar getraind dus doet het een keer deugd es kleinere spiergroepen aan te pakken ipv men rug af te beulen. Men triceps waren ook al goed gaar gisteren, deze week ook al pulldowns, reverse bench etc al gedaan :p
Idd vraag ik mij ook af. Ik vond dat kwartier per week 3x8 op biceps en triceps al erg bij bill starr :D
nja ik doe meeste oefeningen wel graag.
 
train biceps graag, voelt die goed branden na een zware set :p
 
train biceps graag, voelt die goed branden na een zware set :p

Naja ik haatte biceps trainen enzo vroeger omdat ik zwakke biceps had en men onderarmen / polsen pijn deden van zware curls enzo maar das nu verleden tijd dus het valt goed mee :) Heb ook sterke biceps nodig voor strongman en beetje massa op men kleine armen mag wel.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven