AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Leuke farmers :P Die 8 meter is heel netjes. Hoeveel loopt die merkx ermee op de foto.

15m, denk dat ik er uiteindelijk wel zou geraakt zijn moest ik men hand niet bezeerd hebben. Kon wel verder doen maar dan zou ik de komende week met straps mogen liften en dat suckt.
 
Netjes hoor als je hetzelfde zou lopen als hij.
 
Netjes hoor als je hetzelfde zou lopen als hij.

nja hij had wel 15m met 100 en 130Kg farmers gelopen er net voor en zal het zowiezo wel 5 x zo snel doen als ik als ik het al zou halen haha. Raymon zal ook wel verder dan 15m kunnen lopen denkek met die farmers :)
 
vette farmer's walk man !! ff 310 kg in je klauwen :eek:
 
Laatst bewerkt:
28/01/08

squat
8*70, 5*100, 6*2*150

powercleans
8*50, 5*70, 3*80

pushpress
8*50, 5*70, 2*90

cable upright row
10*20, 8*25, 6*30, 4*35

leg curl
2*10*15, 2*10*20

barbell shrugs
4*20*70

Had redelijk veel last van men hand en schouders voelden beetje k*t aan na het uitrekken van gisteren héhé, voor de rest ging het wel vlot.
 
Netjes Snoob, goeie training na zo'n zware strongman training van gisteren! Normaal gezien kom ik zondag ook is langs ;)
 
Netjes Snoob, goeie training na zo'n zware strongman training van gisteren! Normaal gezien kom ik zondag ook is langs ;)

Maakt ma da ge er zijt :) Jimmy rekent erop
 
en dan heb je ineens weer zon lichte squat!!.. goede training although
 
en dan heb je ineens weer zon lichte squat!!.. goede training although

Meuh men beste squat was 190kg, denk dat ik nu max 175-180kg haal. Deadlift is ook wat teruggevallen naar 220-230kg denkek. Maar al de rest is wel vooruitgegaan. Ik zou graag binnen 2 maand toch wel de 200kg squatten dus daar moet werk van gemaakt worden. De 6 x 2 x 150kg was goed doenbaar vandaag, vorige week voelde 150kg loodzwaar aan. Vandaag kon ik op men gemak goed diep zakken en vlot omhoogkomen zonder dat men knieën naar binnen vielen ofzo wat vorige week wel het geval was. Ik trok 220kg na 3 keer proberen en men rechterknie kwam helemaal naar binnen omdat ik het niet meer trok :p. Voeding en rust was ook helemaal klote tijdens de examens dus ik steek het daar op. Woensdag laatste examen en een makkelijke dus daarna is het terug minder stressie en denk ik dat trainen zowiezo beter gaat.

Kheb ook de fout gemaakt van teveel te trainen tijdens de examens, alsk thuis zat en nam een pauze tussen het leren door had ik het gevoel dat ik tijd aant verspillen was en ging ik dus trainen, ook al wask niet hersteld van vorige trainingen. Ahja al doende en vallend leert men zeker? :D
 
met vallen leert men opstaan;)
ik heb t net zo hoor.. mijn bench ligt nu denk ik 135KG(1rm),mn squat 170/190Kg(1rm),deadlift 220KG
dus ja ik moet ook nog effe hard aan de bak!!!
 
Ja je hebt precies wel een pak tijd om te trainen tijdens je examens? ??? Mijn langste pauze op een dag is 40 minuten lol.

Krachtterugval door het cutten?
 
Ja je hebt precies wel een pak tijd om te trainen tijdens je examens? ??? Mijn langste pauze op een dag is 40 minuten lol.

Krachtterugval door het cutten?

Bwa nie echt denkek, weeg nog 122,5kg, gewoon het gebrek aan slaap enzo tijdens de examens zal me geen goed hebben gedaan. Maar das nu voorbij dus alles komt in orde :p
 
29/01/08

benchpress
16*20, 10*50, 10*80, 6*100, 3*110

reverse grip bent over row
10*60, 3*6*70

chest supported t-bar row
10*20, 10*30, 10*40, 10*50

lateral pulldown
paar lichte setjes

military press
10*20, 8*40, 2*5*60

Schouder en borstbeen doen pijn
 
Laatst bewerkt:
Bench is weer netjes, noob.
 
inderdaad! eens met tjokkert

waarom reverse grip op rows, moet dat ook volgens dat schema?
 
Bench is weer netjes, noob.
thx choco
inderdaad! eens met tjokkert

waarom reverse grip op rows, moet dat ook volgens dat schema?
Euh is een dag die niet in het schema staat, ga morgen training skippen. Ik merk bij paar strongman onderdelen dat men bovenrug niet sterk genoeg is dus moet ik meer rows en shrugs doen. Reverse grip was omdat da beter voelde aan men linkerhand :D
 
met vallen leert men opstaan;)
ik heb t net zo hoor.. mijn bench ligt nu denk ik 135KG(1rm),mn squat 170/190Kg(1rm),deadlift 220KG
dus ja ik moet ook nog effe hard aan de bak!!!

Ah kuurtje uitgewerkt:P

JK gab;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven