XXL Nutrition

Masallah "Posing" video! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zie er goed uit !!!

Bruut
 
Bedankt mannen en dame!

Mijn doel, wil sowieso wel een bb wedstrijd gaan draaien maar goed dan moet ik die benen in verhouding
gaan krijgen dus dat kan nog wel even duren. Daarnaast zou ik ook wel graag een strongman wedstrijd
willen draaien, we zullen zien wat de toekomst gaat brengen :)
 
jesus dude, hoe kom je aan die brute schouders?
 
~Toffe filmpjes! Die zijn altijd goed voor et opkrikken van je motivatie!~


(ook wel leuk in elkaar gezet die filmpjes)
 
Je hebt echt potentieel kerel, je kan aan je fysiek echt zien dat je HUGE kan worden.
Die absurd wijde v-taper en die schouders zijn echt bruut! :eek:

Ik zou naast armen ook veel aandacht aan je borst geven, een volle borst maakt het plaatje compleet.

keep it up :hedbang:
 
Je rug en je schouders ogen echt super man:D
 
jesus dude, hoe kom je aan die brute schouders?

Hard trainen ;)

~Toffe filmpjes! Die zijn altijd goed voor et opkrikken van je motivatie!~


(ook wel leuk in elkaar gezet die filmpjes)

Dank je :thumbs: goed voor je eigen motivatie en motivatie voor anderen :)

Je hebt echt potentieel kerel, je kan aan je fysiek echt zien dat je HUGE kan worden.
Die absurd wijde v-taper en die schouders zijn echt bruut! :eek:

Ik zou naast armen ook veel aandacht aan je borst geven, een volle borst maakt het plaatje compleet.

keep it up :hedbang:

Laten we het hopen Loo, train momenteel ook niet echt BB gericht komende tijd me krachtstats
eens flink verbeteren, technieken juist aanleren. Hoop dan al wel dat die benen weer beginnen
te komen. Vanavond maar weer eens frontsquatten :D

Je rug en je schouders ogen echt super man:D

Thanks!
 
Bedankt mannen en dame!

Mijn doel, wil sowieso wel een bb wedstrijd gaan draaien maar goed dan moet ik die benen in verhouding
gaan krijgen dus dat kan nog wel even duren. Daarnaast zou ik ook wel graag een strongman wedstrijd
willen draaien, we zullen zien wat de toekomst gaat brengen :)

Benen? Zou ook vooral aan je armen denken! triceps biceps zijn nog lang niet wat het zijn moet, wil je een wedstrijd pakken.. voor de rest erg bruut!
 
Goed bezig kerol, ga zo door en pak die massa.:thumbs:
 
Benen? Zou ook vooral aan je armen denken! triceps biceps zijn nog lang niet wat het zijn moet, wil je een wedstrijd pakken.. voor de rest erg bruut!

Benen zijn voor mij lastiger om te kweken, maar goed veel blijven vreten de komende tijd dan groeit alles wel mee.
Kracht vindt ik imo net zo belangrijk als een goed fysiek en om me nu te spitsen op bepaalde spiergroepen,
dat kan straks ook nog wel nu gewoon overall mass plakken met compounds. Ook veel leuker om te trainen imo :D

Goed bezig kerol, ga zo door en pak die massa.:thumbs:

Ik doe mijn best ;)
 
Niemand bitched over je "scheve" lats?:p Bij deze dan. Schouders zijn bruut, ouwe.. Ze lopen dik voor op je armen en borst.
 
nette fysiek... ik zou mij nu focussen op armen en borst, loopt beetje achter... verder zeer nette vooruitgang, ik heb je foto gezien voor dat je begonnen bent met trainen en je was echt mager... dikke pluim...
 
goed bezig trapzilla, alleen je benen moet je niet vergeten he
 
Dat is juist het probleem weet niet wat voor mijn armen goed werkt daar moet ik nog achterkomen,
dus ga verschillende trainingsmethode proberen de komende tijd met allemaal een totale
tijdsduur van 8 weken.

Wat ik er van weet voor groteren armen moeten je romp en je benen ook goed getraind zijn dan komen de armen van zelf

Maar ziet er wel gruwelijk uit hoor

SUC6
 
Niemand bitched over je "scheve" lats?:p Bij deze dan. Schouders zijn bruut, ouwe.. Ze lopen dik voor op je armen en borst.

Thanks :D

nette fysiek... ik zou mij nu focussen op armen en borst, loopt beetje achter... verder zeer nette vooruitgang, ik heb je foto gezien voor dat je begonnen bent met trainen en je was echt mager... dikke pluim...

Prioriteit is sterker worden en sowieso aankomen, maar ga me niet speciaal richting op die armen.
Zoals DikkeArmen al zegt benen en romp in orde hebben dan gaan die armen wel komen,
benen zal ik sowieso moeten afbeulen :)

goed bezig trapzilla, alleen je benen moet je niet vergeten he

Don't worry, de fundering komt eraan :D

Wat ik er van weet voor groteren armen moeten je romp en je benen ook goed getraind zijn dan komen de armen van zelf

Maar ziet er wel gruwelijk uit hoor

SUC6

Daar gaan we dan ook mee bezig, flink bulken de komende tijd maar dan ook asociaal bulken :hedbang:
 
Nice man . Schouders en traps zijn massive , de armen wat minder maar wat maakt het uit.
 
Nice man . Schouders en traps zijn massive , de armen wat minder maar wat maakt het uit.

daar gaat BB toch om... om in verhouding te staan... dus het maakt volgens mij wel uit
 
Wat meten je armen nu? Dan kan ik een beeld vormen. :D
 
Back
Naar boven