Fitness Seller

Sticky Tiener Bodybuilding - Basis Inleiding

Bezoekers in dit topic

thankyou voor deze info
maar een zak chips op zn tijd terwijl je toch wel wat vetmassa erop hebt zitten is dat erg? of moet ik eerst gewoon mijn vetlaagje weg doen en dan hier en daar wat te knabbelen pakken?

Wil je het goed aanpakken dan geen zakken chips meer.
 
ja je hebt wel gelijk

wat word eigenlijk bedoelt met deadlift en squat en bench?
kom er niet echt wijs uit :$
 
zie eens bij oefeningen, heb je een sticky, srry bent te lui om link te zoeken. Diegene die het doet karma:D
 
thankyou voor deze info
maar een zak chips op zn tijd terwijl je toch wel wat vetmassa erop hebt zitten is dat erg? of moet ik eerst gewoon mijn vetlaagje weg doen en dan hier en daar wat te knabbelen pakken?

In 't begin lijkt 't misschien onmogelijk, maar 't is best te doen. 'k vrat alleen maar slecht voer 24/7, alleen bij 't avond eten niet. Na een tijdje begin je die 'vieze' dingen lekker te vinden. bv tonijn met wat dingetjes erin of rijstwafels met pindakaas eet 'k nu gewoon omdat 't lekker is, terwijl 'k er 'vroeger' niet aan moest denken. En chips is om van te kotsen, een tijdje volhouden en je weet niet beter ;)
 
ik vind die hulp op deze site echt geweldig
ben echt blij dat ik me heb aangemeld en veel antwoorden krijg op vragen
jullie hebben wel gelijk wie resultaat wilt zien moet offers plegen haha
maar dat went wel denk ik
bedankt
 
Meeste mensen die zich hier aanmelden leren heel veel, net zoals ik hier veel heb geleerd. Daar zijn fora's nu eenmaal voor!
 
ja klopt maar snap nog nix van squat bench en deadlift:$
 
nice training
maar wel kleine jochies voor maar 13 en 15 jaar?
 
interessante lectuur(op meer topics eigenlijk)
Dit wordt vééél lezen. hehe
 
Je hebt me nu goed gerust gesteld, de enige factoren waar ik altijd problemen mee had zijn die van de groeibelemering, maar nu weet ik dat het meer voordelen heeft, en dat met dat groeien niet helemaal waar is.
thanks man :D
 
mmh, als ik de oefn précies zoals de guys op het filmpje uitvoer, voel ik werkelijk niets

Doorgaan op squats, wat voorover buigen op lateral raises, situps enkel schouders van de grond, bp lekker wat meer door, tot de barbell 2 cm van mijn lijf is, legpress helemaal terug laten komen, en niet halverwege al terugduwen.

Doe ik het fout, of doet hij het fout?=s
Ik voel werkelijk niets als ik de dingen zoals hun uitvoer
 
mmh, als ik de oefn précies zoals de guys op het filmpje uitvoer, voel ik werkelijk niets

Doorgaan op squats, wat voorover buigen op lateral raises, situps enkel schouders van de grond, bp lekker wat meer door, tot de barbell 2 cm van mijn lijf is, legpress helemaal terug laten komen, en niet halverwege al terugduwen.

Doe ik het fout, of doet hij het fout?=s
Ik voel werkelijk niets als ik de dingen zoals hun uitvoer

FULL ROM, en bench press --> raakt borst

en euh wrom laten ze die mannekes alleen maar quarter rom trainen? (filmpje)
 
Ik dacht al zoiets, moest ik zo traine, dan kan ik ook makkelijk 3x 2 uur trainen hoor
en als ik op deftig gewicht train, zit ik apensmoelen te trekken bij de laatste reps..., zij zijn percies gewoon wat aan het spelen met die gewichtjes...
 
heej mensen ik had een vraagje,

ik ben 13 jaar , bijna 14.

ik train op maandag :

mijn buikspiere beide kanten en boven en mijn biceps.

Dinsdag:

mijn buikspiere beide kanten en boven en mijn biceps

Woensdag: RUST.

Donderderdag : triceps

Vrijdag: RUST

Zaterdag: VOETBALLEN.

Zondag: rust

is dit goed voor mijn lichaam of juist niet vanwege mijn leeftijd?
tips graag.
 
1. post een eigen topic
2. train je hele lichaam
3. bekijk de stickeys van het forum door
4.welkom op DBB!
 
Back
Naar boven