Fitness Seller

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

nou dat ik dat in jouw log nog zou lezen..... c'mon beast, weekje chillen en dan weer knallen !
 
nou dat ik dat in jouw log nog zou lezen..... c'mon beast, weekje chillen en dan weer knallen !

weekje chillen ? right... morgen weer vol gas hoor ;) Een dag of twee rusten en vreten na een zot weekend in de Ardennen and it's PR time again

Ik denk trouwens dat de 20 x 170kg squat er wel inzit als ik eens een superdag heb
 
Offtopic: Ben nu the conditioning handbook aan het lezen. Erg interessante materie! :thumbs:
 
Is het conditioning handbook toevallig ook als E-book in omloop?

Had je een survivalweekend, of gewoon flink gefeest?
 
Waar gaat dat conditioning handboek over precies?
 
Ik wou een brute training zien, dus dacht'k ' kijk wel in the locust zijn log '
niet dus :D haha j/k, kan zeker voorkomen dat jeje niet fit voelt :)
morgen dan maar weer knallen ;)
 
Woensdag 13 februari

1) Strict Military Press
8 x 40
8 x 40
5 x 60
5 x 60
3 x 80
3 x 90
3 x 100
4 x 110kg PR!!!

2) Push Press
3 x 60
3 x 80
3 x 100
1 x 120
1 x 125kg PR!!!

3) Bench Press
8 x 60
5 x 100
5 x 120
1 x 140
shirt aan
1 x 160
1 x 180 easy
1 x 190kg PR!!! laatste centimeters zat mn spotter er wel even aan, zou niet geldig zijn in wedstrijd
shirt af
18 x 100kg

4) Dumbbell Skull Crushers
10 sets x 10 reps, 10 sec rust tussen sets

5) Hammer Curl
8 sets x 10 reps, 10 sec rust tussen sets

Het was alweer aangenaam vertoeven onder het ijzer vandaag...
Een repje bij hier, een kilootje bij daar...

Ook niet onbelangrijk is dat hammer curls pijnloos gingen.
Dat was namelijk lang de enige oefening die nog verhinderd werd door mn elleboogprobleempje van enkele maanden geleden, dat lijkt dus bij deze wel voorbij nu
 
tering man. Je hebt ook een mega herstelvermogen! Al die heavy PR's na zware MP. Klasse hoor!
 
Tering sterken beer seg ! Insane hoe je na die 90 pr nog effe 18 repjes maakt op de 100. MP is ook beresterk. Sjiek man !
 
tering man. Je hebt ook een mega herstelvermogen! Al die heavy PR's na zware MP. Klasse hoor!

Na push press heb ik wel een minuut of tien kletspauze gehouden vooraleer verder te gaan... Maar normaal gezien kan ik inderdaad wel een stevig press volume aan zolang ik mn reps laag houd. Ik heb al trainingen gehad waarbij ik 2 uur aan een stuk alleen maar bench variaties deed, maar dan wel alleen maar dubbels en triples. Het is maar na een zware 8-repper of zo dat de pijp snel uit is.
 
Super presses as always :p
 
Back
Naar boven