MuscleMeat

michiel's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goede verbeteringen! Binnenkort lift je eindellijk respectabele weights.:D
 
Gruwelijke verbetering op je bench man:D
 
Gaat weer goed met Pr's..:D
Had je log al een tijdje niet meer gelezen:(
Mja, succes kerol;)
Kom op mee die bench hé, kloot anders een tijdje met dumbbells..!?
 
Al sinds vorige week maandag (?) geen benen meer getrained, wel nog niet naar dokter kunnen gaan. Vrijdag ook UB niet getrained omdat het zo mooi weer was, uitstapje gemaakt met vriendin :)

De kuit voelt weer normaal aan, zou ik het wagen om binnekort nog es LB te trainen? :fire:

UB1 dinsdag 12 februari 2008

Pull down:
10 x 30 (opw)
10 x 40
10 x 40
8 x 45
8 x 45

Incline bench press (wijdere greep dan normaal):
5 x 40
5 x 40
5 x 45
5 x 45
5 x 50
2 x 60 PR

Bench press:
10 x 40 (opw)
10 x 50
8 x 60 PR
5 x 60
10 x 50

Upright row:
10 x 30
8 x 35
8 x 35
12 x 30

CGBP supersetted met Barbell curls:
10 x 40 + 8 x 20
8 x 40 + 8 x 30
8 x 40 + 8 x 30

Opmerkingen:
PR'achtig :cool:
 
Vrijdag ga ik trouwens 1 x 170 proberen te deadliften :cool:


@ Kevin:
Thanks man, op een goeie bench kan ik zeker 1 x 80 vlak drukken. Deadlift gaat ook goed, squat ligt al een tijdje stil op vlak van pr's... :( (wss vanwege kuit)

Mijn doelen eens wat aanpassen:
BP: (nu 1 x 75) -> 1 x 90
DL: (nu 2 x 160) -> 1 x 200
fullSQ: (nu 4 x 90) -> 1 x 130
 
Bench gaat lekker de laatste tijd:D En voor wanneer zijn die doelen?
 
Bench gaat idd goed laatste tijd, ik bench 2x pw, het zal daar wel mee te maken hebben (di: bench press, incline bench press en vrij: bench press)

Doelen voor eind december '08 :)
 
Morgen ga ik trouwens niet trainen, ik wou wel opnieuw eens proberen te squaten (20x65 ofzo) maar morgenavond vier ik Valentijn met me vriendin.

Vrijdag 170kg deadliften :wl:
 
Je legt de lat niet echt hoog hé met je doelen?
 
Je legt de lat niet echt hoog hé met je doelen?

Ik vind idd ook dat je je doelen wel wat hoger kan leggen. 15 kg op je bench in een jaar moet toch niet moeilijk zijn te halen in een jaar. Je doelen moet je eigenlijk zo stellen dat je het net kan halen.
 
Je legt de lat niet echt hoog hé met je doelen?

Wel, ik weet het zo nog niet. Ik ben nog bezig met het boek van Tom Venuto - Burn the fat, feed the muscle. Maar normaal gezien ga ik 10 weken 'cutten' (0.5% BF daling per week = 5% totaal). Dus daardoor kan krachttoename in het gedrang komen.

Maar 0.5% BF daling per week is vrij weinig dus weet niet op hoeveel kcal ik zal moeten overleven :)

Nu in de bulk gaan de krachtstats ook goed omdat ik met een groot kcal overschot zit...

We zien wel :cool:
 
Vreemd dat je zo een hoge deadlift hebt in vergelijking met je andere stats.
 
Ja, het is mss vreemd. Maar ik hitch nooit en ik lift niet met ronde onderrug...dus het ligt daar niet aan.

Deadlift doe ik wel altijd in lage reps omdat onderrug zo snel verzuurd bij meer dan 8 reps :D. Lage reps voelen gewoon beter aan imo :cool:

Doel:
BP: 1 x 100
DL: 1 x 200
SQ (full): 1 x 150

Dit lijkt me wel mooi in verhouding :)
 
Die doelen zien er goed uit idd, ik heb zelf dezelfde doelen voor 2009 te behalen.
 
Nice, ik zeg niet zoveel in je log maar ben er op geabbonneerd dus volg het zeker.
Hopelijk geraken we er beiden opt einde van het jaar :D
 
Ga nu 170kg gaan deadliften :wl: !!
 
Go get 'em tiger!!! :wl:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven