XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

Eh over dat voorbeeld Klusje, dat is geen wereldtop;)

Goed bezig Locust.
 
als ik het goed heb, pakken ze bij wereldtop sterkste man, vaten van 245 lbs...
[FONT=trebuchet ms, Arial, Helvetica][FONT=trebuchet ms, Arial, Helvetica]
SAMSON-BLACK.gif

[/FONT][/FONT]Due to popular demand UKStrongman-North have arranged for a Novice strongman event to take place on Sunday 26th August. The event will start at 10.30am at Moss Farm, and will feature the following trials :-
Hand-over-Hand Vehicle Pull - 2 Tonne 4X4, 70secs time limit
Vehicle Lift – on frame, as many lifts in 70secs.85Kg
Steel Log Lift – as many overhead lifts in 70secs, head-to head
150Kg Conan’s Wheel – as many revolutions as possible.
Barrel Load – barrel ranging from 70-100Kg, loaded onto back of pick-up truck, fastest time wins 70sec max. time.
Digger Bucket Lift – 60M course, furthest distance in fastest time

2 ton hand-over-hand pull? 150 kg conan's wheel? :roflol:
Volgens mij is dit een wedstrijd voor dames.. Waar haal jij je info vandaan klusmier..? :roflol:
 
Uhh... beetje in de war, Klusmier ? Ik vermeld even het WR op de Rolling Thunder van Mark Felix, waarom kom je dan af met vaten van 245lbs, een wazige tekening en iets vaags over één of andere wedstrijd in Engeland ? Rolling Thunder is een grip oefening. :D
 
Zondag 17 Februari

1) Bench
8 x 40
8 x 80
8 x 100
5 x 120
12 x 130kg PR
12 x 115
12 x 105

2) Cable Crossovers
8 sets x 8 reps

3) French Press (staand met ez-baar)
15 x 30
10 x 40
6 x 50
6 x 60
6 x 70kg
10 x 50
15 x 40

4) Hammer Curlzz
8 sets x 8 reps

5) DB skullcrushers

8 sets x 8 reps

6) Tricep Pushdown
3 x 15 reps
 
Locust, wat is de french press nou precies want ik heb hier verschillende variates van gezien..... Het is toch een combinatie van een extensie en een press of .....?
 
Damn nice bench! Strong man trainingen zien er ook interessant uit, als ik wat sterker ben ook maar eens aan gaan denken...
 
12x130kg bench is zeer goed man!
 
Locust, wat is de french press nou precies want ik heb hier verschillende variates van gezien..... Het is toch een combinatie van een extensie en een press of .....?
French press is een staande/zittende skullcrusher waarbij de barbell achter je hoofd langs zakt.
 
French press is een staande/zittende skullcrusher waarbij de barbell achter je hoofd langs zakt.

ach what's in a name... french press is al decennia lang inderdaad een staande (?) tricep extensie met baar of ez-baar, er zijn er die het het kind een andere naam geven maar ja
 
Uhh... beetje in de war, Klusmier ? Ik vermeld even het WR op de Rolling Thunder van Mark Felix, waarom kom je dan af met vaten van 245lbs, een wazige tekening en iets vaags over één of andere wedstrijd in Engeland ? Rolling Thunder is een grip oefening. :D

ik zal me in vervolg wat inhouden kerel, je log mag niet verpest worden door mijn gekloot....

excuus...
:o
 
Maandag 18 februari

1) Yoke
15m x 140kg
15m x 140kg
15m x 180kg
15m x 220kg
15m x 260kg
12m x 300kg PR!!!!

2) Full Squat
8 x 60
2 x 100
2 x 140
2 x 160
2 x 180
2 x 200kg

3) Tire Flip
10 flips zonder al te veel tijd tussen PR!!!

4) Leg Press

4 x 15 reps

5) V-Squat

1 x 15 reps

Yes yes eindelijk de 300kg een deftige rit kunnen geven, op de duur begon ik wat te wiebelen waardoor ik strandde maar dat komt wel in orde. Gewicht zelf kon ik wel aan, nu nog wat sleutelen aan ritme en ademhaling en kadans etc en 320kg in Brunssum zal wel lukken. Tire Flip gaat ook steeds vlotter, techniek is weer wat verbeterd waardoor ik hem meer vloeiend ipv met pauzes kan flippen. Squatten na yoke is wel even lastig.
 
Goeie training ! Yoke is een kwestie van wennen é, eens ge die techniek goe hebt kunde rap meer gewicht nemen. De truc is om het gewicht achter je te laten terwijl je loopt zodat het niet slingert. Eens ge da onder controle hebt is het peanuts :D
 
Maandag 18 februari

1) Yoke
15m x 140kg
15m x 140kg
15m x 180kg
15m x 220kg
15m x 260kg
12m x 300kg PR!!!!

2) Full Squat
8 x 60
2 x 100
2 x 140
2 x 160
2 x 180
2 x 200kg

3) Tire Flip
10 flips zonder al te veel tijd tussen PR!!!

4) Leg Press

4 x 15 reps

5) V-Squat

1 x 15 reps

Yes yes eindelijk de 300kg een deftige rit kunnen geven, op de duur begon ik wat te wiebelen waardoor ik strandde maar dat komt wel in orde. Gewicht zelf kon ik wel aan, nu nog wat sleutelen aan ritme en ademhaling en kadans etc en 320kg in Brunssum zal wel lukken. Tire Flip gaat ook steeds vlotter, techniek is weer wat verbeterd waardoor ik hem meer vloeiend ipv met pauzes kan flippen. Squatten na yoke is wel even lastig.

Konijntje wiebelen?
Serieus: goede training weer!
 
De truc is om het gewicht achter je te laten terwijl je loopt zodat het niet slingert. Eens ge da onder controle hebt is het peanuts :D

Inderdaad, en het begint al bij de pick-up. Voeten iets verder naar voor zetten dan bij een squat. En vooral niet te overhaast vertrekken (toch niet in het stadium waar ik nu ben), rustig blijven is de boodschap.
 
Back
Naar boven