XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dinsdag 19 februari

korte sessie, light assistance & conditioning

1) Lat pulldowns
6 x 10 reps

2) T-Bar Rows
4 x 10 reps

3) EZ-bar Curlz
4 x 6 reps

4) Burpees
2 x 20 reps en compleet stikkapot buiten adem :mad:

5) Kettlebell Snatches
20kg, 10 x links en rechts

6) Bodyweight Squats
100 reps

Dat volstaat wel zo, ik heb nu vijf dagen aan een stuk getraind en morgen is overhead dag
 
Hehe, 5 dagen achter elkaar trainen.. Dan is voor mij het plezier er toch af.:)
 
Dinsdag 19 februari

korte sessie, light assistance & conditioning

1) Lat pulldowns
6 x 10 reps

2) T-Bar Rows
4 x 10 reps

3) EZ-bar Curlz
4 x 6 reps

4) Burpees
2 x 20 reps en compleet stikkapot buiten adem :mad:

5) Kettlebell Snatches
20kg, 10 x links en rechts

6) Bodyweight Squats
100 reps

Dat volstaat wel zo, ik heb nu vijf dagen aan een stuk getraind en morgen is overhead dag

Leuke conditioning training! Heb inmiddels het boek al aardig doorgelezen, good stuff. Ga straks zelf eens wat burpees doen, kijken hoe snel ik buiten adem ben. :D
 
Woensdag 20 februari

ben niet echt zwaar geweest en vrij beperkt volume, 'going through the moves' type training

1) Push Press
5 x 60
3 x 80
3 x 100
1 x 110
1 x 120kg

2) HS Row
12 x
10 x
dropset 8+8+8 reps :eek:

3) Incline Bench

8 x 60
8 x 80
5 x 100
1 x 120
1 x 140
13 x 100

4) HS shoulder press

3 x 10

5) DB skullcrushers
8 sets x 8 reps

6) Hammer Curl
8 sets x 8 reps

Toch lekker, vrijdag weer going totally berserk :D

Mijn Rehband sleeves zijn trouwens gearriveerd, which is nice
 
Ach just another day under the iron;)

Vrijdag weer the good stuff!
 
Ach just another day under the iron;)

Vrijdag weer the good stuff!

Yes yes ambiance ! stampen en roepen, en slaag krijgen van Monsterstrength, en met dingen gooien (magnesium emmers, koffietassen, sluitingsringen, atlas stones), de buren bang maken, Slayer en Rage door de boxen knallen, kleine kinderen wakker maken etc want tomorrow is deadlift day :D
 
Yes yes ambiance ! stampen en roepen, en slaag krijgen van Monsterstrength, en met dingen gooien (magnesium emmers, koffietassen, sluitingsringen, atlas stones), de buren bang maken, Slayer en Rage door de boxen knallen, kleine kinderen wakker maken etc want tomorrow is deadlift day :D

Ik sta 1 op je voor met 3x260. Slayer en Rage op maximaal volume, Dries die in je oor staat te brullen, wolken magnesium om je heen. De idyllische setting van een hardcore homegym. Ga voor minimaal 4x260 of een nieuwe 1RM PR.

Get some motivation!
 
Ik sta 1 op je voor met 3x260. Slayer en Rage op maximaal volume, Dries die in je oor staat te brullen, wolken magnesium om je heen. De idyllische setting van een hardcore homegym. Ga voor minimaal 4x260 of een nieuwe 1RM PR.

Get some motivation!

we zullen zien... ik heb wel al 2 x 265 gedaan, I want some more...
 
Hulde ! Driewerf hulde !

Wat een heerlijke dikke oerboom heb ik nu in mn garage zeg, mn gebande zus is klaar met uitkappen en handvaten eraan hangen.
Vandaag is er geen training maar de lezer begrijpt dat ik niet kon nalaten om hem een paar keer boven mn hoofd te rammen, onderwijl primitieve kreten slakend

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voorlopig geen idee wat ie weegt, en nee er komen ook geen sleeves voor gewicht aan
Deze kerel blijft gewoon basic en pure zoals ie is (wel nog vernissen) en zal gebruikt worden voor ziekmakende rep-outs.
Hij is echt dik hoor, hem schouderen is een waar feest.
Als alles goed gaat kan ik binnenkort ook een metalen ifsa-specs log op de kop tikken voor de max-efforts.
Dan nog wat stones, and everything 's gonna be alright at H8000 Barbell...

Dat kost trouwens niks zo'n boom, 10 euro bij de houthandel voor een stuk populier
 
Netjes Locust, heeft je zus goed gedaan :D
En nu wegen dat stammetje, denk dat iedereen hier wel nieuwsgierig is hoeveel kg die mastodont weegt.
 
Haha nice man !
Ziet er echt geweldig uit, en zie er nu al naar uit om zieke rep outs van je te lezen ;)
 
Goede boom zeg! Wanneer is er een PL meet in je homegym? Met bbq als afsluitend vreetfestijn? :D
 
Hulde ! Driewerf hulde !

Wat een heerlijke dikke oerboom heb ik nu in mn garage zeg, mn gebande zus is klaar met uitkappen en handvaten eraan hangen.
Vandaag is er geen training maar de lezer begrijpt dat ik niet kon nalaten om hem een paar keer boven mn hoofd te rammen, onderwijl primitieve kreten slakend

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voorlopig geen idee wat ie weegt, en nee er komen ook geen sleeves voor gewicht aan
Deze kerel blijft gewoon basic en pure zoals ie is (wel nog vernissen) en zal gebruikt worden voor ziekmakende rep-outs.
Hij is echt dik hoor, hem schouderen is een waar feest.
Als alles goed gaat kan ik binnenkort ook een metalen ifsa-specs log op de kop tikken voor de max-efforts.
Dan nog wat stones, and everything 's gonna be alright at H8000 Barbell...

Dat kost trouwens niks zo'n boom, 10 euro bij de houthandel voor een stuk populier

Meer hardcore dan dit wordt het niet.:D
 
Back
Naar boven