AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

Weet iemand waneer unreal tournament 3 uitkomt?
 
Friday the third.

Je hebt geluk:p
 
YouTube - TV on PS3

Dit ben ik tegengekomen, iemand vertelde dat hij zijn tv signaal op de ps3 gekregen heeft en zo dus tv kon kijken. Hierbij kreeg hij ook betere kwaliteit.

Weet iemand toevallig hoe?
 
YouTube - TV on PS3

Dit ben ik tegengekomen, iemand vertelde dat hij zijn tv signaal op de ps3 gekregen heeft en zo dus tv kon kijken. Hierbij kreeg hij ook betere kwaliteit.

Weet iemand toevallig hoe?

interesant...

via wifi internet?

via dvd recorder hdmi kabel naar ps3? zal zoiets wel zijn aangezien de ps3 geen tv in heeft
 
interesant...

via wifi internet?

via dvd recorder hdmi kabel naar ps3? zal zoiets wel zijn aangezien de ps3 geen tv in heeft

Dit is niet helemaal waar. De ps3 krijgt een tvtuner volgens mij. Misschien heeft iemand hem al in zen bezit
 
Dit is niet helemaal waar. De ps3 krijgt een tvtuner volgens mij. Misschien heeft iemand hem al in zen bezit

Schijnbaar is dit het:

Tversity.com, daarna voeg ik de links toe van www.tv-portal.nl en dan werkt het. Kan volgens mij alleen met een casema of orange abbonement, en als je snelheid van je abbo laag is heb je ook mindere kwaliteit. Als je geen casema hebt kan je het ook met een tv-kaart in je pc proberen, en dat dan delen met tversity maar dan heb je gewoon dezelfde kwaliteit beeld als via de kabel.

Van InsideGamer | Games, cheats, video's, screenshots, recensies en meer
 
Binnekort komt gta4 ook uit, word een gave game!
 
Nice , spellen waar ik op wacht zijn Unreal 3 , GTA4 en tekken 6 :D
Unreal kan je al kopen op marktplaats, wel de amerikaanse versie mja

Btw ik heb dus nog geen hdmi kabel , scheelt het echt zo veel qua beeldkwaliteit??
En word het alleen beter bij games of ook gewoon als je tv kijkt? :)
 
Is gta4 exclusief voor de ps of is dat ook het geval niet meer?
 
Hmm heb eff snel op google gezocht en daar zie ik alleen maar ps3 en xbox360..
 
Jammer datie ook op de xbox uit komt:P
 
Nice , spellen waar ik op wacht zijn Unreal 3 , GTA4 en tekken 6 :D
Unreal kan je al kopen op marktplaats, wel de amerikaanse versie mja

Btw ik heb dus nog geen hdmi kabel , scheelt het echt zo veel qua beeldkwaliteit??
En word het alleen beter bij games of ook gewoon als je tv kijkt? :)

onmens veel verschil,ik heb m'n dvd recorder en m'n ps3 op hdmi zitten en het is bij beiden een wereld van verschil!
 
Ik wou ps3 60Gb pakket kopen , kwas natuurlijk weer niet op de hoogte en het gevolg was dat ik moest horen : die worden nooit meer gemaakt kerel. Nu was ik aan't het overwegen voor de 40Gb te kopen maar denk dat ik ga wachte op de 80Gb die zou moeten gaan uitkomen ( kan wel nog een tijdje op zich laten wachten)
 
Ik wou ps3 60Gb pakket kopen , kwas natuurlijk weer niet op de hoogte en het gevolg was dat ik moest horen : die worden nooit meer gemaakt kerel. Nu was ik aan't het overwegen voor de 40Gb te kopen maar denk dat ik ga wachte op de 80Gb die zou moeten gaan uitkomen ( kan wel nog een tijdje op zich laten wachten)

Had ik ook hehe , was net voor eerste kerstdag. Ging naar de bart smit en vroeg om de 60gb versie + 2 spellen die ik eerder in een folder van hun zag. Kreeg ook te horen dat ze die niet meer verkochten. Toen maar een 40gb versie gekocht met 2 spellen :D
 
En hoe vindt je de 40Gb versie ? Ik had iets gehoord dat deze geen High Defenition aansluiting had ofzo ergens iets ? Na het het horen van het slechte nieuws over de 60Gb heb ik me verder nietmeer geinformeerd over de 40Gb of eender
 
Back
Naar boven