Fitness Seller

michiel's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mm, voor de examens heb ik nog 6 x 5 x BW gedaan (echte reps) dusja ;)

Morgen doe ik verder met de 20 repper. Vorige keer 20 x 60 fullsquat. Nu dus 20 x 65 proberen :cool: En zit nog met spierpijn (zowel in lb als ub) dus dat wordt afzien vanaf rep 12 schat ik :roflol:
 
Kerel, gooi nu die bench eens omhoog, wat is dit nu voor geneuzel. Ben je soms bang om een pec-tear op te lopen onder die massive weights? Ik heb de indruk dat je jezelf moeilijk kan pushen, dit moet beter kunnen.
 
mee eens..bench gaat idd nergens over, op pagina 1 druk je 1x 60 en 38 pagina's(+-5 maanden) verder 1x 75. Work on it!
 
15kg op 5 maanden is op zich niet slecht, maar wel als je met 60kg begint.:p
 
De bench waarop Michiel bencht staat zo los en is zo gammel als een koe op wielen. Ik kan er van meespreken want ik heb eens samen met hem getraind en het is gewoon een k*tbench, als hij op een stevige bench zou drukken zou het al veel schelen.
 
15kg op 5 maand is gewoon goed, daarbij bench press is overrated.
 
van 115 naar 130 is goed ja. Van 60 naar 75 niet, komop is het nou zo moeilijk om toe te geven? Gammele bench of niet.

Het is opbouwende kritiek, wat wederom niet gewaardeerd woord in dit log. Triest gewoon.
 
van 115 naar 130 is goed ja. Van 60 naar 75 niet, komop is het nou zo moeilijk om toe te geven? Gammele bench of niet.

Het is opbouwende kritiek, wat wederom niet gewaardeerd woord in dit log. Triest gewoon.

Ik zeg gewoon dat de bench waarop hij nu traint geen parameter is in mijn ogen. De kritiek KAN terecht zijn, maar een echt oordeel kan je pas vellen op een deftige bench. Ik drukte toen 130, maar had op die bench al last met 100kg.
 
Sjongejongejonge, excuses, excuses, excuses... om misselijk van te worden. Ik denk niet dat hier serieus gereageerd moet worden. Die bench is gewoon slecht en moet beter, punt.
 
Sjongejongejonge, excuses, excuses, excuses... om misselijk van te worden. Ik denk niet dat hier serieus gereageerd moet worden. Die bench is gewoon slecht en moet beter, punt.

Heb ik gezegd dat zijn bench goed is dan? Mijn inziens kan je momenteel geen oordeel vellen, punt.
 
Oke, post dan geen bench cijfers. Wat een bullshit zeg. Erg herkenbaar weer in dit log. Ik ga al weg.
 
Hoeveel brutale beesten trainen er eigenlijk bij jou in de gym michiel?
 
Hij is toch een bodybuilder. Dan gaat het niet om de gewichten, maar om het resultaat. "Je weet toch"

Maar ff serieus.
Als het aan die bench ligt, hoe denk je ooit groot te worden zonder een fatsoenlijke bench en/of zware dumbbells???

Misschien kan je tijdelijk nog beter gaan floorpressen. Arched welteverstaan, om nog een flinke rom te halen. Zwaar dumbbellpressen kan zeker ook niet, ander had hij dat vast wel gedaan.

Eigenlijk zou die gym zijn zaakjes gewoon op orde moeten hebben he. Anders ga je zeiken bij je gymbaas, of misschien beter nog..zoek je zo snel mogelijk een andere gym. He lijkt me zowieso niet echt motiverend tussen de breezers, voor wat ik hoor.

Waar ik me ook over verwonder is dat hier wordt gesproken over cutten. Dat je iets gaat cardijowen en schoner gaat eten prima, maar om nu te gaan cutten vind ik echt belachelijk. Je hebt die calorien hard nodig om groot en sterk te worden. En wat denk je over te houden wanneer je droog staat? Je snapt me punt wel;)
 
Eigenlijk zou die gym zijn zaakjes gewoon op orde moeten hebben he. Anders ga je zeiken bij je gymbaas, of misschien beter nog..zoek je zo snel mogelijk een andere gym.

Het is geen gym. Het is gewoon een vervallen krot waar ze paar dingen hebben gezet en daar geld proberen uit te halen:D
 
kerel, je woont toch in Brugge? Is er daar echt niets deftig in de buurt?
 
kerel, je woont toch in Brugge? Is er daar echt niets deftig in de buurt?

Er zijn inderdaad deftige dingen te vinden in de buurt van Brugge. O.a waar SpprSi traint maar Michiel's gym heeft zo z'n voor- en nadelen.

Voordelen:
  • Prijs
  • Je kan er lekker hard je benen trainen
  • Olympische bar
  • Niet veel volk

Nadelen? Zijn er ook maar geen zin om ze allemaal te typen:rolleyes:
 
Heb ik gezegd dat zijn bench goed is dan? Mijn inziens kan je momenteel geen oordeel vellen, punt.

Dat kan ik wel. 15kg vooruit gaan op bench is gewoon erbarmelijk, fysiek is ook niet om over naar huis te schrijven. Die 2 factoren tesamen vertellen mij dat er teveel geleuterd en te weinig getraind wordt. Ofwel moet hij dringend aan de AAS want wat beginnersgroei betreft heeft hij dan het beste al gehad.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven