AndroidHealthClinic

Mijn weg naar 800kg totaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

benieuwd wat die boom weegt gok op een kilo of 150?
 
benieuwd wat die boom weegt gok op een kilo of 150?

:roflol:

Het is te merken dat jij nog niks van strongman weet. Lees je eerst eens goed in voordat je zomaar wat roept.

Denk dat die boom tussen de 70 en 90 kg weegt.
 
:roflol:

Het is te merken dat jij nog niks van strongman weet. Lees je eerst eens goed in voordat je zomaar wat roept.

Denk dat die boom tussen de 70 en 90 kg weegt.

wat wil je daarmee zeggge dan??? probeer je nou de held uit te hangen alsof ji alles weten je kan tog ook normaal reageren???
 
wat wil je daarmee zeggge dan??? probeer je nou de held uit te hangen alsof ji alles weten je kan tog ook normaal reageren???

ik doe normaal. Zoals ik al zei, moet je eerst eens wat meer rondlezen voor je allerlei 'gekke' dingen roept. Ook in dit ander topic over close grip bench. Jij adviseerd iemand te benchen met 10-15 cm grip tussen je handen, terwijl andere 'meer ervaren' lifters gewoon schouderbreedte aanraden. Daar ga jij dan weer tegenin. Kortom, lees wat de ervaren lifters hier posten en doe eerst eens mee aan een strongman training, dan weet je ook waar je over praat.
 
:roflol:

Het is te merken dat jij nog niks van strongman weet. Lees je eerst eens goed in voordat je zomaar wat roept.

Denk dat die boom tussen de 70 en 90 kg weegt.

:bow: :roflol:
 
ik doe normaal. Zoals ik al zei, moet je eerst eens wat meer rondlezen voor je allerlei 'gekke' dingen roept. Ook in dit ander topic over close grip bench. Jij adviseerd iemand te benchen met 10-15 cm grip tussen je handen, terwijl andere 'meer ervaren' lifters gewoon schouderbreedte aanraden. Daar ga jij dan weer tegenin. Kortom, lees wat de ervaren lifters hier posten en doe eerst eens mee aan een strongman training, dan weet je ook waar je over praat.

close bench is 10 a 15 cm handen van elkaar af.

wrm maak je er zon groot punt van omdat ik enkel 150 roepte
 
close bench is 10 a 15 cm handen van elkaar af.

wrm maak je er zon groot punt van omdat ik enkel 150 roepte

ik ga hier geen discussie over beginnen. Daar is deze log te hardcore voor om hier wat te gaan bitchen. Over en uit.
 
ik gok 55 kg ................ zal idd wel eitje zijn voor locust
 
Gelieve geen ruzie te maken in mijn log aub tijgers !

In ieder geval 150kg weegt hij niet, want ik kan hem makkelijk reppen ;)
Maar ik kan hem moeilijk zomaar op de weegschaal zetten, dat overleeft mn weegschaal niet
 
close bench is 10 a 15 cm handen van elkaar af.

Op zo'n afstand zwaar duwen (+140kg) is onmogelijk. Je ziet vaak beginners zo smal duwen, maar als ze zwaarder willen dan gaan hun polsen eraan. Iedereen die ik ken inclusief ikzelf doet narrow grip bench ongeveer met een 30-40cm greep, sommigen op schouderbreedte. Maar ieder het zijne.
 
Mooi voor elkaar die boom. ik gok.......

lekker boeijehhhh het gew zal genoeg zijn voor een fijne training.
 
Super vet die boom!!
 
- Nieuwsflits - Trainen op zondagvoormiddag in West Vlaanderen

nu het seizoen eraan komt en mn eigen materiaal op punt begint te staan ga ik ook op zondagvoormiddag (+- 10h30-13h00) vaak thuis SM-gericht trainen ipv te gaan benchen in de gym...

de vrijdagavond zit volzet, maar op zondagvoormiddag hebben we nog plaats voor iemand om mee te trainen

Dus als je zin hebt en niet te ver woont (is in Gullegem), stuur een pm

Prestaties zijn onbelangrijk, juiste attitude wel

Je kan meedoen met mn broer en ik, ofwel je eigen ding doen, er is materiaal genoeg.
 
Gelieve geen ruzie te maken in mijn log aub tijgers !

In ieder geval 150kg weegt hij niet, want ik kan hem makkelijk reppen ;)
Maar ik kan hem moeilijk zomaar op de weegschaal zetten, dat overleeft mn weegschaal niet

Pfff die weegschaal overleeft jou toch ook? ;)
 
Jammer dat het zo ver weg is, anders had ik graag meegetraind...
 
Vrijdag 22 februari

1) Farmer Walks
30m x 55kg per hand
30m x 55kg
15m x 105kg
15m x 115kg PR

Ik moet iets doen aan de kracht in mn linkerhand, qua kracht en adem heb ik nog 10-15kg over en ook mn rechterhand heeft geen probleem, maar links moet ik altijd lossen. Iemand een idee hoe ik dit snel kan bijtrekken ? Grease the groove style meermaals daags in een rolling thunder nijpen of zo ?

2) Log Cleans (of curls, kweet niet hoe ik die moet noemen, filmpje volgt)
5 sets x 8 reps

3) Deadlift
5 x 70
1 x 120
1 x 170
1 x 210
1 x 240kg
benen en armen/grip waren erg gaar van voorgaande, dus enkel een snelle 'opener' genomen hier

effe uitrusten en dan :

4) Barbell Rowzz
8 x 70
6 x 100
6 x 100
6 x 120
6 x 140kg PR
6 x 160kg PR
Ik kom eraan Viking... ;)

ik wou nog stones doen maar mn abs verkrampten volledig, niet fijn

lekker hoor, op mn linkerhand na (ik ben nochtans linkshandig)
 
haha, nice rowing... heb je overigens een foto van die grafitti in je homegym?
 
Back
Naar boven