MuscleMeat

Snoob: Road to Strongman!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nette deadlift, je haalt me nog in lol.
 
Jawel hoor ik zit hem net te kijken.

Mooie filmpjes snoob maar die 120 BP zakte wel erg snel (zelfs je spotter schrok er van :D).

Voor mij toch niet hoor . Vreemd .
In ieder geval vette filmpjes , vooral ook hoe je die 230 met gemak van de grond trekt . Je merkt het niet eens dat je je inspant .:D
 
Spijtig , je 250 DL is no longer available .
gay
Jawel hoor ik zit hem net te kijken.

Mooie filmpjes snoob maar die 120 BP zakte wel erg snel (zelfs je spotter schrok er van :D).
haha nja doe ik meestal wel zo bij singles, mss in de toekomst iets trager zakken
Nette deadlift, je haalt me nog in lol.
héhé wie weet :p
Voor mij toch niet hoor . Vreemd .
In ieder geval vette filmpjes , vooral ook hoe je die 230 met gemak van de grond trekt . Je merkt het niet eens dat je je inspant .:D
Nja youtube is gay, 230kg was wel al vrij zwaar. Alles boven 200kg vind ik toch wel zwaar ...
Nee, hier nu ook niet meer.
Zen bende homo's é
 
Die 230 vliegt de lucht in.. Je gaat echt hard met de grote drie.
 
mooie filmpjes man;)
en ik vind trouwens dat je 250KG wel iets strakker kon net als de 230KG maar nette prestaties man!!:D
 
WErk aan je bench techniek :)
Meer je schouders in het bankje graven ietsje meer arch, voeten meer onder je kont.
En idd trager zakken, hoeft geen bounce bench te worden en rustig de spanning opbouwen en dan knallen!


Trouwens nice deadlift dude!

Frontsquat zit nog veel meer in! En ook netjes die clean grip!
 
Die 230 vliegt de lucht in.. Je gaat echt hard met de grote drie.
Das de bedoeling !
mooie filmpjes man;)
en ik vind trouwens dat je 250KG wel iets strakker kon net als de 230KG maar nette prestaties man!!:D
Ja is dan ook maxen hé :)
WErk aan je bench techniek :)
Meer je schouders in het bankje graven ietsje meer arch, voeten meer onder je kont.
En idd trager zakken, hoeft geen bounce bench te worden en rustig de spanning opbouwen en dan knallen!


Trouwens nice deadlift dude!

Frontsquat zit nog veel meer in! En ook netjes die clean grip!

Ja 1ste keer dat ik mezelf zie benchpressen. Moet idd beter. Thx ! Frontsquat kan idd veel meer :D
 
29/02/08

ez-bar curl
10*30, 2* 8*40, 6*50, 5*50, 5*40, 3*50

ez-bar lying tricep extention
2*10*20, 2*8*30, 2*6*40

dumbbell curl
8*16, 6*18, 5*20, 4*22, 10*14

tricep pulldown
12*20, 10*30, 8*40, 6*50

close grip pulldown
10*50, 10*60, 10*70

seated calve raise
5*20*30

machine crunch
5*20*50

Saai :)
 
Werken die machine-/assistancedagen nou goed voor je?
 
hele mooie filmpjes kerel!
proficiat met je PR's!
:thumbs:
 
Werken die machine-/assistancedagen nou goed voor je?
Wel ja denk het wel. Men biceps en triceps zijn zowiezo sterker geworden nu ik ze goed train. En dat vertaalt zich in strongmantrainingen adhv atlas stones en tireflip enzo. Bij strongman spelen biceps toch een belangrijke rol, bij powerliften niet zo zeer. Daar is het enkel antagonist van de triceps.
We zien zondag wel weer hoe het gaat. Ik hoop stiekem dat ik iets kan doen met die steen van 155kg, we zien wel hoe fris we nog zijn. ( mss beginnen we es met de stones ! )
hele mooie filmpjes kerel!
proficiat met je PR's!
:thumbs:

thx
 
Zou echt bruut zijn, de 155kg steen. Ik heb wel 'es 100 geprobeerd op een regenachtige dag maar had dus helemaal geen grip en dus brutal fail.

Ga je de steen filmen?
 
Zou echt bruut zijn, de 155kg steen. Ik heb wel 'es 100 geprobeerd op een regenachtige dag maar had dus helemaal geen grip en dus brutal fail.

Ga je de steen filmen?

Kweenie, als Ivan ( cameraman er is wel, anders wetek nie ) Kzalt proberen iig
 
Mooie filmpjes snoob maar die 120 BP zakte wel erg snel (zelfs je spotter schrok er van :D).

die spotter is sowieso wel geniaal, die staat tijdens die 110 gewoon een beetje BB-poses aan te nemen :D

vette filmpjes snoobert
 
Leuke filmpjes. Je ellebogen doe je vrij ver naar binnen trouwens. En lekkere dl.:cool:
 
Leuke filmpjes. Je ellebogen doe je vrij ver naar binnen trouwens. En lekkere dl.:cool:

zo doe ik ze ook, pl-style ;)

@ snoob: bij die benches zet je je voeten wel echt vertiefd neer valt me nu op, volgens mij kan je daar nog veel meer uithalen als je je zelf goed het bankje inboort met je poten plat op de vloer
 
Strongman training 11 @ Ironville 02/03/08

opwarmen loglift
6*45

loglift
3*85, 1*95, 1*105, F*110

yoke
18m*110
18m*210
18m*310
10m*300
8m*260

axle clean & press
5*60, 2*90

tireflip
6*320

farmers walk
36m met 100kg ( draai na 18m )
130kg opgepakt, halve meter ver mee geraakt lol
18m met 155kg

atlas stones
110kg op 1m44
125kg op 1m32
130kg fail er was geen hars meer
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven