Fitness Seller

michiel's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
45° is niet echt schouders en niet echt borst, is eigenlijk niets waard, als je borst wil aanspreken incline 15 à 30° pakken
 
Ok, ik zal volgende dinsdag eens proberen op 30° :)


UB2 zaterdag 1 maart 2008

Deadlift *2de week routine*:
5 x 100
3 x 120
5 x 1 x 155 (met straps)

Bench press:
20 x 20
5 x 40
1 x 60
1 x 70
1 x 80 PR
0 x 90
2 x 80 PR
5 x 70

One arm db row:
2 x 10 x 22 (gewicht & reps per arm)
8 x 24

OH press:
12 x 30
10 x 40
5 x 45
5 x 45
4 x 50 PR

Push down:
10 x 30
10 x 35
6 x 30

Opmerkingen:
Deze ochtend samen gaan trainen met SpprSi in paramount dus. Ik vond het een vrij deftige training voor zo vroeg in de ochtend :D
Ik had enkel nog maar m'n ontbijt binnen.

Deadlift routine ging vrij vlot deze keer. Volgende week zal het wel wat zwaarder zijn!

En natuurlijk blij met bp en oh pr's :)
 
Nice pr's Michiel. Dit lijkt er meer op:p

Kan je nagaan hoe hard je gaat als je iedere training gewoon met fatsoenlijk materiaal zou trainen. Nogal een verschil met je andere trainingen dit:rolleyes:
 
Goed getraind man;), neem maar snel je 10 maanden abonnement in de Paramount:D dicht, beter materiaal en goedkoop! We zullen nog wel eens samen trainen aangezien ik mijn kaartje vergeten was:D.
 
Nette bench en deadlift
 
Goed getraind man;), neem maar snel je 10 maanden abonnement in de Paramount:D dicht, beter materiaal en goedkoop! We zullen nog wel eens samen trainen aangezien ik mijn kaartje vergeten was:D.

It's a deal!! :)

Ja, kdenk ook dat het het beste is om daar een abo te nemen. Kheb nog tot september in bloso dus ik kan dan nog wat afwisselen (als dat nodig zou zijn).
 
Sterke DL .
 
Netjes man :thumbs:

85 bench zit er imo ook wel in :wl:
 
Thx, op naar de 100kg bench en 200kg deadlift :wl: (en 150kg full squat als kuit wil meewerken)


Mooie doelen;)
Gaat tegenwoordig goed met je:cool:
Ga je nog naar middelburg @ 30 maart?:D
Succes!
 
Netjes man :thumbs:

85 bench zit er imo ook wel in :wl:

Bedankt, nu eerst wat werksetjes aankunnen met 70kg en dan weer eens voluiit gaan.

goed bezig kerel ! :)

Bedankt, terug overstappen naar ub/lb was toch wel het best, achteraf gezien. (Ervoor deed ik een split van 4 dagen)

Mooie doelen;)
Gaat tegenwoordig goed met je:cool:
Ga je nog naar middelburg @ 30 maart?:D
Succes!

Als ik (zga) blessurevrij blijf dan moeten die doelen zeker mogelijk zijn tegen eind 2008/begin 2009.

Ik besef nu juist dat ik rond die periode naar de Ardennen ga met me vriendin dus het zal niet gaan :(
 
Ja, met mij het zelfde mag kiezen tussen Japans auto festival @ assen of middelburg..
ben 'r nog niet uit:(
die 100 kg bench is vrij makkelijk te behalen..
Ben je nu aan het cutten??
woehoe, binnenkort gaat de gym weer open door omstandigheden, zal dan kijken of ik ook een log begin..:)
succes.
 
Wat gaan jullie doen in middleburg????
ik woon namelijk in middelburg!
 
hercules cup
 
Michiel ik zie dat jij een deadlift routine volgt, welke routine volg jij precies?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven