Fitness Seller

Lichte ontlasting (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thomas

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
302
Waardering
94
Vragen genoeg! :D

Voor zover ik weet is dit het geval als je lever het zwaar heeft. Aangezien ik nu lichte ontlasting heb, heb ik dosis orale steroiden teruggeschroefd en na volgende week haal ik ze helemaal uit schema, maar misschien eerder, aangezien ik niet weet hoe problematisch het is, nu ik al verlichte ontlasting heb.

Iemand hier ervaring mee? Of kijkt men nooit achterom? ;)
 
kan natuurlijk ook aan het eetpatroon liggen, voor zekerheid "ff chekke", door bloedcontrole.
 
ff checkke is alleen zo vervelend.. eerst naar je huistarts, die zet dan verplicht zijn 'ik ben teleurgesteld in je' blik op, en daar moet je dan ook weer naar terug voor resultaat.

En wat blijkt, er klopt nix van de waarden, alles is veel te hoog!

Ja goh, dat is niet zo vreemd nee...
 
In het darm kanaal wordt de smurrie die uit je maag komt omgezet in een bruine consistente masse onder inloed van een bacterie (naam weet ik niet meer) Als deze bacterie niet voldoende meer aanwezig is kan het voorkomen dat het lichter van kleur is. Wanneer de kleur echter richting geel/wit gaat, dan kan er een andere oorzaak zijn. (leverfunctie) Je moet dus sowiezo je leverwaarden laten controleren. Dit betekent nog niet dt je testowaardes worden gecontroleerd, dacht ik zo.
 
Ga er maar vanuit dat het aan de AS ligt. Zeker als je oraal bezig bent. Ga maar eventjes snel lang de doc... succes!
 
Ik heb ooit zo'n zelfde vraag van iemand op en ander board gezien.

het antwoord was toen: Als de sodemieter stoppen met de steroids!!!

Ik weet niet of dat echt nodig is.
 
Heb je wel eens eerder je bloed laten controleren tijdens een kuur dan?
 
Ik was deze week wat grieperig,en ik eet slecht,maar zit wel elke dag aan de multivitamine en aan de why,en mijn ontlasting is de laatste paar dagen nogal wit,ik zit niet aan de troep ofzo,maar had afgelopen 3 jaar wel veel steken in de buurt van mijn lever,soms zo ver dat ik spontaan met mijn auto moest remmen midden op de weg,kan dit ook aan je lever liggen?of komt het gewoon dat je te weinig eet en veel aan de why zit???
 
Meesterlijke bump, meesterlijke post, meesterlijke sig :roflol:

+1
 
Ik was deze week wat grieperig,en ik eet slecht,maar zit wel elke dag aan de multivitamine en aan de why,en mijn ontlasting is de laatste paar dagen nogal wit,ik zit niet aan de troep ofzo,maar had afgelopen 3 jaar wel veel steken in de buurt van mijn lever,soms zo ver dat ik spontaan met mijn auto moest remmen midden op de weg,kan dit ook aan je lever liggen?of komt het gewoon dat je te weinig eet en veel aan de why zit???
je zou eens hier aan boord van me tanker moeten komen ,daar is een goede dokter
 
Multivitamines kunnen de lever overbelasten.
En wie weet wat je nog allemaal binnenspeelt.

Het kan ook je gal zijn die slecht functioneert.

Als je veel melk of niet-gefermenteerde melkprodukten gebruikt kan je je darmflora om zeep helpen.

Oplossingen ;
Kefir en echte natuuryoghurt gebruiken.
Gaat rechtstreeks op je darmflora en onrechtstreeks positief op je gal inwerken.
Voor ander advies : huisarts.
 
even de alat, asat en gamma laten meten dmv een bloedprik, alleen dan weet je of het aan de lever licht. Het kan ook aan het eten liggen, ooit in de vakantie tijdens het verbouwen vd woning 2 weken slecht gegeten (alleen pizza en dergerlijke) en toen had ik het ook.
Was ook weer snel normaal , na een paar dagen goed eten

oei ik zag net pas van wanneer de post was,
 
Laatst bewerkt:
topic is gestart uit de tijd dat er alleen dianabol op de markt te verkrijgen was .........2002 tering das lang geleden
 
iemand zijn ontlasting is wat licht van kleur en die persoon denkt al onmiddelijk dat hij een leverprobleem heeft. en al die stomme paniekreacties daarop.
 
Ik heb dat als ik veel melkproducten eet/drink
 
Ik heb dat altijd als ik monodek latex drink
 
Moet je ongebrande koffiebonen door de latex mixen, hielp mij aanzienlijk!
 
steken in je lever kan niet. Lopen geen zenuwen door!
 
Back
Naar boven