MuscleMeat

Voor welk PR ga je vandaag ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

250kg meer dan 1x deadliften.
 
Vorige keer 78 chinups in 34 min, vanavond gaan we minimaal voor de 85 in 30 min !!!

godver, maar 74 reps in 30 min... merkte al aan het begin van de reps dat ik niet zoveel puf in me rug had als normaal.. nouja volgende week gaan we het nog eens proberen :D 80 reps in 30 min !!
 
niet zo all-out beginnen met 8 keer. Met die 100 rep challenge merkte ik dat setjes van 3 met weinig pauze het hardst opschieten :) Succes iig.

10*3*70 squat is done. 70 is m'n 5rm en de laatste 3 of 4 sets waren beestig en lelijk :)

mja die eerste 2 sets gaan nog goed, maar daarna merk ik dat ik steeds dichter bij failure kom. Maar probeer bij de eerste paar sets gewoon 1-2 reps voor failure te blijven. Maar zal volgende keer gewoon 30x3 proberen :D :P
 
straks voor een 10*61 mp, 10*96 pendlay row, pullup iets van 10 *bw + 8,75
 
Een pr op deadlift, mss maxen mss paar reps proberen met 230-240kg als men rug al hersteld is van gistren.
 
shoulder dumbbell press, 34 kg, keer of 10/12
 
Alleen record op Snatch: 121 kg
Die 121 kg is een record van België bij de junioren en senioren -85 kg :banana:

Ik woog 84,9. Heb de laatste dagen nog een pak moeten verliezen en dat voelde ik bij het cleanen & jerken, ik had totaal geen energie en ik was futloos. 137 clean&jerk gelukt, en dan 2 keer 143 clean gelukt, maar jerk gemist :headbang:

Al bij al een redelijke wedstrijd

Netjes!
 
net 6x145 powershrug gehaald
 
vandaag gehaald: fullsquat 4*147,5 front 3*115.
 
Je gaat hard. Waarom houd je geen log bij hierzo?

tnx man :), gaat op dit moment lekker, zorgen dat ik heel blijf want best vaak last van lichte blessures. Heb een tijd een log bijgehouden maar nu te lui voor :o.
Zou toch redelijk eentonig zijn aangezien mijn trainingen grotendeels hetzelfde zijn, misschien ooit weer eens.
 
2x150 sumo DL , was niet van zin te deadliften vandaag maar er was iemand bezig aan het DL'en dat zie je niet vaak in mijn gym dus ik dacht : 'Och , ik doe gewoon mee'
 
morgen na een week rust weer eens squaten en er staat weer een volume-PR op het programma. Ik ben benieuwd.
 
Back
Naar boven