AndroidHealthClinic

je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het slopen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

synthya

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
374
Waardering
0
Nee, dit is geen parodie op het andere topic, sommige nieuwe aankopen werken niet zoals ze zouden moeten werken, neem nu mijn nieuwste miskoop:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Na het beginscherm gaat hij gelijk uit, en nee de batterijen zijn gewoon vol.
Na een paar keer proberen heb ik het opgegeven en hem de vuilnisbak ingegooid, hebben jullie ook weleens zoiets?
 
Die is 8jaar oud gek :roflol:
 
Die is 8jaar oud gek :roflol:
:) hihi weet ik, maar ik heb geen behoefte aan allerlei functies die ik toch niet gebruik, wil gewoon een simpel iets wat werkt.
 
mn importbruid uit rusland

bleek dus een vrouw met veel te veel haar te zijn, 2 m lang, en 109 kg, meer muscles dan ik. meteen de container in.....
 
mn importbruid uit rusland

bleek dus een vrouw met veel te veel haar te zijn, 2 m lang, en 109 kg, meer muscles dan ik. meteen de container in.....

Grote kliko's hebben jullie in Nijmegen zeg! :D
 
mn importbruid uit rusland

bleek dus een vrouw met veel te veel haar te zijn, 2 m lang, en 109 kg, meer muscles dan ik. meteen de container in.....
:D
 
Nee, dit is geen parodie op het andere topic, sommige nieuwe aankopen werken niet zoals ze zouden moeten werken, neem nu mijn nieuwste miskoop:
[Link niet meer beschikbaar]
Na het beginscherm gaat hij gelijk uit, en nee de batterijen zijn gewoon vol.
Na een paar keer proberen heb ik het opgegeven en hem de vuilnisbak ingegooid, hebben jullie ook weleens zoiets?

Je hebt het over nieuwe aankopen in je topic en in de beschrijving van je topic, maar je post zelf iets over een 8 jaar oude gsm :rolleyes:
 
Je hebt het over nieuwe aankopen in je topic en in de beschrijving van je topic, maar je post zelf iets over een 8 jaar oude gsm :rolleyes:
Hij was nog nooit gebruikt en nog in originele verpakking dus = nieuw :rolleyes:
 
Goed topic, zonde van die nokia though, had je goed kunnen gebruiken om tegen Mr. Mori's hoofd aan te smijten. :yes:
 
Overigens heb ik afgelopen week CoC #1 en #2 binnen gekregen en ik ben helaas nog niet in staat om deze te slopen :(
 
Je hebt hem toch niet van Klaaswits gekocht:roflol:
 
Nee, dit is geen parodie op het andere topic, sommige nieuwe aankopen werken niet zoals ze zouden moeten werken, neem nu mijn nieuwste miskoop:
[Link niet meer beschikbaar]


oldskool baby :cool:
 
Ik heb nog een 8210 liggen die is ook al aardig antiek doet het nog prima alleen accu gaat vrij snel leeg
 
Deze was van me pa:roflol, Siemens A50. Gelukkig heeft hij nu een andere, die hij overigens van mij heeft gekregen omdat ik een abbonnement nam. Hij heeft nu een Nokia 6230i.

Ik wil hem zo graag mollen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven