XXL Nutrition

Snoob: Road to Strongman!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Die facepull wordt naar mijn ervaring een stuk effectiever wanneer je op de grond gaat zitten achter een stapel zware schijven oid:)
 
Laatst bewerkt:
Strongman training 13 @ Ironville 30/03/08
met Jimmy Laureys, Monsterstrength, David, Locust & Karel

farmers walk
3*30m*100kg ( estafette achtig gedoe met 4 man :) )

opwarmen loglift
5*45

loglift
3*85, 1*90, 1*100, 1*115 ( het hulp van jimmy in sticking point, clean ging iig vlot )

medley
Lag te glad voor slee dus maar zo gelaten

tireflip
6*320

one arm dumbbell press
4 reps ofzo, men rug deed wa zeer :rolleyes:

atlas stones
110kg op 1m50 ofzo ( 10 europaletten )
125kg op 1m35 ( 9 europaletten )
fail op 135kg, weer rug die parten speelde, ahja
 
Laatst bewerkt:
lekkere training, spijtig van de sled
 
Laatst bewerkt:
Damn, wat een k*ttraining, volgende keer beter je best doen, rrrroooaaaarrrrr :fire:
 
:roflol:

Hoe zit het met je rug en je komende wedstrijd?
Je zei laatst dat je je wel goed voelde.....?
 
:roflol:

Hoe zit het met je rug en je komende wedstrijd?
Je zei laatst dat je je wel goed voelde.....?

nja men rug was goed maar gisteren was er weer eentje te hevig en moest die tegen me springen terwijl ik op de tire zat waardoor ik met men rug tegen de binnenrand vloog met 150kg op me :thumb:
Morgen proberen squatten, zien wel hoe het voelt.
 
cardio / relax :p

15min bubbelbad, 500m schoolslag, 15m stoombad

chillen :)
 
Stilte voor de storm zeker? ;)

Haha tis te hopen hé, ik doe men best en heb niets te verliezen. Is em niet te doen om rankschikking deze wedstrijd, meer om ervaring. ( betekent niet dat ik niet alles ga geven )
 
Haha tis te hopen hé, ik doe men best en heb niets te verliezen. Is em niet te doen om rankschikking deze wedstrijd, meer om ervaring. ( betekent niet dat ik niet alles ga geven )

Dat heb ik met de sterkste man van West-Nederland op 18 mei. dat is een kwalificatiewedstrijd voor SM van Nederland en daar doen ook alle toppers mee. Maar ervaring opdoen is ook belangrijk. Veel succes alvast!
 
01/04/08

dumbbell benchpress
10*16, 10*20, 8*30, 6*38, 1*46

paused benchpress
10*50, 8*70, 5*100, 1*120(2F)

giantset hammer curl
4*28, 5*24, 6*20, 7*16, 8*12, 10*18

fullsquat
5*70, 5*100, 5*120, 5*150, 2*170

military press
5*20, 5*30, 5*40, 5*50, 5*50, 1*70, 1*80

machine dips
10*60, 10*70, 10*80

tricep pulldown
10*20, 10*30, 10*40

Rustige training, alles heel gecontroleerd gedaan om zeker niets te blesseren, alles voelde goed. Dumbbell BP met 46kg DB's was retezwaar, niet zozeer de kracht maar de balans was zoek, toch 1 rep kunnen doen. Paused benchpress ging easy met 100kg, 120kg was zwaar na de dumbbell benchpresses. Ben al bij al tevreden met de training van vandaag, wordt lastig om niet te trainen tot zondag haha.
 
Maar je zult toch echt moeten rusten, of je het nu leuk vindt of niet.
 
Ik heb zitten denken over hoe ik binnenkort ga trainen en denk eraan om mss terug Bill Starr te doen, de 5x5 cycle nu met periodisering. Alsk madcow spreadsheet invul krijg ik iets in deze aard:

2dmn4l.jpg

Ziet er best lekker zwaar uit met deze gewichten. Het zou wel goed zijn als ik terug 3 x per week squat denk ik. Ik weet wel niet of dit combineerbaar is met strongman trainingen de zondag. Enige input?
 
flink goed gedaan op sterkste man van limburg snoob, ik was goed van je onder de indruk! :thumbup: je hield je goed staande in het sterke veld daar!
 
flink goed gedaan op sterkste man van limburg snoob, ik was goed van je onder de indruk! :thumbup: je hield je goed staande in het sterke veld daar!

héhé bedankt, nooit magnesium gebruiken op een gladde nieuwe band :headbang:, wedstrijd verslagje komt straks.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven