AndroidHealthClinic

Snoob: Road to Strongman! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
06/04/08 1ste wedstrijd: Sterkste man van Limburg 2008

's ochtends naar sint-niklaas om dan met patrick, jimmy en ivan. In de Cadillac Escalade naar Brunssum, echt zalige bak haha. Was ff zoeken maar we vonden het snel :)

Farmer's walk was het eerste event, ik had besloten om het met 80 en 100kg heel rustig aan te doen wat achteraf goed bekeken was. Veel mensen zien stukgaan na 100kg, ik ging goed met 120kg tot aan de bocht, daarna in 3 keer nog 7 meter ofzo ver geraakt. Gans brak. Dus 30m met 80kg, 30m met 100kg en 20-22m met 120kg ofzo. Out of time out of gas :)

logpress, IFSA boom was ff zoeken, maar cleanen ging heel easy, press was wat onwennig aangezien ik verder dan normaal achteruit moest leunen. 90 en 100kg gingen vrij easy. 110kg ging niet, 3-4 x boven men hoofd gekregen maar niet kunnen uitduwen.

De medley was vrij licht, ik had em zwaarder voorgesteld, de slee ging heel easy, duckwalk was ik bang voor maar toch vlot kunnen mee lopen. De mijwagenas was ik heel optimistisch over maar heb ik toch 2x laten vallen omdat ik aan de wielen vasthad en het begon te draaien ( :rolleyes: :roflol: ). Uiteindelijk nog gefinished in 1m01.

Inch dumbbell press heb ik vlot 7 reps gedaan, ging beter dan op training, dumbbell voelde echt lekker aan. 8ste rep deed ik 1 second buiten de tijd, KLOTEN !

Tireflip was uiterst dramatisch haha, glade k*tband ! Het feit dat ik magnesium gebruikte en geen hars zoals sommige nederlanders ( héhé ;) )en ik zweette voor 5 man. Dus paar stunten uithaald met die band en maar 4 flips kunnen doen. Was ook al fysiek wat op men einde en dan nog continue die band hergrippen was er blijkbaar teveel aan.

Al bij al 11ste geeindigd ( volgens roy van forst de ref ), ik dacht 12de héhé. Goeie eerste wedstrijd vond ik, doel was om niet als laatste te eindigen en das goed gelukt. Deze wedstrijd was een heel goeie leer ervaring, over het inschatten van events etc, ik had ook enkel de log geprobeerd voor de wedstrijd dus dat was best stom maarja. Ook heel goed geamuseerd, heel veel vriendelijke mensen :)
 
nice going snoob, gefeliciteerd
 
je was echt bruut !! toch niet teveel pijn van op die band te vallen hoop ik ? :p
 
Snoob je ging goed man gefeliciteerd!!
 
volgende keer zorgen dat je er littekens aan overhoudt he van dat vallen ;) piratenverhalen enzo :p
 
snoepje, schoon wedstrijd gedaan, ben fier op u :D
en nimeer band duiken he, das ni goe voor men hartje :)
 
netjes kerel, die dumbbell was 50 kg?
 
Snoob je ging goed man gefeliciteerd!!

haha das waar :p

congratz snoob, nette prestatie :)

volgende keer zorgen dat je er littekens aan overhoudt he van dat vallen ;) piratenverhalen enzo :p

snoepje, schoon wedstrijd gedaan, ben fier op u :D
en nimeer band duiken he, das ni goe voor men hartje :)


netjes kerel, die dumbbell was 50 kg?
Bedankt allemaal!! Ja dat gedoe met die band was best grappig om te zien veronderstel ik :). Ja dumbbell was 50kg met 60mm handle.
 
dat gedoe met de band was idd grappig om te zien ! vond het wel klote voor jou ! je schoenen hadden ook niet echt goede grip ...
 
dat gedoe met de band was idd grappig om te zien ! vond het wel klote voor jou ! je schoenen hadden ook niet echt goede grip ...

idd, er lag massa's stof en ik gleed weg op de vloer en op de band. Het feit dat de band nog eens nieuw was en dus glad en ik zweette als een otter hielp ook niet! :D Volgende keer ook handbal hars gebruiken :cool:
 
07/04/08

pinsquat: bar op navelhoogte
5*70, 5*150, 3*170, 2*200, 2*230, 1*250, 2*F*270

fullsquat
3*120, 3*150, 2*170, 1*200

paused benchpress
10*50, 8*70, 6*90, 3*110(4F)

barbell curl
2*10*30, 2*6*40

tricep pulldown
12*20, 10*30, 8*40, 6*50

hammer curl
5*16, 5*20, 5*24

decline situp
3*10

Ging lekker vandaag ondanks de stijfheid,250kg van de pinnen squatten ging easy. Zodanig easy dat ik dacht dat 270kg eitje ging zijn, kreeg het van de pinnen maar daar stopte het. 2de maal kreeg ik er totaal geen beweging in :p Daarna nog fullsquat tot en met 200kg, was lastig maar ging goed en diep, was dus ook een PR ! Benchpress was de bedoeling 4 x 110kg, deed ze heel strict en paused dusjah :rolleyes:

YouTube - Chimaira - Pure Hatred
 
****.. 12de plaats in zo'n veld is helemaal niet slecht gast.. heel erg netjes :thumbs:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven