MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mwa, geef mij maar koppel. Die 1000's van nu zijn net zo licht als de 600's van 2001 enzo. Ideale fiets.

Je bent 19 en hebt totaal geen besef wat je uit een 600 kan halen. :rolleyes:

Iedereen kan hard rechtuit.
 
Mwa, geef mij maar koppel. Die 1000's van nu zijn net zo licht als de 600's van 2001 enzo. Ideale fiets.

Maar geef toe zo'n 1000 kan je niks mee beginnen, alleen rechtdoor kan je op de gas gaan, en dan nog, in de eerst 3 versnellingen moet je voorzichtig zijn of je bent hem kwijt...
180 pk is gewoon veel te veel voor de gewone sterveling. Mijne heeft 115pk en ik heb achteraan een 3 tanden groter tandwiel gestoken, denk je dat ik daar alles uithaal? ik denk het niet... Ik zal er wss niet ver af zitten (ik rijd er al 5 jaar mee, waaronder verschillende circuit sessie's!)
 
Ik zal voor op de openbare weg niet snel meer een 600 kopen. Ik mis dan toch teveel koppel en vind het gewoon minder relaxed rijden omdat je meer op toeren moet rijden. Een 1000 (heb nu een 2002 R1 )vind ik gewoon relaxter rijden vanwege zijn hoge koppel (en vermogen) Voor het circuit rijd ik liever op een 600 (heb KNMV cup gereden). Kun je beter de limieten opzoeken :D
Maar zeker ook ,als je nog niet veel ervaring hebt, is een 600 een uitstekende keus.
 
ik ga vanaaf kijken voor een yamaha thundercat
ook een 600 maar word helaas 25 kw :(

na 2 jaar begrenzing eruit en er nog even van genieten
misschien daarna een leuke R1 ofzo :P
 
Je bent 19 en hebt totaal geen besef wat je uit een 600 kan halen. :rolleyes:

Iedereen kan hard rechtuit.

Ik heb het over de power. Ik mis gewoon wat koppel bij die 600's klaar of je nu 19 bent of 40 maakt niet uit, zo ervaar ik het gewoon.

Heb het niet over alles eruit halen in de zin van bochten e.d. Dat vind ik ook gewoon vet leuk met een 600, gooi je lekker makkelijk erin. Maar op de rechte stukjes lijkt een 1000 me meer lachen dan een 600 klaar.