Fitness Seller

Diesel Test - Get Diesel Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Increase Total testosteron
-Increase Free testosteron
-Increase Libido (coïtus drive)
-Increase Erection Hardness and Frequency
-Decrease Bad Estrogen
-Increased Muscle Hardness
-Decrease Cortisol (stress hormone)
-Increase Mood
-Increase Motivation
-Increase Drive
-Increase Training Intensity
-Increase Nitric Oxide
-Improved Muscle to Fat Ratio
-Less Fat in Mid-Section
-Increased Strength/Power
-Increased Endurance
-Faster Recovery
-More Endurance
-Faster Lean Muscle Mass Gains
-Increased Mental Clarity
-Reduced Stress
-Increased Response to StimulantsVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 22 DagenHoe is de smaak van dit supplement? Pillen. dus perfectWelke dosis heb je gebruikt? 6x perdagWaar heb je het supplement gekocht? nutraplanet.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? snel voor amerikaWat heb je voor dit supplement betaald? $74,95- voor 2 potjes..Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. 1st Booster die mij mij heeft gewerkt...Mijn review:
Dit Supplement doet wat het zegt.. Dit is de 1ste Booster die ik echt voelde werken.. ik heb PR na PR verbroken, N.O. pumps... goed humeur, goede drive, Xtreme libido.. echt xtreem erg. A.S.P. (Altijd Stijve Piemel) Ik ben droger geworden... 0.6% in vet gedaald.. en het zelfde gewicht behouden... armen zijn gegroeid.. ja wat will je nog meer.... eigenlijk niks...

Ik wil eigenlijk 1 ding minder...

je betaalt bij nutraplanet voor een los potje $40,- daar doe je hooguit 25 dagen mee ofzo... als je dan een 2e potje hebt, heb je geen laad fase meer, de dosering komt uiteindelijk op 6 pillen perdag... dus dan doe je maar 18 tot 20 dagen met zon potje... dat is wel heel erg duur...

Als je goed op Drive reageerd zou ik daar voor blijven gaan. is een stukkie goedkoper, maar ik reageerde nietzo geweldig op drive... nou en hier ckers wel op... Ik ben blij dat ik 2 potten heb en ga het vast wel vaker gebruiken maar de prijs mag van mij omlaag...

als er vragen zijn,... stel ze maar...

DIESEL_TEST_HARDCORE_gif.gif
 
Goede review, kwam dit product ook niet bij xxl?
 
Mooie review. Verder geen last van bijwerkingen? Hoofdpijn, verhoogde bloeddruk o.i.d.?
 
nee helemaal niks.. kleinbeetje Xtra Acne... meer niet... aleen kleine pukkeltjes op de rug...

Je krijg er donkergele/oranje urine van... dat betekent dat je meer water moet drinken... en je moet veel water drinken als je dit product gebruikt.. komt door de N.O. die erin zit...
 
acne? bevat het anabole sporen?
 
tof dat het werkt, ik zal eens posten wat erin zit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
maca, horny goat weed, gingseng, tongkat ali, avena sativa en tribulus kennen we allemaal denk ik al als 'testo'-boosters (sommige werken wel sommige niet).
Het stofje bioperine zorgt schijnbaar voor een verbeterde stofwisseling. de DIM (di-inlolyn etc.) is schijnbaar ook een testobooster:
Bodybuilding.com - Diindolyl Methane Information and Product Listing! Diindolyl Methane FAQ!
de rest van de stofjes zijn goed voor immuunsysteem.
Alleen de Rhodiola Rosea kende ik nog niet hier een artikel: A Possible Plant Adaptogen
Gregory S. Kelly, ND


Abstract

Rhodiola rosea is a popular plant in traditional medical systems in Eastern Europe and Asia with a reputation for stimulating the nervous system, decreasing depression, enhancing work performance, eliminating fatigue, and preventing high altitude sickness. Rhodiola rosea has been categorized as an adaptogen by Russian researchers due to its observed ability to increase resistance to a variety of chemical, biological, and physical stressors. Its claimed benefits include antidepressant, anticancer, cardioprotective, and central nervous system enhancement. Research also indicates great utility in asthenic conditions (decline in work performance, sleep difficulties, poor appetite, irritability, hypertension, headaches, and fatigue) developing subsequent to intense physical or intellectual strain. The adaptogenic, cardiopulmonary protective, and central nervous system activities of Rhodiola rosea have been attributed primarily to its ability to influence levels and activity of monoamines and opioid peptides such as beta-endorphins.
(Altern Med Rev 2001;6(3):293-302)

Volgens mij kan dat dieseltest best wel werken, alleen geloof ik wel dat het vooral je libido zal opwekken (tongkat ali, maca, horny goat weed, etc. werken vooral op het libido).
 
Hoeveel shipping fee moet je betalen en hoelang duurde het vooraleer het aankwam ?
 
het komt binnenkort bij XXL Nutrition in het assortiment... Prijs.. geen idee...

Ik had de twinpack maar ik heb nog xtra dingen bij besteld dus weet de shipping kosten niet. moetje op nutraplanet of bb.com checken... ik had het in 8 dagen binnen ofzo.. gemiddeld is tussen de 7 en 14 dagen
 
Ik wil het bestellen maar het blijft maar "Out of order" ..

Btw, hoe was het libido ?
 
Libido was te erg.... ASP (altijd stijve derde been)

ik vond t heerlijk spul..... vanaf volgende week gaat XXLNutrition hem als het goed is ook verkopen.... lkkr dicht bij huis....

maar je hebt gelijk... hij is al een geruime tijd op backorder...
 
Ik zit nog al redelijk vaak in zwembroek en buiten na de fitness, dus dat vind ik redelijk negatief eigenlijk. Heb gelezen dat je de dosis moet verlagen dan, dus ik zal maar rond de 2 - 3 pillen blijven hangen als ik het bestel ?

Jah kben al 2 weken aan het wachten erop, ik wil het ook eens testen.

Bedankt voor de info.
 
Libido was te erg.... ASP (altijd stijve derde been)

ik vond t heerlijk spul..... vanaf volgende week gaat XXLNutrition hem als het goed is ook verkopen.... lkkr dicht bij huis....

maar je hebt gelijk... hij is al een geruime tijd op backorder...

ja ik zag het erg balen wil het toch graag hebben:D
 
For a limited time only, while supplies last, Diesel Test Hardcore--Exclusively at NutraPlanet!

huh waarom gooien ze het uit het assoriment, bb.com heeft hem op back-order
erg raar dit
 
Word goed verkocht dit spul precies .. Wanneer gaat XXLNutrition hem nu hebben ?
 
René zei volgende week... maar is neit zeker....

ik vraag wel ff aan Chuck Diesel hoe en wat.... wneer t weer komt enso.... zodra ik een antwoord heb laat ik t weten...
 
the diesel test sells really fast 96 bottles is shipping to rene friday, also bb.com should have it up as soon as friday, monday or tues. I am shipping bb.com product today from my manufacture in new york. also the new diesel test is a "black bottle" its stronger

duidelijke info togh..??? komt snel.. en is sterker :D:D:D YEAH!!!
 
Back
Naar boven