Fitness Seller

michiel's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
omg michiel ben je hier ook ik ken je nog van ct
 
omg michiel ben je hier ook ik ken je nog van ct

Haha nice, ik weet ook nog wie jij bent ;)
kleine wereld hé? :)

Ik ben geen moderator meer op ct.be, ik heb nu een andere passie gevonden, guess what :p
 
hehe mja ik ben maar beginner maar ik ga eens uw log voledig lezen en opvlogen natuurlijk:cool:
 
Nee, iets met MrJ ofzo ;)

K*t training gehad vandaag:

Full squat:
2 x 5 x 60
10 x 70
3 x 1 x 100

45° Leg press (antiek toestel):
10 x 120
10 x 130
10 x 140 PR
4 x 150

Opmerkingen:
Squatten maar gestopt na x aantal sets, rechter kuit deed alweer pijn... net zoals een paar weken geleden. Binnekort toch maar eens een sportarts opzoeken die weet waar hij het over heeft

Die PR op schuin leg pressen is verwaarloosbaar vind ik want heb bijna niet gesquat...

Voordeel is nu wel dat ik wat gespaard ben gebleven voor zaterdag (UB2). Spijtig genoeg is het een rustige deadlift training (5 x 1 x 155). Bij bench wil ik vooral een hoog volume draaien net als dinsdag. In plaats van OH press ga ik eens push press doen
 
Sucses met je pushpress :D
 
Korte training gedaan

UB2 Zaterdag 12 april 2008

*Deadlift routine week 8*
5 x 1 x 155 (mixed grip)

Pendlay rows:
5 x 5 x 60

Overhead press:
5 x 40
5 x 50
1 x 60 PR

Bench press (wide grip)
8 x 40
8 x 50
8 x 50
8 x 60

Opmerkingen:
Voortaan bench press een tijdje wide grip doen om borst eens op een andere manier aan te spreken. Push press dan toch maar niet gedaan, heel eventjes overhead press gedaan om 1RM te testen. Deadlift ging niet super vandaag, vorm bleef altijd goed maar ik had er liever wat meer speed in gezien :D Pendlay rows waren zo strikt mogelijk
 
Mooie overhead press
 
Voorlopig benen een weekje niet trainen.
2 redenen:

1. Kuitpijn
2. Zo kan ik vrijdag of zaterdag voluit gaan op DL (180kg poging)

Vanavond ga ik wss UB doen zodat er heel wat tijd tussen UB1 en UB2 zit...


Kben vandaag trouwens 19 geworden, met het geld dat ik krijg ga ik wat investeren in supps, nieuwe gym abbo en huidplooimeter :D

Trouwens al 204 blz gelezen in Burn the fat, feed the muscle. Heel interessant boek en ik ben nu zeer gemotiveerd om een 'perfect' schema te maken adhv BFFM :)

Grtz
 
Klinkt goed michiel. En nog gefeliciteerd kerel.

Die 180 ga je zeker trekken!
 
En normaal zal ik 'm ook filmen :D (Mijn moeder is 2 weken op reis dus camera zal ik nog moeten vragen aan mjin oudere zus...)

Mss doe ik uit vreugde wel nog wat betere reps met 160kg of 170kg ;) En natuurlijk zal ik die dan ook filmen

Kzit nu in de les ICT, lekker chillen op DBB :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven