Fitness Seller

michiel's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gefeliciteerd!

Geen squat filmjes dus:O
 
Je pr ga je wel filmen hoor!!:eek: We lopen niet voor niets te supporteren:roflol:
 
Gefeliciteerd man en succes met die 180 DL;)
 
Vandaag ben ik gaan trainen hoor maar gewoon balpen vergeten dus kzal probereren allles zo correct mogelijk neer te schrijven ;)

UB1 training dinsdag 15 april 2008

Front pull down:
10 x 30 (opwarmen)
2 x 10 x 40
Back pull down:
2 x 10 x 40
Smal pull down (onderhands):
10 x 30
10 x 40

Bench press (wide grip):
15 x 20 (opwarmen)
10 x 50
10 x 50
10 x 60 nice
7 x 60
10 x 60 nice
8 x 50

Incline bench press:
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 55 (1 met hulp)
5 x 55 (2 met hulp)

Upright row afgewisseld met plate side raises :D:
10 x 30 | 10 x 5 (per arm)
10 x 35 | 10 x 5
10 x 35 | 10 x 5
10 x 35 | repout (+15 reps, niet geteld)

Barbell curls:
8 x 20 ('opwarmen')
8 x 25
8 x 30
zonder pauze => Cable curls:
10 x 10
10 x 15

Opmerkingen:
Eens anders getrained dan anders, niet zozeer op het gewicht gelet maar gewoon alles gegeven wat ik had...een soort zware deload voor het zware werk zaterdag :p
 
Die 2x10x60 is netjes man
edit:Bij het benchen
 
Plate sideraises zijn the shizzle :D
 
Voorlopig doe ik nog met 5kg per arm want we hebben geen schijven om met 1.25 te verhogen en 10kg per arm is net iets teveel :D

Binnekort gewoon side raises doen met db hoor ;)
 
Hallo ik ben er weer,

De laatste keer dat ik hier keek benchde je nog 80 kilo. Weer afgedropen naar 60 michel? Jammer hoor.

wanneer komen de nieuwe fotos?
 
Hallo ik ben er weer,

De laatste keer dat ik hier keek benchde je nog 80 kilo. Weer afgedropen naar 60 michel? Jammer hoor.

wanneer komen de nieuwe fotos?

10 x 60 met wijde greep
en die 2 x 80 heb ik met gewone (smallere) greep gedaan...ik zoek geen excuses, ik zeg gewoon zoals het is ;)

Foto's komen waarschijnlijk volgende week
 
Wat is een wijde greep, verder dan je wijsvinger op markering van olympische bar?
 
Wat is een wijde greep, verder dan je wijsvinger op markering van olympische bar?

Voor mij is wijder, gewoon wijder dan hoe ik ander bench, zo simpel is het. Ik maak trouwens geen gebruik van die ringen, ik zorg dat mijn handen goed staan dmv mijn duimen...

Ja, mijn bench is gewoon zwak hoor maar mijn borst is zeker niet slecht(er) tov andere spiergroepen.

Ik ben wat aan het inlezen over rippetoe en bill star. Voorlopig krijgt rippetoe de voorkeur...maar weet niet als dit de juiste keuze is in combinatie met een lage cal's voedingsschema...overtraining??
 
man man, al die schemaatjes en systemen zijn overrated. Het enige systeem wat ik ooit gedaan heb is HST. En ik ga nog steeds vooruit met alles.

Gewoon afwisselen en knallen met die compounds om sterker te worden. En afmaken met isolaties. Varieer alleen in oefeningen en rep-ranges.. en eet goed.
 
Ik ga je een raad geven als je wilt cutten: zelfde manier blijven trainen, wel niet langer dan 1u per keer. En je gaat minder gewicht kunnen pakken, maar dat is logisch je eet minder, dus minder kcal's. Op de andere dagen 45min-1u cardio. Om de 3 dagen een refeed op onderhoud en minimaal 0.5kg per week er af en max 0.75-1kg. Overtraining zou ik mij zoals je nu traint geen zorgen in maken.
 
Ik ga je een raad geven als je wilt cutten: zelfde manier blijven trainen, wel niet langer dan 1u per keer. En je gaat minder gewicht kunnen pakken, maar dat is logisch je eet minder, dus minder kcal's. Op de andere dagen 45min-1u cardio. Om de 3 dagen een refeed op onderhoud en minimaal 0.5kg per week er af en max 0.75-1kg. Overtraining zou ik mij zoals je nu traint geen zorgen in maken.

Goede tip!
 
Waarom bench je nu dan breder, wat is je gedachten hierachter?
 
man man, al die schemaatjes en systemen zijn overrated. Het enige systeem wat ik ooit gedaan heb is HST. En ik ga nog steeds vooruit met alles.

Gewoon afwisselen en knallen met die compounds om sterker te worden. En afmaken met isolaties. Varieer alleen in oefeningen en rep-ranges.. en eet goed.

Ik zal eens wat opzoeken over die HST, zelf vind ik dat rippetoe wat te laag in volume (3x5 en 1x5 op DL). Het nadeel van Bill star is dan weer dat het in circuit vorm gebeurd.

Ah, hij gaat rippetoe doen deze keer.

Dat heb ik zeker niet gezegd ;)
Ik ben nog op zoek naar iets. Ik heb nu al een ub/lb, split en ub/lb/fb schema gevolgd, ik heb een leidraad nodig om me aan te houden.

Ik ga je een raad geven als je wilt cutten: zelfde manier blijven trainen, wel niet langer dan 1u per keer. En je gaat minder gewicht kunnen pakken, maar dat is logisch je eet minder, dus minder kcal's. Op de andere dagen 45min-1u cardio. Om de 3 dagen een refeed op onderhoud en minimaal 0.5kg per week er af en max 0.75-1kg. Overtraining zou ik mij zoals je nu traint geen zorgen in maken.

Bedankt voor het advies, hier kan ik tenminste iets mee doen! Wat je hier neertypt komt ook uitgebreid aan bod in BFFM.

Hoe kan je zien aan mijn trainingen dat ik me niet zal overtrainen?

Waarom bench je nu dan breder, wat is je gedachten hierachter?

Gewoon om eens af te wisselen met normaal bankdrukken, het voelt vooral lekker in de borst. Bij de lockout voel ik zo ook minder mijn triceps, die zijn als snel vermoeid bij het benchen!


Ga trainen jij! :fire:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven