XXL Nutrition

michiel's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bedankt voor het advies, hier kan ik tenminste iets mee doen! Wat je hier neertypt komt ook uitgebreid aan bod in BFFM.

Hoe kan je zien aan mijn trainingen dat ik me niet zal overtrainen?
Omdat je slechts 3-4x per week traint en nooit meer dan 30 sets. Op dat volume per week zal de gemiddelde persoon niet snel overtraind geraken. Ik vind dat je echt je best moet doen om overtraind te geraken, ik ben iig sneller geblesseerd :D, maar heb nu ook geleerd dat een weekje rust zo nu en dan (of zelfs langer, tot een maand vb, maar dan niet te veel) echt geen kwaad kan en dan geraak je zeker niet meer overtraind.
 
Back to basics michel, geen systeempjes of wat dan ook. Geen lockouts, maar full rom michel... komop. Zo ga je groeien.
 
Ik ging normaal zaterdag deadliften, maar vrijdag en zaterdag kan ik niet dus heb ik vandaag UB2 gedaan! ;)

UB2 donderdag 17 april 2008

Deadlift:
3 x 100
1 x 130
1 x 150
1 x 180 PR (niet zuiver)
1 x 155
1 x 160

BOR:
8 x 60
5 x 70 PR
4 x 70
8 x 60
8 x 60
15 x 50 repout (misselijk)

Bench press:
12 x 50
8 x 60
6 x 60
8 x 60
5 x 65
5 x 60

Barbell curls:
10 x 20
10 x 30
8 x 30

Opmerkingen:
180kg deadlift gelukt maar wel met hitch en rug niet perfect recht... :)
Filmpje komt zometeen op jijbuis.com
 
Ben benieuwd naar het filmpje, maar iig proficiat!
 
Thanks, in de komende weken zal het erop aankomen die 180 te deadliften zonder hitch of kromming. En dan opnieuw een filmpje posten hé ;)

Ik upload ook nog 2 foto's in mijn gallerij (side chest & back lat spread)
 
Ik denk dat je die volgende week makkelijk zonder hitchen kunt liften. Lekker rammen op Tupac.:p
 
Schijven die er op zaten:

2 x licht oranje (25kg)
2 x licht oranje (15kg)
2 x donker rood (25kg)
2 x zwart (15kg)
1 x bar (20kg)
+---------------------
========> 180kg
 
Goed bezig michiel, keep it up!!!
 
Bedankt Johan. Nu ga ik cutten...maar hoop stiekem dat ik squat en bench nog ga kunnen verhogen. Ik heb nog nooit eerder gecut dus ik weet niet wat een vermindering van cal's doet met je kracht...

In het kort kan ik al zeggen dat ik 3 dagen onder onderhoud ga op +-2500cal gevolgd door 1,2 of 3 refeed dagen op 3300cal (5% boven onderhoud)

Meer info volgt nog ;)
 
haha gefeliciteerd michiel. zie die big smile daar:D

Eens met willem trouwens.
 
U vraagt, wij draaien ;)

rlxaxk.jpg


xergwy.jpg
 
Dat cutten gaat je goed gaan! Tot wel BF wil je gaan?
 
Nette side chest
 
Bedankt Johan. Nu ga ik cutten...maar hoop stiekem dat ik squat en bench nog ga kunnen verhogen. Ik heb nog nooit eerder gecut dus ik weet niet wat een vermindering van Calorie's doet met je kracht...

In het kort kan ik al zeggen dat ik 3 dagen onder onderhoud ga op +-2500cal gevolgd door 1,2 of 3 refeed dagen op 3300cal (5% boven onderhoud)

Meer info volgt nog ;)

Waarom cutten . Je bent net goed aan het gainen .
 
Op de rugpic lijkt het vetpercentage imo wel wat te hoog
 
Dat cutten gaat je goed gaan! Tot wel BF wil je gaan?

Geen idee, er is al wat vocht weg van al het zuivel dat ik geschrapt heb. Nu leef ik op vlees,vis en rijst (bij wijze van spreken :D)

Laten we zeggen dat ik op 18% BF sta bij 86kg

86kg * 0.18 = 15.48kg vet

Als ik naar +-13% wil:

86kg * 0.13 = 11.18kg vet
15.48 - 11.18 = 4.3kg

Rekening houdend met verlies van VVM => +-5kg afvallen? :)

Als ik op 80kg uitkom bij +-13% mag ik al héééél blij zijn dus.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven