MuscleMeat

Voor welk PR ga je vandaag ? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Diepte waarop je ze vangt.

Powerclean = barbell vangen boven parallel/net iets boven parallel
Clean = barbell vangen waar je wil, liefst dus onder parallel zodat je benen zoveel mogelijk hoeven te tillen en je rug, schouders, armen en nek minder.

Met een technische goede clean en sterke benen kan je veel meer voorslaan dan dat je zo kunnen voorslaan met de powervariant.

OT:
Vandaag 100kg overhead en gelukt.
Ik snap het nog niet echt :p
Dus bij een powerclean breng je de BB tot aan je nek/op de borst waar je wil en bij de gewone clean terwijl je door je benen bent gezakt ?
Dus de gewone is zwaarder ?
Of enkel voor de benen ?
 
Het is dus hoe ik dacht, denk ik :p
In het eerst filmpje zegt hij wel: "This is the Powerclean" :p
 
Ik ga vandaag voor de 4 reps chinnen met BW+30 kg
Oude pr is 6x25 kg

Wish me luck :P
 
Vandaag of ( waarschijnlijk ) morgen 5 x 180kg squat en 3 x 100kg pushpress.
 
Ik zou graag nog deze maand de 100 kg halen in de zittende Military Press (X 4).
 
8x3x90 bench . Volume PR
 
Mischien 150deadlift proberen.
 
3x120 overhead press(power press jerk :P ) lets hope!
 
wilde over 2wkn maar iedereen gaat nu over 4wkn maxxen @ berensteyn...
Misschien dat ik vrijdag al ga maxxen hoor ff kijken hoe het met de spierpijn van dinsdag(squats) dan is...!
 
wilde over 2wkn maar iedereen gaat nu over 4wkn maxxen @ berensteyn...
Misschien dat ik vrijdag al ga maxxen hoor ff kijken hoe het met de spierpijn van dinsdag(squats) dan is...!

lol als je vrijdag nog niet herstelt bent van dinsdag gesquat moet je echt wel iets met je voeding / rust doen me dunkt
 
Ik heb altijd rond de 4dgn spierpijn en stijfheid van een goede squat sessie...altijd al gehad....Of ik nou 6u of 12slaap idem en me voeding zit wel snor!

3x120 miserable gefaald....
 
Vandaag of ( waarschijnlijk ) morgen 5 x 180kg squat en 3 x 100kg pushpress.

easy gehaald, ook nog 1x112kg pushpress gedaan, 115kg net geen lockout
 
Fokking beest snoob. Tering tyf op met je pr's :D
 
Chins: 2x4xBW+30 gedaan. Was wel leuk.
 
Vandaag deadlift.
Oude record is 280 (3-4 jaar terug). Vorig jaar door de rug gegaan en nooit meer zo zwaar gegaan. Week of 7 geleden 240 gedaan. Misschien vandaag wel 250. Ff kijken hoe ik me voel. Die 250 is dan momenteel weer mijn max!
 
Back
Naar boven