Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

Grafisch echt heel vet, explosies zijn gruwelijk!
 
ik kan nog steeds niet connecten met PS network GTA!!!! :( :(
 
iemand een savegame voor GT5 die werkt? :p
 
GTAIV is inderdaad echt vet! PSN werkt hier overigens gewoon, ook met GTAIV

Vandaag nog contact opgenomen met de winkel, PS3 kan ik gewoon ruilen! :) (abnormaal geluid disc reader)
 
Dat is wat ik probeer uit te vinden, of het wel of niet standaard is...

Maar het is geen "normaal" cd-lezen, het is meer een motorisch geluidje - zoiets wat je zou maken als je een robot nadoet :o En dat geluid is dan schoksgewijs, niet constant

Heb er een youtube filmpje van gevonden (geluid even hard zetten). Je hoort duidelijk van die motorische klikken, mijn PS3 doet ongeveer hetzelfde als in dat filmpje. In de comments zeggen ze iig dat er iets mis is :(

Oei, dat klinkt niet helemaal goed, het lijkt alsof hij van binnen ergens op vastloopt, doet de playstation het wel naar behoren? Hij is niet defect?
 
Oei, dat klinkt niet helemaal goed, het lijkt alsof hij van binnen ergens op vastloopt, doet de playstation het wel naar behoren? Hij is niet defect?
Jup, er is verder niets mis mee, enkel dat irritante geluid - alle spellen doen het gewoon.

Maar zoals gezegd ga ik hem volgende week ruilen, hopelijk krijg ik dan een console waar niets mis mee is :)
 
woooww ben eindelijk weer op dit forum GTA werkte te verslavend vooral online is het echt leuk om ff lekker andere mensen af te knallen met heli en m16

heb het gewoon dezelfde dag kunnen halen als dat het is uitgekomen had wel de laatste voor ps3 in almere maar goed.


Anyways PLAYSTATION 3 RULEZ and Xbox360 sucks
 
Cops and crooks is mijn favoriete online speelmode
 
nee ik hou meer van free mode gewoon ff lekker een heli nemen en een paar wapens en dan mensen hunten :cool:
 
woooww ben eindelijk weer op dit forum GTA werkte te verslavend vooral online is het echt leuk om ff lekker andere mensen af te knallen met heli en m16

heb het gewoon dezelfde dag kunnen halen als dat het is uitgekomen had wel de laatste voor ps3 in almere maar goed.


Anyways PLAYSTATION 3 RULEZ and Xbox360 sucks

Gay fanboy :moon:
 
jezus wat een inhoud..
 
Ik heb mijn PS3 nu pas twee weken en heb hem al één keer kunnen ruilen. Mijn tweede exemplaar lijkt me echter ook niet 100% in orde, deze gaat na een paar minuten DVD kijken (geen BluRay) al naar het tweede of derde fan level - wat een geluid :( Bovendien maakt de fan op level 1 (dus gewoon in het XMB menu na het opstarten) een zacht, maar wel irritant, tikkend geluidje dat verdwijnt zodra de fan op een hoger level gaat draaien...

Misschien ben ik wel niets meer gewend en zit ik te mierennken :o Hoe zit het met het fan geluid bij jullie?
 
Binnenkort MGS4:D
 
Mijn PS3 wil bepaalde dvd's en BD's niet meer afspelen... hij zegt dan dat ik een schijf met de foute regio code gebruik... met bd's zijn het die van Fox die niet werken


K*tzooi
 
Back
Naar boven