Fitness Seller

Mensen goed of fout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FFontopic graag. Zijn jullie hersenen gewoon gedoemd om de pijp uit te gaan ?
Kom op als de mens nog langer wil bestaan moet het snel anders gaan denken en doen.
Al geef ik de mens niet meer het recht op deze dot te lopen

Komop zeg... Persoonlijk praat je op een manier dat de mens niet mag voort bestaan maar wat sta jij hier? Is dit het begin van je campagne voor premier?

Voorlopig de wil van sterkste en slimste diersoort overleeft altijd geweest zal altijd zo blijven. DAt wij dan als een stel geile konijnen derop losgaan en de wereld bevolking gaan vormen tsjah misschien wou de mens/voorouders zichzelf ontwikkellen en vonden de dieren het wel goed zo en deden het niet zoals ons. Wij hebben geen vijanden in de voedselketen. De enigste vijand is onszelf.. Dit topic is verkeerd begonnen ik snap je punten maar je bereikt er niet veel mee want als wij zeggen dat het slechtis voor de planeet en het plat leggen (vissen op bepaalde diersoorten) HEbben andere mensen weer geen brood op de plank. Hoelang ons leven goed gaat we zullen het niet weten.

:roflol: @ post hierboven. Karma :D
 
Komop zeg... Persoonlijk praat je op een manier dat de mens niet mag voort bestaan maar wat sta jij hier? Is dit het begin van je campagne voor premier?

Voorlopig de wil van sterkste en slimste diersoort overleeft altijd geweest zal altijd zo blijven. DAt wij dan als een stel geile konijnen derop losgaan en de wereld bevolking gaan vormen tsjah misschien wou de mens/voorouders zichzelf ontwikkellen en vonden de dieren het wel goed zo en deden het niet zoals ons. Wij hebben geen vijanden in de voedselketen. De enigste vijand is onszelf.. Dit topic is verkeerd begonnen ik snap je punten maar je bereikt er niet veel mee want als wij zeggen dat het slechtis voor de planeet en het plat leggen (vissen op bepaalde diersoorten) HEbben andere mensen weer geen brood op de plank. Hoelang ons leven goed gaat we zullen het niet weten.


HAHAHAHA als het zo door gaat zijn wij denk ik de eerste die het niet op deze werleld overleven. De mens s maar zacht wat dat betereft. Kan nix hebben geen kou geen hitte. Over een tijdje staan we voor één van deze dingen voor de voeteN EN DAN HUILEN WE MET ONZE EGO
 
luppie, maak je niet zo druk om dingen waar je toch niks aan kan veranderen. :p
 
Btw je start wel een mooi nieuw reltopic.:D

Dat de mens gedoemd is weten we al.. We verzuipen in onze eigen rotzooi ik wil daarom ook geen kinderen.
 
luppie, maak je niet zo druk om dingen waar je toch niks aan kan veranderen. :p
Jah maar waarom maken wij het kapot.
Je mag eingelijk wel spreken van uniek als je die foto ziet daar mag je best trots op zijn. al hoewel de dieren dan de mens maakt het blijkbaar geen flikker uit
 
Alsof wij de wereld gaan stukmaken . Nee , wij gaan uitsterven en moeder natuur overwint .
 
Dan heb je ook nog een dat k*t geloof. Wat gewoon een bedenksel is van de mens zelf.
Dit zorgt ook voor een boel heilbijl
 
Tsjah waarom... EEn vraag met zoveel mogelijkheden. Ik zou zeggen denk je echt zo ga er wat mee doen. Maar heb een dikke huid aangezien je gewoon allerlei taferelen gaat krijgen. Wie weet gaan we niet dood. Je zegt wel dat de mens het niet zal overleven. Maar dat kan je niet zeggen aan de hand van deze tijd en gegevens.Voorlopig lopen wij al aardige tijd rond op de aardbol.DE meeste mensen sterven maar er zullen groepjes blijven bestaan.
 
Alsof wij de wereld gaan stukmaken . Nee , wij gaan uitsterven en moeder natuur overwint .

Ook niet want de aarde is over 4,5 miljard jaar ook gedoemd te verzwelgen door de zon die aan het uitsterven is
 
Hoezo een is het een bedenksel geef is een paar argumenten. Misschien zijn bacterieen de enigste die blijven bestaan. ER volgt een nieuw ontwikkelings proces en de misschien komen er wel eenoog mensen uit. Who knows?
 
Dan heb je ook nog een dat k*t geloof. Wat gewoon een bedenksel is van de mens zelf.
Dit zorgt ook voor een boel heilbijl

geloof = big moneybusiness
nu veel minder dan vroeger maar vroeger waren alleen de kerk en adel rijk
 
Ook niet want de aarde is over 4,5 miljard jaar ook gedoemd te verzwelgen door de zon die aan het uitsterven en

Dude 4,5 miljard jaar. Al zou de mens die tijd overleven wie zegt dat we dan nog mensen te noemenz ijn misschien zijn we dan wel beven natuurlijk. DAt is genoeg tijd om te ontwikkellen hoor?

Daarom geloof ik ook niet. (@post el smurfo)
 
Dude 4,5 miljard jaar. Al zou de mens die tijd overleven wie zegt dat we dan nog mensen te noemenz ijn misschien zijn we dan wel beven natuurlijk. DAt is genoeg tijd om te ontwikkellen hoor?

Daarom geloof ik ook niet. (@post el smurfo)

De mens is er dan mischien niet meer maar moeder aarde wel.
Ik gun het de mens niet eens. Waarom? Omdat we niet eens van onze fouten leren. We leren er wel van maar in de praktijk weinig van te merken
 
Waar lopen we over te zeiken? Net of er maar íets op die aardbol veranderd de komende 100 jaar. (we zijn dan toch al dood;)) Schijt aan nabestaanden, nee geintje. Maar om je er nu druk over te maken.....:rolleyes:
 
Inderdaad. Ga trainen vreten en doe wat je verder wil. You can only do it once.
 
Vertel hier wat je er van vind.
Ik vind de mensheid eingelijk maar brekers. Tot nu toe niets goed uit gekomen.
Kijk naar de dieren dier door de mens zijn gestorven en natuur wat kapot gaat

Small blue dot noemen ze de aarde vanaf een eind weg laten we daar tog wat zuiniger op zijn. Alleen maar oorlog door geloof en vernielling door viesigheid uit uitlaten.

En dat allemaal door ze zo goed denkende mens als je zo goed kan denken waarom dit gedonder ????

We zijn alleen op macht uit en een hoop geld. Wat dat betreft ben ik liever een dier..

In het mensenleven geen alfa-male en in het dierenrijk zul je ook geen alfa-male worden.
Life's a bitch (b)luppie
 
Back
Naar boven