AndroidHealthClinic

Mensen goed of fout (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wij zijn potverdomme hoog begaafd. Ik niet maar een boel wel.
Als je zo hoog begaafd ben breng dan ook wat verandering kwa goeds in deze wereld.
Bvb we kunnen blijkbaar niet zonder olie en gas. Waarom ? Het draait allemaal om macht en geld. Terwel het ook nog sloopt nou lekker. Erzijn andere alternatieven waar we niet eens gebruik van maken waarom zie hier boven
 
Wij zijn potverdomme hoog begaafd. Ik niet maar een boel wel.
Als je zo hoog begaafd ben breng dan ook wat verandering kwa goeds in deze wereld.
Bvb we kunnen blijkbaar niet zonder olie en gas. Waarom ? Het draait allemaal om macht en geld. Terwel het ook nog sloopt nou lekker. Erzijn andere alternatieven waar we niet eens gebruik van maken waarom zie hier boven

Penisje. Denk je serieus iets aan het klimaat kan doen in je eentje? Desnoods sleep je heel Nederland mee, dan heeft het nog geen zin. Fiets voor de gein eens naar China, dan weet je zeker dat al je 'werk' dat je dan verricht hebt voor niets is geweest.
 
Probeer je soms te zeggen lup? Dat je 60 kg bench een genetisch plateau voor je is?
Umm denk je dat het bij mij draait om uiterlijk en trainen ?
Nee schroef er trouwens maar 20 bij op.
En vertel een wie je bent als je ballen hebt
 
De mens is er dan mischien niet meer maar moeder aarde wel.
Ik gun het de mens niet eens. Waarom? Omdat we niet eens van onze fouten leren. We leren er wel van maar in de praktijk weinig van te merken

jezus wat een emo , anders ga je je ongenuanceerde opmerkingen maar op FOK verspreiden ofzo
 
Penisje. Denk je serieus iets aan het klimaat kan doen in je eentje? Desnoods sleep je heel Nederland mee, dan heeft het nog geen zin. Fiets voor de gein eens naar China, dan weet je zeker dat al je 'werk' dat je dan verricht hebt voor niets is geweest.

Nee natuurlijk niet. We hebben ook te maken met warme zee stromen die veranderen waardoor er weer ijstijden ontstaan. (eerst word het warm) vulkanen enzo. (niet veel actief op het moment)
Maar de mens helpt ook een handje mee, En niet zo'n klein handje.
Een klein beginnetje doet wonderen.;)
 
Omdat het de waarheid is waar jij met je domme brein niet bij kunt komen
 
Nee natuurlijk niet. We hebben ook te maken met warme zee stromen die veranderen waardoor er weer ijstijden ontstaan. (eerst word het warm) vulkanen enzo. (niet veel actief op het moment)
Maar de mens helpt ook een handje mee, En niet zo'n klein handje.
Een klein beginnetje doet wonderen.;)
Dit is trouwens wel het werk war we nix aan kunnen doen.
 
Nee natuurlijk niet. We hebben ook te maken met warme zee stromen die veranderen waardoor er weer ijstijden ontstaan. (eerst word het warm) vulkanen enzo. (niet veel actief op het moment)
Maar de mens helpt ook een handje mee, En niet zo'n klein handje.
Een klein beginnetje doet wonderen.;)

Luppie Crocker houd je smoel ff anders maak ff een filmpje met de woorden
"Leave the world alooooooooooone"
En reageer eens niet zo gay ga ff een vent ppen in een bos ofzo ben je 1 met de natuur.
 
Ze noemen me E M O, ze noemen me E E M M O O. Ze noemen me wow, ze noemen me wauw, ze noemen me heet, ze noemen me lauw. Emo is hier, stuk
 
Luppie Crocker houd je smoel ff anders maak ff een filmpje met de woorden
"Leave the world alooooooooooone"
En reageer eens niet zo gay ga ff een vent ppen in een bos ofzo ben je 1 met de natuur.

Hhaha niet zo op je staart getrapt zijn, Ik ben nu eenmaal een mens die denkt om de wereld genen uit de hippie tijd van mijn pa denk ik.
ff serieus. Dit is wel degelijk een onderwerp wat goed aan de tand gevoeld moet worden. Omdat het in het domme brein van de meesten hier niet gebeurd
 
Hhaha niet zo op je staart getrapt zijn, Ik ben nu eenmaal een mens die denkt om de wereld genen uit de hippie tijd van mijn pa denk ik.
ff serieus. Dit is wel degelijk een onderwerp wat goed aan de tand gevoeld moet worden. Omdat het in het domme brein van de meesten hier niet gebeurd

BB'ers zijn toch dom?
En waarom moeten wij denken aan dingen die toch niet verandert worden?
Als jij echt zo met moeder aarde begaan bent dan zou ik je pc maar eens uitdoen weet je wel wat dat kost en hoeveel CO2 er vrij komt om jou op het net te plezieren.
 
BB'ers zijn toch dom?
En waarom moeten wij denken aan dingen die toch niet verandert worden?
Als jij echt zo met moeder aarde begaan bent dan zou ik je pc maar eens uitdoen weet je wel wat dat kost en hoeveel CO2 er vrij komt om jou op het net te plezieren.

Ik gebruik groene stroom uit windmolens ;)
Ik heb er niet voor gekozen om op deze aardkloot rond te wandelen.
Maar ik weet wel wat. antrax daar mee krijg ik wel intresse
 
Ik gebruik groene stroom uit windmolens ;)
Ik heb er niet voor gekozen om op deze aardkloot rond te wandelen.
Maar ik weet wel wat. antrax daar mee krijg ik wel intresse

is groene stroom eigenlijk goedkoper dan gewone?
 
dubbel.

(kun je geen posts meer verwijderen ?)
 
Ik gebruik groene stroom uit windmolens ;)
Ik heb er niet voor gekozen om op deze aardkloot rond te wandelen.
Maar ik weet wel wat. antrax daar mee krijg ik wel intresse

Jezus ik wist het en je zegt het zelf ook. Je wilt veels te graag dood. Loop jij met anthrax krijg je gewoon een kogel hoor..:x Misschien heeft bin laden nog open sollicitatie.
 
Alsof wij de wereld gaan stukmaken . Nee , wij gaan uitsterven en moeder natuur overwint .

Hier een docu die vertelt wat er dan gebeurt:

[Link niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
is groene stroom eigenlijk goedkoper dan gewone?

Dat weet ik niet. Maar we krijgen wel meer er is een centrale ergens in de scandinavie die ons voor stroom voorziet omdat ze daar over hebben.
 
Back
Naar boven