AndroidHealthClinic

Mensen goed of fout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik groene stroom uit windmolens ;)
Ik heb er niet voor gekozen om op deze aardkloot rond te wandelen.
Maar ik weet wel wat. antrax daar mee krijg ik wel intresse

Tuurlijk en hoe komt dat groene stroom hier?
Worden die niet via kabels getransporteerd naar het vaste land geleid.
De kabels moeten gemaakt worden, de kabels moeten gelegd worden ow jonge je denkt dat je zo goed bezig bent.
Maar via leugens heb jij gewoon het stroom uit dezelfde centrale als dat de rest van NL heeft, alleen ben jij zo stupide om te geloven dat het milieuvriendelijk is.
Je maakt echt goeie grappen, clown
 
Dat weet ik niet. Maar we krijgen wel meer er is een centrale ergens in de scandinavie die ons voor stroom voorziet omdat ze daar over hebben.

als het even duur is dan zie ik geen probleem maar als je extra moet betalen om milieuvriendelijker te leven dan is het a no go, de mens maakt de wereld zowiezo toch kapot, jij alleen gaat het verschil niet maken. In brazilie kappen ze dagelijks vele hectaren bos weg van het amazonewoud zonder dat daar iets in de plaats komt, indianenstammen worden soms levend verbrand.. ik gooi geen blikjes en papier op straat maar ik ben me er ook van bewust dat ik helaas niemand kan overtuigen dat ook niet te doen en zelfs al geef je miljoenen euro's aan die organisaties voor het behoud van het milieu.. ook die kunnen de mentaliteit van de wereldbevolking niet veranderen. Natuurlijk zou ik wel wat geld schenken aan organisaties moest ik rijk zijn maar maakt het echt een verschil?
 
Alsof het electro bedrijf speciaal een kabeltje met groene stroom voor je heeft neer gelegd naar je huis. Groene stroom zijn kosten voor het toekomst project, niet voor de groene energie die je nu krijgt.
Tenzij je ergens afgelegen woont en zoiest al hebt xD
 
Luppie, het beste voor het milieu is als jij nu direct sterft.
 
Kort maar krachtig macb. maar misschien heb je dan toch gelijk
 
Alsof het electro bedrijf speciaal een kabeltje met groene stroom voor je heeft neer gelegd naar je huis. Groene stroom zijn kosten voor het toekomst project, niet voor de groene energie die je nu krijgt.
Tenzij je ergens afgelegen woont en zoiest al hebt xD
Nee natuurlijk niet... Het word via een groot net afgevoerd, Maar daarvoor is dan wel minder giftige brandstof nodig
 
tuurlijk mag dat wel, heel goed zelfs!

waarom word ik dan zo afgezeikt ? Niet dat het mij wat doet. Want ergens heb ik wel gelijk. En dt weten jullie ook;)
 
Nee natuurlijk niet... Het word via een groot net afgevoerd, Maar daarvoor is dan wel minder giftige brandstof nodig

Weet je wel hoe die kabels in zee komen?
Of denk je dat er iemand met een roeiboot en een verlengsnoer daar naar toe vaart en een kabel in zee legt?
Dream on EMO
 
Weet je wel hoe die kabels in zee komen?
Of denk je dat er iemand met een roeiboot en een verlengsnoer daar naar toe vaart en een kabel in zee legt?
Dream on EMO
Weetje wel hoe weining diesel het is vergelijken met wat je trug krijgt nu jij;)
 
Nee natuurlijk niet... Het word via een groot net afgevoerd, Maar daarvoor is dan wel minder giftige brandstof nodig
Als ik het goed heb moet jij je contract eens goed doornemen maar een bepaald % van je stroom is groene stroom naar ik meen.
 
Tjh ik kan tog niet tegen de meerderheid op.
Maar neem mijn denken maar voor lief. Ik ben nu eenmaal een natuur freak.
Die er van houd en er graag mee bezig is. Net zo als training.
Maar ik blijf erbij dat wij ik niet het recht hebben om iets van de natuur kapot temaken.
Wij bestaan ook nog maar net en we zijn ook zo weer weg. bekijk het zo. Ons zonnestelsel is maar een korel zand wat nog puppy is.
En er zijn zo biljarden die al oud zijn.
WIJ HEBBEN NIX TE ZEGGEN.
 
Who'll be the next to jump... luppie ? :D
 
Luppie i feel ur pain man. Life is a bitch
 
Geld is zo kun je zeggen bijna het enige waar alles om lijkt te draaien.
 
Moeilijk vraag, het licht eraan wat je onder goed en slecht verstaat.Is iemand die moord slecht ?

meestal wel, maar stel je gezin word uitgemoord en je neemt wraak....je kon eerder een goed mens zijn maar het kwaad is in je omhoog gehaald.

Valt een oplichter of iemand die je in de steek laat ook onder slecht ?
Valt criminaliteit ( stelen, overvallen ) ook onder slecht ?

Als dit allemaal onder slecht valt geloof ik dat de mensheid slecht is.

Er zijn maar zelden mensen die echt goed zijn vanuit hun hart.
 
Een sterke buffel lijkt me wel wat. In de paar schijnt zo'n beest tot 6 vrouwtjes te veroveren. Polygamie op z'n best. Overgave aan je hormonale driften.
 
Dan laat je jezelf omtoveren tot dier en ga je ook onder 't mes, of je gaat de rest van je leven in de jungle doorbrengen, of is dat toch weer net iets té...
 
Back
Naar boven