XXL Nutrition

Hoe voorkom je dat de buren per ongeluk de bal over je schutting schoppen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CoD

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2005
Berichten
13.610
Waardering
446
...je hoeft enkel een hond te hebben die dol is op ballen. Wel zielig voor de kinderen van de buren, maar wel zo gemakkelijk qua overlast. :D
 
Als kleine kinderen een bal over mijn schutting gooien, dan geef ik die netjes terug. We hebben allemaal wel eens zo'n situatie meegemaakt. Als het expres is gegaan, wat ik dan dus ook kan "bewijzen" dan krijgen ze hem lek terug.
 
Denk dat ze het expres doen.
 
...je hoeft enkel een hond te hebben die dol is op ballen. Wel zielig voor de kinderen van de buren, maar wel zo gemakkelijk qua overlast. :D



Een hond die 'dol' is op kinderen is nog effectiever.
 
...je hoeft enkel een hond te hebben die dol is op ballen. Wel zielig voor de kinderen van de buren, maar wel zo gemakkelijk qua overlast. :D

is het misschien mogelijk dat je het geluid opneemt wat die kinderen maken wanneer ze die bal je tuin in zien vliegen en de hond gretig aanslaat? :roflol:
 
Mij boeit het weinig als er eens een bal overvliegt, hoe waren we zelf als we klein waren? ;)
 
...je hoeft enkel een hond te hebben die dol is op ballen. Wel zielig voor de kinderen van de buren, maar wel zo gemakkelijk qua overlast. :D

En uiteindelijk moet jij dan een nieuwe bal kopen ;) .
 
Hoe voorkom je dat de buren per ongeluk de bal over je schutting schoppen...

even bij voorbaat je hoofd laten laten zien met de super soaker 250 in je hand en zeggen: deze gun is het echte werk stelletje k*tkoters, ik zou die bal maar bij je houden anders......schiet ik je lek.

zal vast indruk maken, vooral dat hoofd-gedeelte.
 
En wat als het kind een product is van jou en de buurvrouw?
 
hoe waren we zelf als we klein waren? ;)

ik weet nog goed hoe die dikke harde rode bes in me blaaspijp zat gepropt en ik hem vol tegen een 40 jarige vrouw haar oor aanschoot die toevallig langs fietste...........ik hoor haar nog AUW! roepen, kan er nog steeds om in de lach schieten
 
Hoe voorkom je dat de buren per ongeluk de bal over je schutting schoppen...

even bij voorbaat je hoofd laten laten zien met de super soaker 250 in je hand en zeggen: deze gun is het echte werk stelletje k*tkoters, ik zou die bal maar bij je houden anders......schiet ik je lek.

zal vast indruk maken, vooral dat hoofd-gedeelte.


Ik zou gewoon internet berichten van jou door de hele buurt op vol volume voorlezen door middel van een mic en geluidsinstallatie en iedere zin eindigen OPGEPAST IK BEN PIETJE VAN HET INTERNET OPGEPAST IK BEN PIETJE VAN HET INTERNET OPGEPAST JA potverdomme IK BEN PIETJE VAN HET INTERNET!
 
Ik zou gewoon internet berichten van jou door de hele buurt op vol volume voorlezen door middel van een mic en geluidsinstallatie en iedere zin eindigen OPGEPAST IK BEN PIETJE VAN HET INTERNET OPGEPAST IK BEN PIETJE VAN HET INTERNET OPGEPAST JA potverdomme IK BEN PIETJE VAN HET INTERNET!

maar dan krijg je doodse stilte.. das ook wat.
 
ik gooi gewoon de bal terug , als de hond hem al niet stukgebeten heeft ...
 
Marc w zou zeggen je krijgt je bal maar op 1 voorwaarden terug.
 
Je kan er ook over heen schijten en dan met een vriendelijke glimlach terug geven.
 
Back
Naar boven