Fitness Seller

rook jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zag een vrouw voor ons bij de kassa van de Lidl die even een paar sloffen van de goedkoopste sigaretten kocht, kon ze weer een weekje vooruit. Man, je kon de nicotinelaag bijna van haar gezicht afbikken. :kots:

Of onze overburen, die we toepasselijk de bijnamen Smokey and the Bandit hebben gegeven. Weer of niet, elke 5 minuten staan die buiten op balkon om nog een - zeer goedkoop - shagje te roken, gezeten op een kratje van het goedkoopste huismerk bier. Alles aan die mensen is grauw; we zagen eerst zelfs het verschil niet tussen hem en haar.

Ja, roken is zo cool!


Hahaha....
 
hmm ik rook ja maar niet zoveel, ga nog wel eens een keer stoppen.
 
Roken is vies en marginaal.
 
roken is ranzig en kansloos...daarom doe ik het ook












:jk: ik rook niet:D
 
Nee geen sigaretten of shag
Puure wiet heel veel in een sticky en dan oproken.

Kansloos. Nee genot
 
Ja, ik rook...... kom maar op met het commentaar:sukkeltje:
 
Nee.. Maar soms ziet het er wel gezellig uit :P
 
nope, nooit eigenlijk de behoefte gehad om het te doen
 
Wat betaal je nu ook al weer voor een pakkie sigaretten? Eurotje of 5?

Haha sukkel, dat kost dus echt wel klauwen met geld. De gemiddelde roker rookt toch wel minstens 3 pakjes per week.

OT: Ik heb denk ik een 3 jaar gerookt. Was ermee begonnen omdat het stoer was natuurlijk. Nu sinds oktober gestopt omdat ik in februari een operatie moest ondergaan. Was een mooie motivatie.
Sinds ik ben gestopt is m'n conditie stukken vooruit gegaan en ik ben van m'n migraine af. Dus ik ga zeker weten nooit meer roken :cool:
 
Nee. En je bent een brutale homo als je ooit bent begonnen met roken omdat het 'stoer' is :roflol:
 
Ja, al veel te lang. Ben van plan om te stoppen 1juli. Maar zelfs mijn eigen geest zegt: "eerst zien dan geloven".

In een kroeg werken en stoppen met roken werkt ook niet echt samen...:eyes:
 
Ik rookte zo'n 4-5 jaar met paar weken on en off. Sinds paar maanden resoluut gestopt en nog steeds off en ik geloof dat ik er vanaf ben. Heb er alleszinds geen behoefte aan.
 
En 10 jaar geleden hoorde je al veel mensen zeggen 'zodra de shag 10 gulden gaat kosten dan stop ik met roken'. Een goede 11 gulden kost ie inmiddels al, en nog steeds stijgende. :D
 
nee

heb het wel gedaan van mn 18 - 19 e ofzo maar enkel bij gelegenheid
 
Helaas wel.. maar ga binnenkort proberen te stoppen, kost klauwen met geld en echt een goede invloed op je lichaam heeft et ook niet :P
 
Back
Naar boven