Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zo beste motorliefhebbers, de kogel is door de kerk. Mijn R6 is vrijdagavond voor 4850 nero's verkocht (helaas veel te weinig natuurlijk voor al het geld ik erin gestoken heb).
Gisteren getekend bij Ducati voor rode 848 met Termignoni's.

Als je van een Jap komt is het kwa aankopen wel een hele aanpassing, een achterspatbord heb ik als optie erbij moeten nemen. Ook de onderkuip en voorspatbord als extra optie in het rood laten spuiten, daar deze in het zwart zijn.
Tankbeschermer zal ik wss ook wel moeten betalen, terwijl ze er bij Yamaha met naar uw hoofd smijten.
None the less, het is mijn droombike en ben super tevreden dat ik hem besteld heb. En heb ondertussen een nieuwe vriendin met een echt motorpoepke, dus de zaken gaan goed. :D

Greetz Ripaf.
 
Proficiat :)
Foto en filmpje van zodra het kan please :D
 
Heb net even op ducati.com gekeken. De neus van die 848 vind ik wel sTvol :cool:
 
Heb net even op ducati.com gekeken. De neus van die 848 vind ik wel sTvol :cool:

Idd. Volledig design is prachtig. Het rijgevoel is echt ongelooflijk, hij stuurt zo makkelijk en de motor leeft echt. Na 1 ritje was ik meteen verkocht.
En het geluid, tja, Ducati only he.
Hoop alleen dat ik er geen problemen mee ga hebben, al is een vriend van me super tevreden over zijn 848.
 
Van harte met de nieuwe bike, Ripaf. Ducati maakt echt een van de mooiste motoren!


@JS67. Goede keus. Mooi merk en heb veel goede dingen over dit model gehoord. Weet je al in welke kleurstelling je hem neemt?
 
Zo beste motorliefhebbers, de kogel is door de kerk. Mijn R6 is vrijdagavond voor 4850 nero's verkocht (helaas veel te weinig natuurlijk voor al het geld ik erin gestoken heb).
Gisteren getekend bij Ducati voor rode 848 met Termignoni's.

Als je van een Jap komt is het kwa aankopen wel een hele aanpassing, een achterspatbord heb ik als optie erbij moeten nemen. Ook de onderkuip en voorspatbord als extra optie in het rood laten spuiten, daar deze in het zwart zijn.
Tankbeschermer zal ik wss ook wel moeten betalen, terwijl ze er bij Yamaha met naar uw hoofd smijten.
None the less, het is mijn droombike en ben super tevreden dat ik hem besteld heb. En heb ondertussen een nieuwe vriendin met een echt motorpoepke, dus de zaken gaan goed. :D

Greetz Ripaf.

Gefeliciteerd met je nieuwe bike, ik hoop voor jou dat je de laatste moto73 niet hebt gelezen :D .
 
Van harte met de nieuwe bike, Ripaf. Ducati maakt echt een van de mooiste motoren!


@JS67. Goede keus. Mooi merk en heb veel goede dingen over dit model gehoord. Weet je al in welke kleurstelling je hem neemt?

Zwart.... en binnen een paar maanden andere uitlaten, de glimmende koekblikken die er nu opzitten vindt ik oerlelijk.
Het geluid is wel redelijk, maar iets meer herrie mag van mij wel.
En idd, hij rijdt heerlijk, 't is net een lesmotor, tot je het gas iets verder opentrekt...:D
Een 3 cylinder......
 
Hmm, ik wist niet dat er zo'n topic bestond.

ik wil ook mijn rijbewijs gaan halen ivm files en de toch wel beroerde benzineprijs. Nu weet ik dat een motor ook niet zuinig is maar toch wel zuiniger dan mijn GTi. Mijn vraag: wat is een leuke racemotor welke aardig zuinig is?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

VET hoor!

wat kost zoiets nou?
 
Hmm, ik wist niet dat er zo'n topic bestond.

ik wil ook mijn rijbewijs gaan halen ivm files en de toch wel beroerde benzineprijs. Nu weet ik dat een motor ook niet zuinig is maar toch wel zuiniger dan mijn GTi. Mijn vraag: wat is een leuke racemotor welke aardig zuinig is?

SS motoren zijn niet echt zuinig , sportieve tourfiets (sv1000/650,fzs1000/600,bandit1200/650) kan dan een betere keuze zijn.
 
hoe kom je dan aan SS motoren? Want ik vroeg alleen naar een zuinige wegracer haha
 
Als je een racer goed aanpakt is 1 op 10 of minder geen probleem :) .
 
Ik zie liever eentje die 1 op 14 of meer doet ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

VET hoor!

wat kost zoiets nou?

Hij is echt BRUUT.... damned.
Ik vindt zelf de MV Augusta F4 1000 erg mooi.
Het konden broertjes zijn :cool:
 
15.500 zie ik net, wel duur man..maarja dan heb je ook wat he! :P
 
MFMM was weer gezellig! Helaas geen DBB'er gezien @ afgesproken plaats.

iykl05.jpg
 
15.500 zie ik net, wel duur man..maarja dan heb je ook wat he! :P

In België kost hij 14100. Termignoni slip-ons erbij +1268, stuurdemper +633, zwart kuipruitje +114, spuitwerk +350, achterspatbord +150
Eindrekening was 16615 nero's, slik. :(
 
Echt supervette bike Ripaf :eek: gelijk foto's hier posten eh :D
 
Back
Naar boven