AndroidHealthClinic

Nieuws Politie kijkt met u mee.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus jij baseert je uitspraken op toekomstige gebeurtenissen? ja zo kan ik ook wel discussieren dan :rolleyes:

Nee ik baseer het op feiten die al zijn gebeurt in het verleden, toen men ook zei dat het niet te kraken was.
 
rare beweringen? Jij kraamt wat uit over particuliere encryptie (wat al niet eens bestaat) en dat dat altijd te kraken valt. ik zal het je nog eens zeggen....2048bit RSA encryptie is tot op de dag van vandaag niet te kraken. Daar is deze discussie mee begonnen. En dan beweer jij dat ik met rare beweringen kom?
Wie zegt dat het nog niet gekraakt is door overheidsdiensten?

Denk jij dat die dat aan de grote klok gaan hangen als het hun al gelukt is?
 
Nee ik baseer het op feiten die al zijn gebeurt in het verleden, toen men ook zei dat het niet te kraken was.

Dus eindconclusie is en blijft gewoon: Simppro is niet te kraken als je de juiste encryptie gebruikt. Dat het morgen gekraakt kan zijn, tja...dat zou kunnen. Maar vooralsnog is dat niet zo.
 
Wie zegt dat het nog niet gekraakt is door overheidsdiensten?

Denk jij dat die dat aan de grote klok gaan hangen als het hun al gelukt is?

Lol, als justitie de encryptie van Skype al niet kan ontcijferen...wat denk je dan?
 
Lol, als justitie de encryptie van Skype al niet kan ontcijferen...wat denk je dan?

Hmm mischien zeggen ze dat zodat niemand andere manieren gaat bedenken om het nog harder te maken ??
 
Hmm mischien zeggen ze dat zodat niemand andere manieren gaat bedenken om het nog harder te maken ??
Dat gaat er niet in bij Yzord.

Ik verwed er een hoop voor dat ze die al lang ontcijferd hebben.:roflol:
 
Dat gaat er niet in bij Yzord.

Ik verwed er een hoop voor dat ze die al lang ontcijferd hebben.:roflol:

Nee yzord is het type dat nog alles gelooft wat ie op tv ziet.
 
Dat gaat er niet in bij Yzord.

Ik verwed er een hoop voor dat ze die al lang ontcijferd hebben.:roflol:

Schattig, weer een zwerver erbij. Zeker nooit van het kat en muis spelletje gehoord? Waarbij de een de ander in de gaten houdt en vice versa. Ook nerds zijn bezig om 2048bit encryptie te ontcijferen. En ik heb er alle vertrouwen in dat nerds die encryptie eerder ontcijferen dan de digitale recherche.

En idd, het gaat er bij mij allemaal niet in nee. Simpelweg omdat encryptie niet voor niets encryptie heet. Wanneer de 2048bit wordt gekraakt bestaat er allang 3096bit encryptie of misschien wel meer. Het alom bekende kat en muis spelletje dus.
 
Nee yzord is het type dat nog alles gelooft wat ie op tv ziet.

Misschien omdat Yzord hopelijk as vrijdag MCSE-er is? of gaat dat er niet in bij jullie? Ik hang niet de hele dag aan dumbbells en spuiten hoor.
 
Misschien omdat Yzord hopelijk as vrijdag MCSE-er is? of gaat dat er niet in bij jullie? Ik hang niet de hele dag aan dumbbells en spuiten hoor.

:roflol: Mwuahahahahahahahahahaha nou grats bro succes echt heel vet :rolleyes:
 
ik word hier ook zo ziek van
was ik nog maar een kind en kon ik nog maar geloven dat wij in een eerlijke wereld leefde

the system sucks
 
:roflol: Mwuahahahahahahahahahaha nou grats bro succes echt heel vet :rolleyes:

Zeg doe eens niet zo neerbuigend man. Ik studeer er 2 jaar op en ik vind het wel vet ja. Doe me volgende keer dan maar even in mijn gezicht uitlachen dan. Wedden dat je dan niet durft...keyboard warrior.
 
Zeg doe eens niet zo neerbuigend man. Ik studeer er 2 jaar op en ik vind het wel vet ja. Doe me volgende keer dan maar even in mijn gezicht uitlachen dan. Wedden dat je dan niet durft...keyboard warrior.

Is cool waar woon je ?
 
lol, check die ecto rug van je man...ik woon in Nijmegen, kom maar en neem zoveel mogelijk vriendjes mee want alleen red je het niet :roflol:
 
lol, check die ecto rug van je man...ik woon in Nijmegen, kom maar en neem zoveel mogelijk vriendjes mee want alleen red je het niet :roflol:

Komt wel goed ik heb familie in berg en terblijt wonen op het kamp daar ;)
 
Komt wel goed ik heb familie in berg en terblijt wonen op het kamp daar ;)

Lol kamp...je komt maar met je matjes haar volk en anita's...iemand die gaat dreigen met kampvolk...moehahaha...nr1 weglopers
 
wordt meer en meer China...
 
Lol kamp...je komt maar met je matjes haar volk en anita's...iemand die gaat dreigen met kampvolk...moehahaha...nr1 weglopers

Nee pik dat zal je verbazen ;)
 
Nee pik dat zal je verbazen ;)

kerel, lul niet zo dom...met je kampvolk :rolleyes: ik ga hier geen tijd meer aan besteden..mijn opleiding is even wat belangrijker dan discussieren met een puber die kampvolk adoreert...hoe triest kan een mens leven :roflol:

Mijn punt is bereikt wat betreft encryptie. Wil je daar nog over discussieren dan hoor ik je wel weer.
 
Kan het even minder heren?
 
Back
Naar boven