AndroidHealthClinic

Een crimineel bestaan

Bezoekers in dit topic

Wat zouden jullie doen met een tas vol geld/drugs die je vind. Je weet zeker dat het van een crimineel is....laat je het liggen of neem je het mee, met alle gevolgen van dien!:D

Als ik een tas vol met geld vind dan breng ik hem zeker niet naar de politie toe. (wat je wel vaker hoort op het nieuws)

Wat ik met een tas vol met drugs zou doen hangt er helemaal vanaf wat voor drugs. Een zak goede wiet zou ik gewoon zelf oproken. Een zak met harddrugs zou ik dus echt niet willen hebben... als je daarmee gepakt wordt dan wordt het toch wel een tijdje brommen... en probeer de politie maar eens wijs te maken dat je het gevonden hebt. :D
 
Waarom zou je als je rijk wilt worden crimineel,afperser of oplichter worden en vrezen voor je leven???

Je moet gewoon zorgen dat je in de regering terecht komt dan mag je al deze dingen legaal doen en je krijgt er ook nog dik voor betaald.

:eek::eek:
 
Dat is volgens mij een misvatting, je kan op verschillende manieren veel geld verdienen tenzij je over schandalig veel geld praat is het doenbaar.

zoals ?
als je als arbeider 8 uur per dag in het slavernijleven ploetert kan je niet veel anders doen om geld bij te verdienen.. je kan natuurlijk gaan beleggen op de beurs enzo maar met je eigen geld is dat wel risicovol, zeker als je al niet veel hebt..
 
ik ben rijk geworden aan de verkoop van synthol (wat afgewerkte moterolie is maar niemand ziet het verschil)
 
zoals ?
als je als arbeider 8 uur per dag in het slavernijleven ploetert kan je niet veel anders doen om geld bij te verdienen.. je kan natuurlijk gaan beleggen op de beurs enzo maar met je eigen geld is dat wel risicovol, zeker als je al niet veel hebt..

Voor sommige mensen is het idd moeilijk maar niet onmogelijk. Je moet natuurlijk altijd een zeker risico nemen, dat is met bijna alles zo.
 
is te zien hoe ver de criminaliteit gaat
ik wil wel een of ander hulpje zijn die een deftig centje bij kan verdienen zonder al teveel risico te lopen. Maar als ik financieel gezien een auto kan kopen en een klein appartementje kan huren zou ik er wel mee stoppen


Daar zeg je al iets wat niet gaat werken.
Je wilt wel een of ander hulpje zijn die een deftig centje bij wil verdienen,
en dan ook nog zonder te veel risico.
Jah droom lekker verder, want als hulpje loop je juist het meeste risico en verdien je het minst.

En wat je zegt van als je een auto kan kopen en een huisje kan huren dat je dan wel stopt. Nou dan stop je niet want dan heb je het geld geroken en dan stop jij niet zomaar. Wat wilde ja gaan doen? weer gewoon gaan werken? Dat hou je dan miss een week vol en dan word je gek.

En als je eenmaal in het wereldje zit stop je niet zomaar hoor.
Denk je dat je daar zo weer ff uitkan stappen?

Je kan leuk geld verdienen maar je hebt toch altijd bepaalde risico's.
Heb er een tijdje in mee gedraaid.
 
Ja lekker drugs verkopen en mensen kapot maken das lachen joh. Nee ik slaap nu al slecht geneog....
 
De makkelijkste manier om rijk te worden. Ik zou geen drugs gaan dealen of drugskoerier worden. Maar andere illegale shit verhandelen, of wiet telen lijkt me echt de shit. Bakken met geld, zonder dat je echt veel risico loopt.
 
Daar zeg je al iets wat niet gaat werken.
Je wilt wel een of ander hulpje zijn die een deftig centje bij wil verdienen,
en dan ook nog zonder te veel risico.
Jah droom lekker verder, want als hulpje loop je juist het meeste risico en verdien je het minst.

En wat je zegt van als je een auto kan kopen en een huisje kan huren dat je dan wel stopt. Nou dan stop je niet want dan heb je het geld geroken en dan stop jij niet zomaar. Wat wilde ja gaan doen? weer gewoon gaan werken? Dat hou je dan miss een week vol en dan word je gek.

En als je eenmaal in het wereldje zit stop je niet zomaar hoor.
Denk je dat je daar zo weer ff uitkan stappen?

Je kan leuk geld verdienen maar je hebt toch altijd bepaalde risico's.
Heb er een tijdje in mee gedraaid.

En wat heb je dan allemaal moeten doen in het verleden? En kon jij gemakkelijk uit dat wereldje stappen?
 
De makkelijkste manier om rijk te worden. Ik zou geen drugs gaan dealen of drugskoerier worden. Maar andere illegale shit verhandelen, of wiet telen lijkt me echt de shit. Bakken met geld, zonder dat je echt veel risico loopt.


daar vergis je jezelf nog aardig in wat je nu zegt.
er komt nog een hoop bij kijken eerdat je een goeie wiet kweek heb hoor.
 
De makkelijkste manier om rijk te worden. Ik zou geen drugs gaan dealen of drugskoerier worden. Maar andere illegale shit verhandelen, of wiet telen lijkt me echt de shit. Bakken met geld, zonder dat je echt veel risico loopt.

Haha, ja dat lijkt mij ook wel wat, een wietkwekerijtje;)
 
daar vergis je jezelf nog aardig in wat je nu zegt.
er komt nog een hoop bij kijken eerdat je een goeie wiet kweek heb hoor.

Mijn pa heeft verdorie 15 jaar wiet staan kweken en dan ga jij mij vertellen dat ik me daarin vergis. Ga eens even eenden vangen joh, beunhaas.
 
@ diabolic en raar maar waar. Jullie hebben zeker gelijk over dat van risico nemen maar ik denk dat ik het dan maar bij euro-millions ga houden. Alhoewel moest ik ooit in contact komen met dat "wereldje" mijn nieuwsgierigheid wel zou prikkelen en ik voor wat extra geld wel eens iets zou doen.. hangt natuurlijk wel af van welk soort klusjes... ik ga geen dealer worden ofzo
 
Daar zeg je al iets wat niet gaat werken.
Je wilt wel een of ander hulpje zijn die een deftig centje bij wil verdienen,
en dan ook nog zonder te veel risico.
Jah droom lekker verder, want als hulpje loop je juist het meeste risico en verdien je het minst.

En wat je zegt van als je een auto kan kopen en een huisje kan huren dat je dan wel stopt. Nou dan stop je niet want dan heb je het geld geroken en dan stop jij niet zomaar. Wat wilde ja gaan doen? weer gewoon gaan werken? Dat hou je dan miss een week vol en dan word je gek.

En als je eenmaal in het wereldje zit stop je niet zomaar hoor.
Denk je dat je daar zo weer ff uitkan stappen?

Je kan leuk geld verdienen maar je hebt toch altijd bepaalde risico's.
Heb er een tijdje in mee gedraaid.

2055j00.png
 
Mijn pa heeft verdorie 15 jaar wiet staan kweken en dan ga jij mij vertellen dat ik me daarin vergis. Ga eens even eenden vangen joh, beunhaas.

Hier willen we meer van weten!!! :rolleyes::D
 
En wat heb je dan allemaal moeten doen in het verleden? En kon jij gemakkelijk uit dat wereldje stappen?

Moeten doen niks. Ik heb er zelf voor gekozen.
Maar ik was zelf niet zo groot. Dus dan ligt het nog wat anders met het er uit stappen en zo.
Maar ik heb er niet heel veel moeite mee gehad om er uit te stappen.
En ik bedoel niet dat ze me bedreigde of wat dan ook want daar heb ik helemaal geen last van gehad.
Maar meer ivm het geld.
Eerst heb je genoeg en als je stopt, dan moet je in een keer weer gewoon van je salaris rond zien te komen. En dat is best wel weer wennen.
 
Back
Naar boven