AndroidHealthClinic

Een crimineel bestaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn pa heeft verdorie 15 jaar wiet staan kweken en dan ga jij mij vertellen dat ik me daarin vergis. Ga eens even eenden vangen joh, beunhaas.

Ja dan is het wat anders dan weet je van hoe en wat.
Maar er zijn een hoop mensen die geen idee hebben en die vergissen zich er nog best aardig in.
en dan bedoel ik ivm waar je rekening mee moet houden temp, RV, voeding.
 
Moeten doen niks. Ik heb er zelf voor gekozen.
Maar ik was zelf niet zo groot. Dus dan ligt het nog wat anders met het er uit stappen en zo.
Maar ik heb er niet heel veel moeite mee gehad om er uit te stappen.
En ik bedoel niet dat ze me bedreigde of wat dan ook want daar heb ik helemaal geen last van gehad.
Maar meer ivm het geld.
Eerst heb je genoeg en als je stopt, dan moet je in een keer weer gewoon van je salaris rond zien te komen. En dat is best wel weer wennen.

verdien je dan zooooveel extra's?
en was je een dealer dan?
 
volgensmij kijk je teveel films
 
Ja en dan gewoon voor mezelf dus werkte niet voor iemand.
Maar kon er een hoop leuke dingen van doen en kopen. :D

en als we nu nog aan goedkope stuff willen geraken..
is er dan iets zoals dbbkorting? :D
 
Goede vriend van me zit in het wereldje, idd snel geld, maar je hebt stress dat wil je niet weten, en iedereen moet uiteindelijk regelmatig zitten. Eigenlijk best raar, ken hem al vanaf de middelbare school, maar in de afgelopen tien jaar zijn we een totaal andere kant op gegaan wat betreft inkomstenbron. Je rolt er vaak gewoon toevallig in, in zijn situatie was het nog best begrijpelijk, al keur ik het wel af.

Niets voor mij.
 
Goede vriend van me zit in het wereldje, idd snel geld, maar je hebt stress dat wil je niet weten, en iedereen moet uiteindelijk regelmatig zitten.

Niets voor mij.

hoe pakken ze je dan?
en hoe deal je?
loop je dan gewoon in een discotheek iedereen te vragen of ze geen XTC kunnen gebruiken of heeft het meer iets te maken met ruime sociale contacten hebben binnen je vriendenkring waarvan je weet dat sommigen wel eens wat kunnen gebruiken?
 
achja bij nader inzien lijkt het me toch nix
al ben ik wel jaloers op het geld dat je er mee verdient :p
 
hoe pakken ze je dan?
en hoe deal je?
loop je dan gewoon in een discotheek iedereen te vragen of ze geen XTC kunnen gebruiken of heeft het meer iets te maken met ruime sociale contacten hebben binnen je vriendenkring waarvan je weet dat sommigen wel eens wat kunnen gebruiken?

Haha, nee een beetje pillen en coke dealen reken ik nou niet echt tot in het wereldje zitten. Die gastjes komen voorrijden voor een half grammetje coke van 20 euro, daar verdienen ze zelf 5 euro op ofzo. Als je diezelfde afstand in een taxi rijdt is het al duurder.
 
en als we nu nog aan goedkope stuff willen geraken..
is er dan iets zoals dbbkorting? :D

Ik heb mijn contacten nog wel dus legt er aan wat en hoeveel je moet hebben.:D


hoe pakken ze je dan?
en hoe deal je?
loop je dan gewoon in een discotheek iedereen te vragen of ze geen XTC kunnen gebruiken of heeft het meer iets te maken met ruime sociale contacten hebben binnen je vriendenkring waarvan je weet dat sommigen wel eens wat kunnen gebruiken?


Nou je begint idd wat je zegt in je vrienden kring en als het goed is wat je verkoopt dan komen er vanzelf steeds meer mensen naar je toe.
Er zijn er wel die bv in disco's enzo verkopen maar dat heb ik niet gedaan.
is alleen maar meer risico.
 
Laatst bewerkt:
Haha, nee een beetje pillen en coke dealen reken ik nou niet echt tot in het wereldje zitten. Die gastjes komen voorrijden voor een half grammetje coke van 20 euro, daar verdienen ze zelf 5 euro op ofzo. Als je diezelfde afstand in een taxi rijdt is het al duurder.



Nee dat klopt idd.

Maar daar begint het wel mee.
En als je het goed aanpakt dan kan je groeien.
 
Nee dat klopt idd.

Maar daar begint het wel mee.
En als je het goed aanpakt dan kan je groeien.

Ik zou er niet aan moeten denken spul te verkopen in disco's enzo. Zo is die maat van mij ook niet begonnen, die kende toevallig via familie wat grote spelers die hem matsten met erg goedbetalende bijbaantjes, na een tijdje leer je iedereen dan zo'n beetje kennen. In Amsterdam is het een klein wereldje in ieder geval. Je moet je er ook niet te veel van voorstellen, het gaat er allemaal een stuk amateuristischer aan toe dan in 'de film'.

Maar idd sommige van die stoere Marrokaantjes die je nu blij maakt met een paar euro voor wat pillen zullen later een grote jongen worden.
 
Criminelen zijn de pest voor de wereld trouwens, laat ik dat ff duidelijk gezegd hebben. Handel in drugs vind ik nog meevallen, ik zie het als eigen verantwoordelijkheid of je drugs wil gebruiken of niet, maar diefstal, afpersing, corruptie en dergelijke zijn verwerpelijk.
 
Ik zou er niet aan moeten denken spul te verkopen in disco's enzo. Zo is die maat van mij ook niet begonnen, die kende toevallig via familie wat grote spelers die hem matsten met erg goedbetalende bijbaantjes, na een tijdje leer je iedereen dan zo'n beetje kennen. In Amsterdam is het een klein wereldje in ieder geval. Je moet je er ook niet te veel van voorstellen, het gaat er allemaal een stuk amateuristischer aan toe dan in 'de film'.

Maar idd sommige van die stoere Marrokaantjes die je nu blij maakt met een paar euro voor wat pillen zullen later een grote jongen worden.


Ik heb zelf ook niet in disco lopen k*tten hoor.
Maar het is idd uiteindelijk een klein wereldje en als je eenmaal de contacten hebt kan het heel hard gaan.
En het klopt het is zeker niet zoals in de films. Geen scarface taferelen met ketting zagen en zo.
 
Ik heb zelf ook niet in disco lopen k*tten hoor.
Maar het is idd uiteindelijk een klein wereldje en als je eenmaal de contacten hebt kan het heel hard gaan.
En het klopt het is zeker niet zoals in de films. Geen scarface taferelen met ketting zagen en zo.

Nee zeker geen kettingzagen, hoewel er wel gasten rondlopen die echt zwaar intimiderend kunnen zijn, dat je gewoon echt niet met ze wil ****en. Maar wat ik meer bedoel is dat criminelen vaak gewoon achteloos rondbellen zonder acht te slaan op het gevaar van afluisteren, ik heb gesprekken gehoord dat je denkt ben je gek dat je dat zomaar over de telefoon zegt... Anderzijds laat de politie ook zoveel steken laat vallen dat ze er mee wegkomen ook. Het is gewoon een soort loterij, en ik denk ook dat er veel corruptie is binnen de politie.
 
Back
Naar boven