AndroidHealthClinic

resveratrol !! test booster van (rode wijn) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

malden

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 nov 2007
Berichten
2.640
Waardering
45
http://www.ergogenics.org/supplement79.html#1


zat net even te kijken op ergogenics
zag ik dit staan 50 % meer testoron door resveratol, het is alleen wel op muizen getest jammer genoeg maar ik ben er van overtuigt dat het zowiezo heel goed is.

toevallig laats ook bij de tuinen zien staan voor niet al te veel geld ik ga het morgen meteen kope:D
 
sorry voor de spellings fout moet testeron zijn
 
nooit gezien bij de tuinen waar staat het dan onder gezondheid ofzo?
 
hej ik woon in nijmegen dus kweet niet of ze het daar ook hebben maar ik was gewoon ff aan het rond neuzen en ik kan me nog herrineren dat dat ook in mijn blikveld was gekomen
 
Slecht nieuws voor je,je bent 19 op die leeftijd werkt niets als test 'booster'
Dat dit kan werken ontken ik niet maar dan enkel voor 30 plussers
 
ik bergijp je mening maar ik ben ervan overtuigt dat je door een aantal dingen zoals bv:
gezonde voeding
wijnig fat
wijnig roken
geen drank
groene thee
groenten
ui en knoflook en prei
peper

wel zeker je testeron op een nog hoger leven kan brengen dan dat het al is
 
ik bergijp je mening maar ik ben ervan overtuigt dat je door een aantal dingen zoals bv:
gezonde voeding
wijnig fat
wijnig roken
geen drank
groene thee
groenten
ui en knoflook en prei
peper

wel zeker je testeron op een nog hoger leven kan brengen dan dat het al is

:sad: 19jr en dan wijnig schrijven! Weinig!
 
ik bergijp je mening maar ik ben ervan overtuigt dat je door een aantal dingen zoals bv:
gezonde voeding
wijnig fat
wijnig roken
geen drank
groene thee
groenten
ui en knoflook en prei
peper

wel zeker je testeron op een nog hoger leven kan brengen dan dat het al is

verdiep je eerst in de materie.. testosteron op een hoger level brengen door weinig vet?? No way Jose!
 
sorry ik ben dyslecties kale ;) ik probeer er op te letten

en ik heb me zeker in de materie verdiept of je me wil geloven ofniet

ik heb veel onderzoeken gelezen die zeggen dat voeding wel degelijk invloed heeft op een gezonde testeron spiegel,

zoals voeding door veelen hier word geoptimaliseerd
kun je ook je testeron optimaliseren , sinds ik me ook hiermee bezig hou is er ook veel veranderd met mijn kleine heer en libido. dat is een goeie indicator tog


maarja ondanks deze heele discusie
denk ik dat dit tog een best interesant stofje is darom heb ik het gepost
(en dan helmaal voor ouderen ) ;)
 
Voeding heeft zeker invloed (ook al denk ik in niet al te grote mate) op je testosteron!!.

Maar als jij zegt dat weinig vet eten goed is voor je testosteron heb je geen idee waar je het over hebt. Vet is juist zo anabool als maar wat.

Goed dat je je probeert te verdiepen in de materie maar met 19 jaar is testosteron wel het laatste waar jij je zorgen over hoeft te maken. Je testosteron is nu hoger dan het ooit zal zijn!
 
je hebt wel gelijk ja het zou nooit gelijk staan aan een spuitje nee.
ik weet dat ik nu gellukig van testosteron barst daarom
koop ik ook geen duure test boosters zoals viraloid troep enzo
maar dit kost maar 10 euro en is zowiezo goed voor je lichaam en geeft net een zetje in de rug aangezien ik besloten heb altijd naturel te blijven

maar mag ik vragen of je nu verzadigt fat bedoelt of onverzadigt ?
 
Liefst onverzadigd natuurlijk

Gezonde vetten doen je goed
1. Gezonde vetten zijn noodzakelijk om de vetoplosbare vitaminen te kunnen opnemen zoals vitaminen A, D, E en K. Zo wordt bijvoorbeeld vitamine K in broccoli, spruitjes, kool en luzerne nauwelijks opgenomen zonder een beetje vet of olie. En zonder voldoende vitamine K wordt calcium niet opgeslagen in de botten en tanden en liggen tandbederf en osteoporose op de loer.

2. Gezonde vetten zijn essentieel voor de functie van hormonen en enzymen. Zo worden bijvoorbeeld minder enzymen aangemaakt, indien je vetarm of vetvrij eet. Dit kan problemen geven met de spijsvertering. Zonder voldoende vetten zijn er bijvoorbeeld ook geen coïtushormonen.

3. Gezonde vetten zijn nodig om voedingsstoffen te emulgeren (op te lossen in een waterig milieu). Ze dienen als basis van de galzuren om vethoudend voedsel te kunnen verteren

4. Gezonde vetten bevatten lecithine, een stof die goed is voor het geheugen en de overdracht van prikkels tussen cellen. Lecithine zorgt er ook voor dat polaire met niet polaire substanties van de cellen met elkaar kunnen communiceren en is belangrijk voor het vervoer van vetten in het bloed. Ze is essentieel voor het groeihormoon en helpt bij het vervoer, het verwerken en de afbraak van vetten en cholesterol.

5. Gezonde vetten zorgen voor de aanvoer van meer dan 600 voedingsstoffen zoals verschillende carotenoïden (alfa-caroteen, beta-caroteen, luteïne, lycopeen, zeaxanthine etc...), carnitine, coënzyme Q10, inositol en alfa-liponzuur. Zo worden bijvoorbeeld lycopeen en carotenen in tomaten nauwelijks opgenomen als er geen beetje vet aan te pas komt. Lycopeen is belangrijk om de prostaat te beschermen tegen kanker.

6. Gezonde vetten zorgen voor een natuurlijk verzadigingsgevoel tijdens de maaltijden. De tijd dat we dachten dat 'light'-producten de wereld zouden doen vermageren blijkt een grote fabel te zijn. Met een onverzadigd gevoel heb je te snel weer trek en psychologisch denk je dat je van light meer mag eten. "Light" is zand-in-de-ogenstrooierij. Gezonde vetten worden hierbij vervangen door geraffineerde suikers en vulmiddelen.

7. Gezonde vetten verminderen ups en downs in de bloedsuikerspiegel. Ze vertragen de opname van suikers in de voeding, waardoor geen hoge bloedsuikerpieken optreden, gevolgd door diepe dalen. Ze zorgen voor een langdurig verzadigd gevoel door een meer constante bloedsuikerspiegel.

8. Gezonde vetten vormen een beschermend 'jasje' omheen onze organen. Zo dient een gezond hart te rusten in een omhulsel van verzadigd vet.

9. Gezonde vetten vormen de meest geconcentreerde opslagvorm van energie. Uit elke gram opgeslagen vet kan je tweemaal zoveel energie halen als uit elke gram opgeslagen eiwitten of suikers.

10. Een isolerend laagje vet onder de huid beschermt ons ook tegen de koude. Daarom hebben we ook meer behoefte aan vet naarmate de dagen korter en kouder worden.

11. Dr. R. Russel schreef in 1944 de succesformule tegen tuberculose: bedrust, matige beweging en een vetrijk dieet.

12. Gezonde vetten geven maaltijden meer smaak.

13. Als we gezonde vetten gaan schrappen in de voeding dan daalt bij vrouwen het oestrogeen- en bij mannen het testosteronniveau.
Met andere woorden ons libido daalt. (118)

Samenvattend: vetten zijn essentieel
 
wat een naieve kerel ben jij. eet wat meer eiwitten en koolhydraten. die testobooster van 10 euro zal niets, maar dan ook niets doen.
 
Ik heb gelezen dat die zogenaamde " resveratrol " goed zou zijn tegen puffy nipples.
Nee ik heb geen link (zit op het werk kan m ni geven) maar op fora in de US beweert men dat dit weliswaar minimaal effect heeft op van die vuile tepels waar ik zelf last van heb.

Weet iemand hier wat meer over of niet?
grtz
 
een polyfenol en ook een schimmelcomponent die op de druivenschil voorkomt. Lijkt een belangrijke remmende werking op te kanker hebben. Is een antioxidant, voorkomt ongunstige veranderingen in het genetische materiaal en gaat de voortwoekerende kanker tegen, dwz repareert de lichaamscellen. Helpt bij diabetici en Alzheimer

Een Franse vinding is dat voornamelijk resveratrol de samenklontering van bloedplaatjes remt, zoals alle polyfenolen dat doen. De antiklonterwerking is twee keer zo groot als die van druivensap. In Italië hebben rattenproeven uitgewezen dat resveratrol een gunstig effect heeft op de botdichtheid

---
 
als je op pubmed kijkt zie je dat resveratrol echt veel positieve effecten heeft op de gezondheid en de levenslengte, het werkt door een bepaald gen te activeren in het lichaam dat ook word geactiveerd door calorie restrictie, een dieet dat de levenslengte en de gezondheid verbeterd, kan je natuurlijk wel niet volgende als je aan BB doet, resveratrol is daarom een betere optie
 
Laatst bewerkt:
nooit gezien bij de tuinen waar staat het dan onder gezondheid ofzo?
resveratrol moet je online bestellen, anders ga je geen goede supplementen vinden
 
ik ben vandaag begonnen met het nemen van resveratrol, ik weet jullie wel te vertellen of het een positief effect hebt, ik voel me iig beter

ik heb het van deze site besteld http://www.longevinex.com/ ik neem dagelijks 100mg, dit supplement bevat tegens vitamine D3 een vitamine waar veel een tekort aan hebben omdat ze te weinig in de zon komen (vooral in de winter)
heb al verschillende review gelezen en anecdotasch verhoogd het iig de conditie en energie, op pubmed kan je massas studies vinden over de positieve effecten van resveratrol, en dat zijn er echt veel

This is to collect and summarize anecdotal resveratrol reports. I'll try to modify this top post as people post their experience in this thread. Please make posts as brief as possible and follow the format below. Please look for your name in the list below and post to make a change. A change in dosage means a new entry. A relatively close variation in dosing should be averaged to one number. Please delete this list from your message when posting a reply.

People reporting: 29

Benefits:
improved energy/endurance: 13
improved mood: 10
decreased appetite/weight loss: 5
improved hair growth: 5 maybe's
decreased OsteoArthritis (OA): 3
decreased coffee: 2
decreased non-OA pains: 1
require less sleep: 1
increased coïtus drive: 1

Problems:
increased tendinitis: 6
increased non arthritis, non tendinitis pains: 2
increased obsessive: 2
increased RA arthritis: 1
increased aggression: 1
increased jittery: 2 at beginning (supposedly only on 50%)
laxative: 2 at beginning (supposedly only on 50%)
 
Back
Naar boven