MuscleMeat

Heb jij een levensplan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Overleven is mijn plan
 
Ik ga bijna de laatste vijf jaar van mijn vastomlijnde plan in...hehe, moet nog ff opschieten dus.

d
 
Zo weinig mogelijk moeten betalen voor coïtus.
 
Volgend jaar in zweden gaan wonen.. taal leren.. inschrijven aan een universiteit ginter.. (lekkere) zweedse vriendin vinden, verder aan een boek schrijven(plan b.. om 'rijk' te worden lol..).
+ Zo groot mogelijk proberen te worden lol..
 
Binnen een maand krijg ik vast contract @ me job. Die maand erop neem ik rijlessen. Werk ik nog tot eind deze zomer bij mijn bijbaantje voor de gezelligheid (een café). Eind juli ga ik bij een kroeg werken voor de ervaring. (Weekend/weekje parijs tussendoor). Dan heb ik ondertussen genoeg cash gespaard voor een fatsoenlijk autootje waarmee ik mobiel word. Ga ik lekker vaak op bezoek bij vrienden die ik normaal gesproken niet kan zien vanwege in het donker niet mogen fietsen.

Na het behalen van het rijbewijs en sparen voor het autootje kan er geld worden vrijgemaakt voor een HBO-opleiding in de richting van recht oid. wat mooi aansluit op mijn werkgebied. 5 jaar verder switch ik van baan aangezien een werkervaring van ong. 5jr redelijk is voor secretaresse en mijn leeftijd dan (24/25) redelijk is voor een cariëre-move (Bank ofzo, wat mooi aansluit met vorige werkgever). Msch als ik dan een vriend heb mogelijk leuke leeftijd tot samenwonen.

Ben ik een tijdje gesetteld en mijn draai gevonden met mijn nieuwe baan msch trouwen.. aan een kinderwens beginnen oid. En als mijn partner het ook leuk lijkt een kindje addopteren aangezien ik ook geaddopteerd ben en ik me dus redelijk kan inleven in (de achtergrond) van zo'n kindje.
 
Levensplan?
Not really, wil sowieso voor m'n 50ste kunnen stoppen met werken, maar ja wie niet.
Ben niet iemand die vooruit kijkt, ik zie wel wat de dag me brengt.
 
Ik ga bijna de laatste vijf jaar van mijn vastomlijnde plan in...hehe, moet nog ff opschieten dus.

d

ik ben nog steeds benieuwd hoe jij van 34 cm armen naar 40 cm armen bent gegaan in 1 maand tijd :rolleyes: :o
 
Ik wel tot op zekere hoogte. HBO doen dan mn master. Promoveren een paar jaar nog werken in het onderzoek en dan de commerciele kant op! voor mn 30e mn eerste kind hebben. en verder weet ik t nog niet zo
 
nou geen toekomstdromen, dat werkt allemaal niet gwoon leven met de dag en de rest zien we wel
 

Vind jij het gek... Zijn genoeg rare randebielen snachts.

Buiten dat.. Een lichaam krijgen die ik wil. Zoveel mogelijk lol trappen. En met een vriend een zaak beginnen (restaurant club)

Mvg.
 
slapen - trainen - plezier hebben - beetje werken - lekker vreten - nken etc etc etc
plan = niet nodig lekker genieten!
 
Zo zien Cirkel en arnoldfan ze het liefst. :D

Leuk kindje verder. Hoe oud is ie ?



Je bedoelt ivm blond haar en blauwe ogen het arisch ras?

Hij word straks 6 in september.
 
Laatst bewerkt:
110 kg wegen bij 10%
300 kg dl
200 kg fullsquat [voor sets]
150 kg bench [voor sets]

en miljonair zijn, gelukkig blijven met mn vrouwtje, kids hebben # onbekend
 
Mijn plan is nu genieten van het leven, wie zegt mij dat ik er morgen nog ben? Niemand, dus als geniet van nu, mischien is er geen later
 
slapen - trainen - plezier hebben - beetje werken - lekker vreten - nken etc etc etc
plan = niet nodig lekker genieten!

+1

Een levensplan tja..... Zoiets had ik ook in gedachten maar het loopt toch altijd anders dan gehoopt. Sommige dingen heb je nu eenmaal niet in de hand................
 
doel is : weer terug naar hotelschool gaan en het afmaken daarna waarschijnlijk hogere hotelschool mits ik dat allemaal haal.

zodra ik me papieren heb die ik nodig heb naar kroatie verhuizen en daar me eigen nachtclub openen , eerst natuurlijk als een manager bij een hotel aan de bak om kapitaal op te bouwen maar me droom is ooit iets voormezelf beginnen aan de kust , ben ik nog jong nachtclub:D ben ik over de 40+ dan een ouwe borrelcafetje :) maar wel allemaal in kroatie aan de kust.

verder 90kg at 8% hoop ik ooit te halen , qua vrouw en kids muah ik ben er achter dat ik meestal 1x in de 5jaar een meisje tegenkom waar ik echt stapel op ben dus mocht ik eens zon meisje weer tegenkomen en op haar af te durven stappen en het werkt dan komt het huisje et etc weer in beeld anders niet.

verder wil ik de taal japans nog eens onder de knie te krijgen.
 
Back
Naar boven