Fitness Seller

Politie snijdt klimtouw door van G8-activist (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hahahah PWND, en maar janken, hoor dat commentaar ook lekker links zijn
 
Meteen lossnijden en de rest met harde hand inrekenen ze doen het zelf dom volk.

Ze hadden 6 km van mijn woonplaats vorige jaar een oefening/trainingskamp/bijeenkomst.

Gevolg was een week lang 10x zoveel blauw op straat en overal ME busjes klaar op hoeken van de straten om in te kunnen grijpen.
Vervelende geldverkwistende punks zijn het die niet beter verdienen dan een mensonterende behandeling.
Optreden van deze politiemensen is imo dus nog veel te beschaafd..
 
kom op zeg daar rij je toch wel doorheen zeker? :roflol: 1.5 man en een touwtje over de weg
 
God hates hippies!
 
Hopelijk is dat linkse tuig tot lange gevangenisstraffen veroordeeld wegens het in gevaar brengen van een mensenleven, het was hun eigen schuld geweest als die idioot dood was gevallen, ze hebben bewust dat risico genomen.
 
Ik heb er geen probleem mee wat die poltieman deed.
Ik vind het absurt dat ze niet gewoon die mensen aan de kant douwen en vast boeien aan de reling.
En dat die bestuurders zo rustig blijven.
Ik zou als ik met mijn ouwe wrak aan het rijden was toch wel degelijk wat mannetjes omver proberen te kegelen.

Maarja ik leef ook in de wereld van Gta
 
Haha zalig.. kkhippies. Jammer dat ie niet te pletter is gevallen
 
Binnen 20 minuutjes kan je dat zooitje gehandboeid in een busje zetten. Die politiebende zou aangepakt moeten worden voor die amateuristische actie en die agent met het mes voor poging tot doodslag.
 
SM1580~Screw-You-Hippie-Posters.jpg
 
Ik snap jullie reacties echt niet. Sinds wanneer is het in welke situatie dan ook normaal dat je iemand op de rotsen laat kletteren?

En al die mensen die "Net goed, kkhippies!" Schreeuwen, begrijpen jullie ook waar er tegen gedemonstreerd werd?
 
Ik snap jullie reacties echt niet. Sinds wanneer is het in welke situatie dan ook normaal dat je iemand op de rotsen laat kletteren?

Die agent had het niet in de gaten. En daar kan je ook op wachten in zo'n chaotische situatie. Vroeg of laat gaat het een keer mis als je mensen chanteert met mensenlevens. Zij hebben zelf gekozen hun leven nodeloos in gevaar te brengen, niet de politie.

Waar denken die wacko's het recht vandaan te halen hun minderheidsopvattingen op te dringen aan de rest van de wereld?

Misschien moet je toch weer vlees gaan eten zodat je weer helder kan denken, als je niet snapt dat het hun eigen schuld is.
 
Die agent had het niet in de gaten. En daar kan je ook op wachten in zo'n chaotische situatie. Vroeg of laat gaat het een keer mis als je mensen chanteert met mensenlevens. Zij hebben zelf gekozen hun leven nodeloos in gevaar te brengen, niet de politie.

Waar denken die wacko's het recht vandaan te halen hun minderheidsopvattingen op te dringen aan de rest van de wereld?

Misschien moet je toch weer vlees gaan eten zodat je weer helder kan denken, als je niet snapt dat het hun eigen schuld is.

I Agree:cool:
 
Waar denken die wacko's het recht vandaan te halen hun minderheidsopvattingen op te dringen aan de rest van de wereld?

Grappig dat je dit over de demonstranten zegt, terwijl het veel beter van toepassing is op de G8.


Misschien moet je toch weer vlees gaan eten zodat je weer helder kan denken, als je niet snapt dat het hun eigen schuld is.

:janken: Argumentum ad hominem, zwak hoor.
 
Laatst bewerkt:
Die agent had het niet in de gaten. En daar kan je ook op wachten in zo'n chaotische situatie. Vroeg of laat gaat het een keer mis als je mensen chanteert met mensenlevens. Zij hebben zelf gekozen hun leven nodeloos in gevaar te brengen, niet de politie.

Dus omdat de agent het niet in de gaten had zit hij niet fout......:rolleyes: Hij is juist 'getraind' voor dit soort situaties.......Ik ben tegen dit soort demonstraties maar zeggen dat je iets niets wist maar wel handelt dat is gewoon fout.
 
Voor de duidelijkheid, ik sta ook niet achter dit soort demonstraties.
 
Grappig dat je dit over de demonstranten zegt, terwijl het veel beter van toepassing is op de G8.

Die G8 zijn allemaal democratische landen anders hoor, waar gemiddeld 1 of 2% stemt op partijen die het gedachtegoed uitdragen van die antiglobalisten. Face it: vrijwel iedereen is het met ze oneens. Hoe zeer ze ook van hun eigen gelijk overtuigd zijn, ze hebben niet het recht te eisen van de overige 98% van de wereld dat ze naar hun ppen gaan dansen. Dictaturen veroorzaken namelijk juist de armoede waarvan deze dwazen de rijke democratische landen de schuld geven.

Als die mensen op die brug aan de macht zouden komen liep de wereld binnen no time in het honderd.
 
Dus omdat de agent het niet in de gaten had zit hij niet fout......:rolleyes: Ik ben tegen dit soort demonstraties maar zeggen dat je iets niets wist maar wel handelt dat is gewoon fout.

Agree, die agent had met z'n klauwen van dat touw af moeten blijven. En wat nou, 'hij wist het niet', rot op, elke mongool snapt dat er wat aan hangt. Dan ga je tenminste eerst ff kijken voordat je een mes pakt.
Ik haat linkse, demonstrerende rakkers, maar ik wens ze ook geen val van 20 meter. Dit had imo veel beter opgelost kunnen worden zoals ik al eerder postte.
 
Franse politie en werkschuw hippievolk..

Small island, no food, just die.
 
organisatie in dat activistengroepje is gewoon slecht, wat ga je bereiken met een snelweg te blokkeren? Zo bereik je niet eens de G8. Ze hadden beter een betere locatie gekozen, bv straat van het gebouw waar de g8 plaats zou vinden,...Veiliger en effectiever.

Maar politie organisatie was al even slecht, 3 verschillende overheidsdiensten om 10 activisten te verwijderen :hahaha:
 
Back
Naar boven