Fitness Seller

Hier word ik boos van (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eznir

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2003
Berichten
1.029
Waardering
50
Lengte
1m88
wat zouden jullie doen als jullie dit zagen gebeuren?:mad:
 
****ing niemand doet er wa aan daan shit!!!
 
wat ik had gedaan, ik had hem afgeschoten en jullie ?

Ik kan me voorstellen dat mensen uit afrika honger hebben maar in vs gaat het anders.
 
Oud filmpje maar ik zou eens gaan navragen waar mijn pizza blijft.
 
Is dat nou Roxxe ?
 
Zeg nou eerlijk, dit is toch ook wel een heeeeel klein beetje de reden van veel jongens hier om zo groot mogelijk te worden, om zulke mother****ers de baas te kunnen?
 
Nou ik weet het niet hoor, maar daar stonden echt wel genoeg mensen om die vetlap een dik pak slaag te geven, vooral die brede kerel vooraan in de rij..
 
Vind het eerder schandalig dat iedereen daar maar staat op te kijken .
 
Zeg nou eerlijk, dit is toch ook wel een heeeeel klein beetje de reden van veel jongens hier om zo groot mogelijk te worden, om zulke mother****ers de baas te kunnen?

Zeker weten.
 
wat wou je tegen 150 kilo haat doen dan :roflol:
 
Nou ik weet het niet hoor, maar daar stonden echt wel genoeg mensen om die vetlap een dik pak slaag te geven, vooral die brede kerel vooraan in de rij..

Ja, 't is Amerika vriend geen Nederland, de kans is groot dat die gast een pistool in ze zak had dus dan ga je je er niet ff mee bemoeien, hij ziet er ook niet echt bepaald uit als een lulletje rozenwater.
 
dat zijn wel rake klappen
lijkt mij lastig om hem in je eentje tegen te houden
 
Zeg nou eerlijk, dit is toch ook wel een heeeeel klein beetje de reden van veel jongens hier om zo groot mogelijk te worden, om zulke mother****ers de baas te kunnen?

Sinds wanneer word je een goede vechter van bb?
 
krijg plots trek in pizza :o
 
Sinds wanneer word je een goede vechter van bb?

Wou net zeggen, en als die gast je tegen je slaap beukt lig je ook gestrekt, dus het maakt geen reet uit.
 
sow...
dikke neger :s

wil niet zeggen dat je hem niet aankan toch...
al genoeg 'brede' gasten (die eigenlijk dik zijn) zien geowned worden door magere gastjes
 
je hoeft echt niet een goede vechter te zijn om die gast, die jou niet aan ziet komen, een paar flinke klappen te verkopen en dus die andere jongen veel ellende te besparen
 
Ik zeg het je... de eerste rake klap bepaald wie dat de winnaar is, ook al ben je een kleerkast... Vindt het wel sterk dat die kerel nog zo lang overeind is gebleven...
 
je hoeft echt niet een goede vechter te zijn om die gast, die jou niet aan ziet komen, een paar flinke klappen te verkopen en dus die andere jongen veel ellende te besparen

Daar gaat 't toch niet om voor de 2de keer, welke gek gaat 't nou voor een vreemde riskeren om misschien neergeknald te worden.
 
tja ik heb altijd een te grote mond, mix me altijd in ruzies e.d. gevallen.. kom dr ook altijd ongeschonden uit.. zal vast komen omdat ik een meisje ben. Maar tegen zo'n vent.. moah had eerder de rest verrot sgescholden, samen kan je zo'n gast wel aan.. niet alleen stond er bij en ik keek dr na.
 
Back
Naar boven