MuscleMeat

Hier word ik boos van (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hier kan ik echt boos om worden, word tijd dat de KKK weer van zich laat horen.
 
dan vragen de mensen zich nog af waarom nazisme en dergelijk op een terugkeer is... ik weet niet hoe het komt maar het zijn telkens opnieuw weer dezelfde soort mensen, etnische minderheden.
 
Zo, die eigenaar die schrok ook wel ff toen die gast binnen kwam:D

Toch maar weer veilig achter de toonbank gekropen:cool:
 
Ik zou denk ik gewoon daar zo staan als al die andere mensen. Zoiets als dit kom je niet tussen met woorden en die gast sla je echt niet tegen de vlakte. Dus tenzij ik een wapen bij me zou hebben, had ik daar gestaan en nix gedaan. mss die politie gebeld, maar vraag me af of je daar wel op komt op zón moment.
 
Daar gaat 't toch niet om voor de 2de keer, welke gek gaat 't nou voor een vreemde riskeren om misschien neergeknald te worden.
en als dit nou een vriend van je was, had je dan wel wat gedaan?
Ik zou t trouwens mooi klote vinden als ik in elkaar geslagen wordt en er staan een paar brede kerels niks te doen omdat ze mij niet kennen.
 
kick ass...Sophiej
 
Zou die man opgepakt zijn?
Poging tot doodslag hoop ik een jaartje of 10 moet kunnen. Zal hij meteen tijd genoeg hebben om aan zijn vet% te werken.
 
Het is ook juist een probleem dat er zoveel mensen bij staan. Iedereen kijkt elkaar aan en verwacht dat 'de ander' wel ingrijpt. Voor je het weet is er geen hulp meer nodig:rolleyes:
 
Zou die man opgepakt zijn?
Poging tot doodslag hoop ik een jaartje of 10 moet kunnen. Zal hij meteen tijd genoeg hebben om aan zijn vet% te werken.

Volgens het filmpje kreeg hij 4 jaar.
 
al was hij nog 2 keer zo breed
er staan daar 10 mensen
iemand kon de flikken bellen
1 goede slag op zijn slaap of neus and he goes down...
 
Zou die man opgepakt zijn?
Poging tot doodslag hoop ik een jaartje of 10 moet kunnen. Zal hij meteen tijd genoeg hebben om aan zijn vet% te werken.

Als je goed geluisterd had had je gehoord dat ie hiervoor 4 jaar heb gekregen ;)
 
Dat is een flinke kerel. Maar ook die kunnen neer. Geen mens die een poot uitsteekt, pak desnoods een barkruk of pizzapan, van een goede klap gaat een grote jongen ook neer.
 
Het is ook juist een probleem dat er zoveel mensen bij staan. Iedereen kijkt elkaar aan en verwacht dat 'de ander' wel ingrijpt. Voor je het weet is er geen hulp meer nodig:rolleyes:

klopt ook !
hebben we vorig jaar in gedragswetenschappen (en dit jaar in godsdienst) besproken
is ook getest

hoe meer mensen, hoe minder er gereageerd word
iedereen denk 'iemand anders zal het wel doen'
 
al was hij nog 2 keer zo breed
er staan daar 10 mensen
iemand kon de flikken bellen
1 goede slag op zijn slaap of neus and he goes down...

idd. zo'n dikke heeft toch enorme druk op zijn knieen, gewoon één stamp op knieschijf ofzo en hij gaat neer. alsof ze niet met genoeg daar stonden om hem dan nog in bedwang te houden. enorme vleeshoop op hem ofzo tot de politie kwam. :D
 
Sinds wanneer word je een goede vechter van bb?

Begrijp je nu echt niet wat ik met die opmerking bedoel?
Denk je nu echt dat ik bedoel dat je dan beter kunt vechten?

Ik ben van mening dat je zo minder snel "uitgepikt" wordt, zo'n gozer zal zich mogelijk wel 2 x bedenken voordat hij de eerste klap geeft.
Dan kan er een mager ventje tegenover hem staan of een groot figuur, dat maakt heus wel verschil.
Maargoed, waarschijnlijk is zo'n gozer zo enorm geflipt dat het idd in sommige gevallen niet eens uitmaakt.
 
wat ik uit dit filmpje begrijp is dat die gast met die telefoon racistische opmerkingen maakte over die vrouw. hij maakt op mij een egoïstische indruk door te doen of hij de vrouw niet in ziet. als iemand voor mijn neus zijn mobieltje op de grond gooit word ik ook agressief. als ik hem was geweest meteen gaan liggen of uit de voeten maken. wel zwak van die neger dat ie niet in een keer nok out sloeg, slechte techniek ook, volgens mij was ie dronken.
 
Als je goed geluisterd had had je gehoord dat ie hiervoor 4 jaar heb gekregen ;)

Ah heb het zonder geluid bekeken:) wat zou je hier in België voor krijgen. 75 cent boete met uitstel en 2 dagen cel met de wet Lejeune erbij nog een dag en 8 uurtjes zo?
 
Iedereen beweert hier wel van dit en dat maar als het erop aankomt ga je niet zomaar helpen en gewoon zorgen dat je zelf veilig bent hoor
 
Ah heb het zonder geluid bekeken:) wat zou je hier in België voor krijgen. 75 cent boete met uitstel en 2 dagen cel met de wet Lejeune erbij nog een dag en 8 uurtjes zo?

werkstraf van een paar uur en een boze blik van de rechter.
 
je hoeft echt niet een goede vechter te zijn om die gast, die jou niet aan ziet komen, een paar flinke klappen te verkopen en dus die andere jongen veel ellende te besparen

nee, ik had hem waarschijnlijk ook verslagen, maar als mijn vrienden in de kroeg aan het vechten zijn maak ik mezelf ook altijd uit de voeten, als ik bier op heb is vechten wel het laatste waar ik zin in heb.
 
Back
Naar boven