AndroidHealthClinic

Politie snijdt klimtouw door van G8-activist

Bezoekers in dit topic

Klopt maar deze agenten gingen wel heel onbeholpen te werk......





Natuurlijk neem je een risico maar voor zover ik weet worden agenten getraind dit soort risico's op te sporen en te beperken. In dit geval gaan ze dus in de fout.

Het klopt dat deze fout nooit ontstaan zou zijn als die hippies zich normaal gedragen zouden hebben. Maar de agent zit wel degelijk fout.

hij heeft mischien een vergissing gemaakt, maar dat kan iedereen overkomen, die activisten veroorzaakten een gevaarlijke situatie. zijn methode zorgde ervoor dat die situatie zo snel mogelijk opgelost werd, zeer juist gehandeld imo.
 
Ik heb zelf geen zak met g8 of hippies maar dit is gewoon zeldzaam dom gelul.



Die wacko's zijn idd de G8. G8 = minderheid en hun keuzes beinvloeden de meerderheid. Namelijk de mensen die geen vreten hebben. Ga is lezen als je een mening wilt hebben.
En omdat je opkomt voor de zwakkeren die geen stem kunnen hebben omdat ze geboren zijn in een land waar kansen nou eenmaal anders zijn ben je vegetarisch? Dit waren hoogstens mensen met geen smaak voor klederdracht.
En kom nou al helemaal niet aankakken met dat die 3e wereld landen eerst maar is moeten leren werken. Ga jij maar een week met je kloten in 45 graden zonder water.
Jezus, dit soort gelul zet meteen het type hersendode verdonk/wilders fanaat neer..

Je spoort echt niet. Die gasten worden gvd opgeleid voor dit soort shit. Als je 10 hysterische hippies hebt kan je toch minstens even naar 1 luisteren voordat je met blik op oneindig maar je gang gaat. Die lui riepen de hele tijd dat er iemand aanhangt. Sorry maar dan ben je gewoon gek en poging tot doodslag is op zijn plaats.

Ik zit toch nergens de G8 te verheerlijken? Niet dat ik het zo oneens ben met alles wat de G8 doet overigens, ik denk dat die mensen in ieder geval veel verstandiger zijn dan die activisten. Die bedoelen het vast ook goed maar denken teveel met hun hart ipv verstand, en die gedachtengang maakt het op lange termijn ook niet beter op voor de derde wereld. De G8 veroorzaakt niet dat mensen geen vreten hebben, daar ben ik wel van overtuigd, hoewel ze er ook meer tegen zouden kunnen doen.

Maar goed, dat is een andere discussie, ik had het over deze demonstratie, niet de wereldpolitiek. Dat kan bijvoorbeeld hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/ontwikkelingshulp-werkt-averechts-165418/
 
hij heeft mischien een vergissing gemaakt, maar dat kan iedereen overkomen, die activisten veroorzaakten een gevaarlijke situatie. zijn methode zorgde ervoor dat die situatie zo snel mogelijk opgelost werd, zeer juist gehandeld imo.

Mocht de activist overleden zijn aan zijn verwondingen dan zou de agent een proces aan zijn broek krijgen. Zo juist heeft ie gehandeld inderdaad.....
 
Mocht de activist overleden zijn aan zijn verwondingen dan zou de agent een proces aan zijn broek krijgen. Zo juist heeft ie gehandeld inderdaad.....

Als dat zo is dan denk ik dat er niet veel mensen meer overblijven op den duur die nog agent willen worden.
 
Als dat zo is dan denk ik dat er niet veel mensen meer overblijven op den duur die nog agent willen worden.

Een argument als : "ik wist niet dat er iemand aan het touw hing" komt nu eenmaal niet ver in de rechtzaal. Een agent moet ook verantwoording afleggen net als iedere andere burger.
 
Lekker voor die domme k*t hippies!
 
Als dat zo is dan denk ik dat er niet veel mensen meer overblijven op den duur die nog agent willen worden.

hier sluit ik me bij aan, en het lijkt mij ook zeer onlogisch dat er iemand aan het touw zou hangen, in ieder geval niet iemand met een iq hoger dan 50.
 
politie-agenten maken gewoon fouten, dat doen ze niet express. de brandweer bluist ook weleens met water terwijl ze poeder hadden moeten gebruiken. fouten worden gemaakt. artsen stellen ook weleens de verkeerde diagnose en ja daar vallen doden bij. moeten ze daarom gestraft worden?
 
Ik snap jullie reacties echt niet. Sinds wanneer is het in welke situatie dan ook normaal dat je iemand op de rotsen laat kletteren?

En al die mensen die "Net goed, kkhippies!" Schreeuwen, begrijpen jullie ook waar er tegen gedemonstreerd werd?

this is DBB, waar de stoere bodybuilders het hardst schreeuwen dat de politie maar iedereen moet neerknuppelen, maar ook het hardst janken als zij zelf eens een keer in aanraking komen met onze blauwe vrienden.
 
Wie met vuur speelt.....
 
tegen de g-8 toch. het maakt niet uit waar tegen ze demonstreren dit is een zeer ludieke en in-efficient counterproductieve demonstratie.
 
die activisten zijn dom. maar die politie was niet veel slimmer.
 
Goede zaak dat dat werkschuwe tuig naar beneden flikkerde. Ze kunnen niets anders dan rellen en teren op de zakken van wat ze zo verachten. Trieste figuren...
 
Ik zit toch nergens de G8 te verheerlijken? Niet dat ik het zo oneens ben met alles wat de G8 doet overigens, ik denk dat die mensen in ieder geval veel verstandiger zijn dan die activisten. Die bedoelen het vast ook goed maar denken teveel met hun hart ipv verstand, en die gedachtengang maakt het op lange termijn ook niet beter op voor de derde wereld. De G8 veroorzaakt niet dat mensen geen vreten hebben, daar ben ik wel van overtuigd, hoewel ze er ook meer tegen zouden kunnen doen.

Maar goed, dat is een andere discussie, ik had het over deze demonstratie, niet de wereldpolitiek. Dat kan bijvoorbeeld hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/ontwikkelingshulp-werkt-averechts-165418/


klopt maar je vergoelijkt een actie die niet door de beugel kan. Ongeacht wat de oorzaak is. Politie is niet toegestaan te doden mits uit zelfverdediging (lijkt mij?). Deze gast negeert 10 schreeuwende hippies dat er iemand aan dat touw bungelt en hakt het door. Als dat op camera staat heb je toch keihard gefaalt. Hoeveel bewijs wil je hebben en hoe kun je dat in vredesnaam goed praten of de schult bij die hippies leggen.
 
just drop it like it's hot
 
klopt maar je vergoelijkt een actie die niet door de beugel kan. Ongeacht wat de oorzaak is. Politie is niet toegestaan te doden mits uit zelfverdediging (lijkt mij?). Deze gast negeert 10 schreeuwende hippies dat er iemand aan dat touw bungelt en hakt het door. Als dat op camera staat heb je toch keihard gefaalt. Hoeveel bewijs wil je hebben en hoe kun je dat in vredesnaam goed praten of de schult bij die hippies leggen.
Zou jij daar een woord van verstaan? ;)

Natuurlijk was dit één misgelopen situatie, maar toen de politie arriveerde hadden ze zat tijd om naar boven te klimmen en een einde te maken aan hun gestoorde actie. Ze kozen vrolijk verder te gaan en een belangrijke verkeersader te laten vastlopen, waar duizenden mensen het slachtoffer van zouden worden. Ze denken alleen aan zichzelf en hun idiote ideeën. Boontje komt om zijn loontje...
 
klopt maar je vergoelijkt een actie die niet door de beugel kan. Ongeacht wat de oorzaak is. Politie is niet toegestaan te doden mits uit zelfverdediging (lijkt mij?). Deze gast negeert 10 schreeuwende hippies dat er iemand aan dat touw bungelt en hakt het door. Als dat op camera staat heb je toch keihard gefaalt. Hoeveel bewijs wil je hebben en hoe kun je dat in vredesnaam goed praten of de schult bij die hippies leggen.

Die agent wist het niet, klaar. Misschien omdat hij dom, moe of onoplettend was maar dat is geen reden iemand in de cel te gooien. Iemands leven bewust in gevaar brengen is dat wel, en ik hoop dat dat ook is gebeurd.
 
Die agent wist het niet, klaar. Misschien omdat hij dom, moe of onoplettend was maar dat is geen reden iemand in de cel te gooien. Iemands leven bewust in gevaar brengen is dat wel, en ik hoop dat dat ook is gebeurd.

Dat meen je niet..........
 
Back
Naar boven